Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • Tudor 63

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2011 A 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2017

  • Mesaj Privat
salut
pentru deleted-112870.
in afara de garnitura de chiuloasa pe care obligatoriu trebuia schimbata cum ai procrdat cu chiuloasa ?
ai dus-o la rectificat sau ai cumparat alta ?
multumesc
Skip ads

  • ACucerzan

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2020

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor, am un opel astra j 2011 1.7cdti A17DTR, la rece porneste bine, 800 rpm la pornire dupa vreo 10 sec urca la 1100 rpm iar apoi in mers dupa ce se incalzeste motorul incepe sa piarda putere, merge in suturi, intrerupt si chiar moare foarte des. Aveti vreo idee ce ar putea fi? Multumesc anticipat!
  • vaceamihaininel

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2010 Z19DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2016

  • Mesaj Privat
Salutare colegi. Sunt nou pe forum si sper ca postez unde trebuie. De ceva vreme astra j 1.7 dtj daca o las la relanti apre code 84 si se tureaza la 1000 ture si nu mai trage. Daca pun piciorul pe frana turatia revine la 800 de ture. Poate cineva sa explice lucrul asta? Si daca vreau sa o opresc rotesc de cheie si masina mai functioneaza 2 secunde
  • CDumitru619

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2017

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor, la fel ca și multi alții de aici, sunt posesor al unui Opel cãruia nu ii dau de cap deloc. Mai exact este vorba de un Astra J Sport Tourer an 2013, motor 1.7 CDTI, cod DTS, 96KW, 131cp. Am mașina de 4 ani de zile, și în fiecare an o apuca dracii, mai exact la un moment dat incepe sa se audã un zgomot dinspre ansamblu motor, cel mai probabil zona rampa injecție, pompa de înaltã, ceva de genul unui Hîrrrr Hîrrr Hîrrr care se repeta constant, mașina începe sa se innece la turație mica și nu oferã puterea cum ar trebui, dupã care întra în limp mode sau safe mode cum vreți sa ii spuneți. Adicã nu mai trage, se tureaza la maxim 3000 de ture, și dispare acel sunet Hîrrî-itul. Acum dupã 4 ani de chinuri tot nu i-am dat de cap, am pus injectoare noi, regulatoare am schimbat vreo 5, supapa de suprapresiune de pe rampa înlocuitã, senzorul care citește presiunea în rampa inlocuit( luat din dezmembrãri) rezervorul l-am demontat pana acum de doua ori, prima data sa verific de depuneri de span de la pompa de înaltã ori apa sau alte corpuri strãine, nu am gãsit niciodatã nimic, iar a doua oara pentru a verifica dacã pompa din rezervor funcționeazã corect, a fost demonatata, curãțatã, pusa pe direct la o baterie și am urmãrit sa vedem dacã funcționeazã cu intermitente, și cam ce debit are, orientativ, pentru ca nu aveam atunci niște valori omologate, între timp am gãsit ceva. Funcționa pompa normal, sau cel puțin asa am concluzionat atunci, culmea e ca la câteva luni de la aceasta operațiune a început sa se audã un bâzâit din zona ei, iar acum în prezent mașina iar este în safe mode, urmând sa înlocuiesc pompa cu una din dezmembrãri originala, pe motiv ca ce am gãsit pe piața nou ar fi foarte proaste, pãrerea mecanicului meu. Furtunele au fost verificate, nu trage aer fals pe nicãieri, motorina am trecut de la Rompetrol efix la Omv cea aditivata, tot asa la sugestia mecanicului, nu mai știu ce sa ii fac. Codurile de eroare sunt legate de presiune mare în rampa de injecție, la unele teste în mers mi-a oprit chiar motorul, de doua ori. P0080, P0089 codurile care îmi dau de 4 ani coșmaruri. Iar când mi-a oprit motorul în mers am avut P 228A P228C. Dacã ați trecut prin asa ceva și aveți vreo ideea despre ca ar putea fi, aștept cu mare nerãbdare sugestii. Menționez ca mecanicul meu este Tavi, bãiatul cu Opel Scanner din Bucuresti, poate unii dintre voi îl știți, multora reușind din ce am citit pe aici sa va rezolve problemele. Mie încã nu din pãcate.
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,853
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Câți km ai fãcut în cei 4 ani de când ai probleme?
Deși problemele par a fi pe zona de alimentare, eu te întreb dacã ai fãcut un test de compresie.
  • CDumitru619

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2017

  • Mesaj Privat
Salut, nu am fãcut test de compresie niciodatã, în 4 ani am acum aproape 60.000 km, mașina are perioade când merge bine, mers pe autostrada 160-170km/h, depãșiri la 3500-3700 de turații, mers pe la munte urcat cu ea plina, pana când o apuca dracii și nu mai vrea.
  • CDumitru619

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2017

  • Mesaj Privat
Mașina nu pornește greu, niciodatã nu am avut problema asta indiferent de temperatura de afara, sau sa se opreascã în mers (doar în teste când o urmãresc împreunã cu mecanicul pe laptop la parametrii) de multe ori am schimbat regulatorul de presiune, i sa fãcut acestuia o adaptare, dupã care o perioada mașina a mers bine, iar mai apoi din nou ceva se întâmplã și regulatorul se da peste cap. Eu locuiesc în Constanța și aici nu am nici pe nimeni cu un soft din care sa pot face adaptarea regulatorului, trebuie sa vin mereu la București
  • CDumitru619

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2017

  • Mesaj Privat
Totodatã, mi s-a întamplat de multe ori ca mașina sa între în safe mode, sa o opresc sa aștept 10-15 min iar când o pornesc sa disparã acel mesaj cu service vehicule soon și sa meargã normal ( normal însemnând sa merg cu ea pana în 3000 de turații și sa nu o accelerez brusc)
  • CDumitru619

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2017

  • Mesaj Privat
Și mi se pare ca miros foarte urat gazele de la esapament, adicã nu poți sta cu un geam deschis sau pe lângã mașina, e un miros greu, nu tot timpul
  • Dionisia

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Cluj-Napoca
  • Masina: Astra 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Apr 2021

  • Mesaj Privat
Buna, colegi. Ce ati rezolvat pana la urma? Am un opel astra j 2010, A17DTR. De ceva timp cand o pornesc si doresc sa plec atunci cu ea de pe loc si o accelerez smuceste, nu trage, si daca o opresc se scutura motorul rau. Dupa ce ajunge apa la 90 grade, nu mai face asa. Am facut de doua ori diagnoza si imi da urmatoarele erori, aceleasi de doua ori dupa ce prima data le’am sters si am curatat Egr+ MAF care era plin de calamina. Egr’ul spre surprinderea mea nu a fost asa.

P0101 Mass Air Flow (MAF) Sensor performance
P0404 Exhaust Gas Recirculation (EGR) Open position performance
P2003 DPF Soot Accumulation
P0409 EGR Position sensor performance
P2262 Turbocharger Boost System Performance
Nu stiu acum ce sa’i mai fac, sa fie dus egr’ul? Cineva mi’a propus sa’l anulez.. Daca aveti idei, va rog sa ma ajutati. Multumesc frumos.
  • Dionisia

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Cluj-Napoca
  • Masina: Astra 2010 A17DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Apr 2021

  • Mesaj Privat
Salut, in caz ca e necesar cuiva, am schimbat egr’ul. Nou nout, original. Nu am mai avut niciun fel de problema.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR