- DLaurentiu
- OP
- 14 mesaje
- din 07 Feb 2017
- Vectra 1997 x16xel
- Prahova
DLaurentiu
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1997 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Feb 2017
- Mesaj Privat
- bosbiciu
- **
- 116 mesaje
- din 27 Sep 2010
- Astra 2016 B16DTL
- Bistrita-Nasaud
bosbiciu
- Mesaje scrise: 116
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Astra 2016 B16DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Sep 2010
- Mesaj Privat
Nu recomand motorul de1.6 cdti! Trebuie dat motorul jos pentru schimbarea lantului de distributie, cu costuri foarte mari! Sunete ciudate la motor, la pornire sau uneori la ralanti, probabil intinzatoarele lantului de distributie , injectoarele sau tachetii, inca nu stiu ce suna! Regenerarea filtrului de particule se face foarte des, intre 100-200 km. Consumul mediu pe timp de iarna 6.1 - 6.3. Legat de spatiu, scaunele din fata sunt ok. Un lucru deranjant pentru mine este distanta mica intre pedala de ambreaj si pragul masinii, pantoful agata in pedala de ambreaj. Spatiul de la picioare la bancheta spate foarte mic, pentru un adult e destul de stramt! Portbagajul foarte mare, nu ajungi cu mana pana in spatele banchetei spate, uneori incomod. Daca ar trebui sa cumpar din nou o masina, nu asi mai cumpara Astra Sports Tourer 1.6 CDTI! Am fost foarte multumit de Astra H, dar J ma nemultumeste!
- deleted-30842
- ****
- 1,416 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,416
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
In primul rand trebuie sa stii ca astra j este f. grea , eu am astra j hachback 1,7 cdti 110 cp si are peste 1,5 tone , ceea ce se reflecta in consum , eu il am cam de 8 si ceva , chiar 9 in oras , in afara nu stiu daca scade sub 6,5 ..7 ,depinde cum te dai la ea , asa ca poti opta pentru 1,7 cdti varianta cu minim 125cp , motorul este ok , la baza fiind vechiul isuzu de pe astra g , modificata injectia cu common rail si sunt ceva probleme cu motorul dar rezolvabile .Ai grija ca pe unele 1,7 cdti sunt montate bujii incandescente cu senzor de presiune , care sunt exagerat de scumpe . Mai este si motorul 2,0 , care este mai fortos ,dar si la asta exista o problema la pompa de ulei cu o garnitura intre ia si sorb, care pica si se distruge motorul fara sa iti dai seama , numai ca se inlocuieste si se rezolva problema.
Ca masina este ok , sunt ceva probleme si pe partea de franare , dar la fel se rezolva , ar mai fi cutia de viteze , pe 1,7 este M32 care este cu probleme la rulnenti , cea de pe 2,0 am inteles ca e mai reusita .
In rest mie imi place mult modelul fiind cea mai frumoasa din gama ei si in interior si exterior .
Eu am faruri cu bixenon adaptive si bineinteles ca si aici sunt ceva probleme cu ceva servomotoare care pica si ramai fara faza lunga , se rezolva si asta , dar eu inca nu le-am rezolvat pt. ca trebuie sa ajung la bucuresti la cineva care se ocupa cu asa ceva si imi este cam peste mana , asa ca nu am rezolvat .
Problema cea mai mare , care este ca un ghimpe in coasta , este filtrul de particule care este , la fel , exagerat de scump si in oras se umple f. repede .
Mai sunt motoarele pe benzina 1,4 ...1,6 turbo dar aici nu ma pronunt , ca nu le prea cunosc , las pe alti colegi care au si iti pot da detalii.Bafta in alegere.
Ca masina este ok , sunt ceva probleme si pe partea de franare , dar la fel se rezolva , ar mai fi cutia de viteze , pe 1,7 este M32 care este cu probleme la rulnenti , cea de pe 2,0 am inteles ca e mai reusita .
In rest mie imi place mult modelul fiind cea mai frumoasa din gama ei si in interior si exterior .
Eu am faruri cu bixenon adaptive si bineinteles ca si aici sunt ceva probleme cu ceva servomotoare care pica si ramai fara faza lunga , se rezolva si asta , dar eu inca nu le-am rezolvat pt. ca trebuie sa ajung la bucuresti la cineva care se ocupa cu asa ceva si imi este cam peste mana , asa ca nu am rezolvat .
Problema cea mai mare , care este ca un ghimpe in coasta , este filtrul de particule care este , la fel , exagerat de scump si in oras se umple f. repede .
Mai sunt motoarele pe benzina 1,4 ...1,6 turbo dar aici nu ma pronunt , ca nu le prea cunosc , las pe alti colegi care au si iti pot da detalii.Bafta in alegere.
- fratie
- **
- 135 mesaje
- din 14 Aug 2008
- Astra 2018 B14NET
- Bucuresti
fratie
- Mesaje scrise: 135
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2018 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Aug 2008
- Mesaj Privat
- gena09wow
- **
- 468 mesaje
- din 03 Feb 2011
- Astra 2018 B14 NET
- Galati
gena09wow
- Mesaje scrise: 468
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2018 B14 NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2011
- Mesaj Privat
- deleted-30842
- ****
- 1,416 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,416
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
- DLaurentiu
- OP
- 14 mesaje
- din 07 Feb 2017
- Vectra 1997 x16xel
- Prahova
DLaurentiu
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1997 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Feb 2017
- Mesaj Privat
- livcro
- ******
- 4,575 mesaje
- din 22 Jul 2005
- Grandland X 2018 D20DT
- SIBIU-RM. VALCEA
livcro
- Mesaje scrise: 4,575
- Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
- Masina: Grandland X 2018 D20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2005
- Mesaj Privat
- Florin20
- **
- 306 mesaje
- din 10 Jan 2017
- Vectra 2008 Z19DT
- Arges
Florin20
- Mesaje scrise: 306
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2008 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2017
- Mesaj Privat
Cum au zis si colegii..indicat ar fi fara 1.6cdti si 2.0cdti..la unu e problematica distribuția si la al doilea oringul de la pompa ulei...la 2.0cdti unii au fãcut conversia la pompa de 1.9cdti si au rezolvat.Poate gãsești o masina cu pompa schimbatã..altfel,nu cred ca ai chef sa schimbi pompa sau oringuri(de mai multe ori) sau mai rãu...sa repari motorul sau sã-l inlocuiesti.Multa baftã
bazyvaly
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Feb 2020
- Mesaj Privat
1.4 turbo te saturi de ulei in atingel si invers
1.4/1.6 aspirat cele de sus plus probleme mari cu vvt-urile costuri mari de reparatie
1.6 turbo/let îndoaie biele si sparge pistoane,probleme cu niste vacumuri strica turbina si pierderi peste pierderi de ulei
2.0 benzina turbo,n-am prea vãzut nu stiu ce sa zic
1.3 diesel foarte pretentios,strica egr,se înfunda dpf, probleme la injectoare, prea mic pentru Astra j
1.6 “diesel silentios”,distributie pe lant care cedeazã mai repede decât cureaua, si când merge bine defapt nu merge bine, zgomot la pornire,distributia montat în partea cu ambreiajul,costuri enorme pentru înlocuire, foarte pretentioasa la ulei,motorina si mers in exemces in oras
1.7 diesel, faci abonament la regulatoare de presiune de la pompa (relantiu neregulat), picã injectoarele,egr-ul, se înfunda dpf-ul, injectoarele,in rest ok
2.0 diesel, cel mai apt motor de pe Astra j, sã gãsesti una cu motor întreg care nu a suferit de lipsa de ungere,sa ii schimbi sfântul o-ring de la pompa de ulei odatã la câtiva ani/60k km si dupã pãrerea mea e cea mai ok, mult mai fiabila la injectoare,turbo si dpf.
Si in general tine foarte mult si de noroc,ideea e ca Astra j când începe sa cearã bani,nu se mai opreste! Trebuie evitata suspensia FlexRide,nu rezista pe drumurile noastre si sunt foarte scumpe.
1.4/1.6 aspirat cele de sus plus probleme mari cu vvt-urile costuri mari de reparatie
1.6 turbo/let îndoaie biele si sparge pistoane,probleme cu niste vacumuri strica turbina si pierderi peste pierderi de ulei
2.0 benzina turbo,n-am prea vãzut nu stiu ce sa zic
1.3 diesel foarte pretentios,strica egr,se înfunda dpf, probleme la injectoare, prea mic pentru Astra j
1.6 “diesel silentios”,distributie pe lant care cedeazã mai repede decât cureaua, si când merge bine defapt nu merge bine, zgomot la pornire,distributia montat în partea cu ambreiajul,costuri enorme pentru înlocuire, foarte pretentioasa la ulei,motorina si mers in exemces in oras
1.7 diesel, faci abonament la regulatoare de presiune de la pompa (relantiu neregulat), picã injectoarele,egr-ul, se înfunda dpf-ul, injectoarele,in rest ok
2.0 diesel, cel mai apt motor de pe Astra j, sã gãsesti una cu motor întreg care nu a suferit de lipsa de ungere,sa ii schimbi sfântul o-ring de la pompa de ulei odatã la câtiva ani/60k km si dupã pãrerea mea e cea mai ok, mult mai fiabila la injectoare,turbo si dpf.
Si in general tine foarte mult si de noroc,ideea e ca Astra j când începe sa cearã bani,nu se mai opreste! Trebuie evitata suspensia FlexRide,nu rezista pe drumurile noastre si sunt foarte scumpe.
- deleted-30842
- ****
- 1,416 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,416
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
- DLaurentiu
- OP
- 14 mesaje
- din 07 Feb 2017
- Vectra 1997 x16xel
- Prahova
DLaurentiu
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1997 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Feb 2017
- Mesaj Privat
- epidaurus
- **
- 270 mesaje
- din 29 Sep 2018
- Astra 2018 B14NET
- Ilfov
epidaurus
- Mesaje scrise: 270
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2018 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2018
- Mesaj Privat
- livcro
- ******
- 4,575 mesaje
- din 22 Jul 2005
- Grandland X 2018 D20DT
- SIBIU-RM. VALCEA
livcro
- Mesaje scrise: 4,575
- Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
- Masina: Grandland X 2018 D20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2005
- Mesaj Privat
Dar spre deosebire de alte mãrci, pe forumul dedicat gãsești oameni de nota 10 care te ajuta cel puțin cu sfaturi. Eu am avut problema în București.. Mi-au gãsit flanșe amortizor pe stoc vinerea dupã ora 16..si service pt sâmbãta sa le schimb la preturi de am mai lãsat 50 lei bacșiș ... Deci... Nota 10+ clubopel...
- Florin20
- **
- 306 mesaje
- din 10 Jan 2017
- Vectra 2008 Z19DT
- Arges
Florin20
- Mesaje scrise: 306
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2008 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2017
- Mesaj Privat
- deleted-30842
- ****
- 1,416 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,416
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
Am luat poza de pe un grup de mecanici , nu stiu daca gasesti de cumparat , eu cred ca este facut la strung.
Apropo , daca zici ca a luat al motor , are vreo 3 variante , da baia jos si schimba oringul cu altul nou , sau da pompa jos si sorbul si merge la un stungar sa ii face oringul ala ca in poza mea , sau ultima varianta putin mai delicata este inlocuirea pompei si adaptarea ei , cu o pompa de 1,9 si nu scapa de problema asta.
Apropo , daca zici ca a luat al motor , are vreo 3 variante , da baia jos si schimba oringul cu altul nou , sau da pompa jos si sorbul si merge la un stungar sa ii face oringul ala ca in poza mea , sau ultima varianta putin mai delicata este inlocuirea pompei si adaptarea ei , cu o pompa de 1,9 si nu scapa de problema asta.
- Florin20
- **
- 306 mesaje
- din 10 Jan 2017
- Vectra 2008 Z19DT
- Arges
Florin20
- Mesaje scrise: 306
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 2008 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2017
- Mesaj Privat
- livcro
- ******
- 4,575 mesaje
- din 22 Jul 2005
- Grandland X 2018 D20DT
- SIBIU-RM. VALCEA
livcro
- Mesaje scrise: 4,575
- Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
- Masina: Grandland X 2018 D20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2005
- Mesaj Privat
Florin20 a scris:
Se gãsește pe piațã varianta asta..din metal?Intreb pt finul meu,a fãcut"praf"motorul si a cumpãrat alt motor din 2010,cu vreo 52de mii si sigur nu are oring schimbat.
Se gãsește pe piațã varianta asta..din metal?Intreb pt finul meu,a fãcut"praf"motorul si a cumpãrat alt motor din 2010,cu vreo 52de mii si sigur nu are oring schimbat.
Rezolvi la Bistrita la Chiuloasa SRL..oring metal cu manopera vreo 700 lei. Au inventat si un sorb metalic care se prinde direct de pompa.. Cauta pe grupul de facebook
PNation
- Mesaje scrise: 46
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2020
- Mesaj Privat
livcro a scris:Ecoflex=ul are bujiile cu senzor... 315 lei/buc.. Dar în 60000 km s-a ars numai 1...am A20DTH, Insignia. Cu masa mare, confirm.. Astra j al soției are peste 1.4 t... Aspirat. Dar pt oraș e ok..
si daca iti arat ca am ecoflex si nu are senzori ce te faci ?
eu iti recomand 1.6 cdti, dai 4000 lei pe distributie cand se va aude lantul, apoi 200.000 km nu mai ai treaba. in afara de asta, nimic nu are acest motor, e foarte ok, foarte economic, in afara orasului scoti consum de 4 la turatii de 2500, e peste 1.7 si peste 2.0 din orice punct dee vedere, masina e grea, dar motorul asta trage foarte bine!
PNation
- Mesaje scrise: 46
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2020
- Mesaj Privat
bosbiciu a scris:Nu recomand motorul de1.6 cdti! Trebuie dat motorul jos pentru schimbarea lantului de distributie, cu costuri foarte mari! Sunete ciudate la motor, la pornire sau uneori la ralanti, probabil intinzatoarele lantului de distributie , injectoarele sau tachetii, inca nu stiu ce suna! Regenerarea filtrului de particule se face foarte des, intre 100-200 km. Consumul mediu pe timp de iarna 6.1 - 6.3. Legat de spatiu, scaunele din fata sunt ok. Un lucru deranjant pentru mine este distanta mica intre pedala de ambreaj si pragul masinii, pantoful agata in pedala de ambreaj. Spatiul de la picioare la bancheta spate foarte mic, pentru un adult e destul de stramt! Portbagajul foarte mare, nu ajungi cu mana pana in spatele banchetei spate, uneori incomod. Daca ar trebui sa cumpar din nou o masina, nu asi mai cumpara Astra Sports Tourer 1.6 CDTI! Am fost foarte multumit de Astra H, dar J ma nemultumeste!
chiar nu trebuie sa i spui omului si sa generalizezi ce probleme ai tu la masina, spui de zgomote ciudate la masina cand de fapt masina e foarte silentioasa, daca ai tu probleme cu ea, nu inseamna ca motorul e slab.