Mihaela94
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Moldova
- Masina: Corsa 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2020
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 6,845 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,845
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
Mihaela94
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Moldova
- Masina: Corsa 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2020
- Mesaj Privat
- AAdrian360
- *
- 1 mesaje
- din 03 Mar 2020
AAdrian360
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2020
- Mesaj Privat
Am si eu un opel corsa D 2008, 1.3cdti , z13dth easytroic
problema este ca apare un F intermitent, dar masina proneste insa nu intra in A SAU R. dupa multe opiri porniri merge, dupa iar apare F.
am pus tester si am descoperit HYDRAULIC CIRCUIT PRESSURE LOW (P0944).
intrebarea este daca stie cineva aici pe grup unde pot gasii o cutie magneti marelli sau cineva care repara ,din cate am auzit nu prea se repara nu prea se gasesc piese. ar fi o soutie mai buna sa o fac manuala, a mai facut cineva?
multumesc!
problema este ca apare un F intermitent, dar masina proneste insa nu intra in A SAU R. dupa multe opiri porniri merge, dupa iar apare F.
am pus tester si am descoperit HYDRAULIC CIRCUIT PRESSURE LOW (P0944).
intrebarea este daca stie cineva aici pe grup unde pot gasii o cutie magneti marelli sau cineva care repara ,din cate am auzit nu prea se repara nu prea se gasesc piese. ar fi o soutie mai buna sa o fac manuala, a mai facut cineva?
multumesc!
- ney
- ****
- 1,060 mesaje
- din 24 Aug 2010
- Astra 2014 A14NET
- Prahova
ney
- Mesaje scrise: 1,060
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2014 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2010
- Mesaj Privat
- ney
- ****
- 1,060 mesaje
- din 24 Aug 2010
- Astra 2014 A14NET
- Prahova
ney
- Mesaje scrise: 1,060
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2014 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2010
- Mesaj Privat
- ney
- ****
- 1,060 mesaje
- din 24 Aug 2010
- Astra 2014 A14NET
- Prahova
ney
- Mesaje scrise: 1,060
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2014 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2010
- Mesaj Privat
- ney
- ****
- 1,060 mesaje
- din 24 Aug 2010
- Astra 2014 A14NET
- Prahova
ney
- Mesaje scrise: 1,060
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2014 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2010
- Mesaj Privat
Sub acest capacel se afla axul motorului care actioneaza pompa
Ori faci cu testerul comenzi de aerisire ori manuale invartind axul pompei
http://www.e-automobile.ro/...botizate-amt.html
Si "F" este de la fault=eroare
Ori faci cu testerul comenzi de aerisire ori manuale invartind axul pompei
http://www.e-automobile.ro/...botizate-amt.html
Si "F" este de la fault=eroare
AIacob820
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Nov 2022
- Mesaj Privat
Salut!
Am un Corsa D, 2008, 1.3 diesel, cod motor Z13DTH, cutie robotizata, modelul Selespeed
Am eroarea din fotografie, la cutia de viteze. Am verificat sigurante, motorasul care face presiune pe hidraulica, am eliminat toate erorile de le dadea inainte, doar astea 2 raman.. De mentionat ca nu vine curent pe firul verde ce alimenteaza motorasul care face presiune. Acel fir verde pleaca din calculatorul de cutie.
Daca alimentez firul verde direct pe plus la baterie, pompa face presiune peste 50 de atmosfere, sterg repede erorile si dispare "F" de pe bord si apare "N". In acest moment masina intra in "A" sau "R" si se deplaseaza in fata si in spate pana se pierde presiunea.. ( schimba de 2 sau de 3 ori pana pierde presiunea)
Dupa fotografiile cu erorile, am pus modelul de cutie cu care ma confrunt si uleiul de l-am pus in hidraulic..
Poate a mai avut cineva problema asta sau este cineva care stie sa le repare, bineinteles.. contracost! 0727567150
Va multumesc!
Am un Corsa D, 2008, 1.3 diesel, cod motor Z13DTH, cutie robotizata, modelul Selespeed
Am eroarea din fotografie, la cutia de viteze. Am verificat sigurante, motorasul care face presiune pe hidraulica, am eliminat toate erorile de le dadea inainte, doar astea 2 raman.. De mentionat ca nu vine curent pe firul verde ce alimenteaza motorasul care face presiune. Acel fir verde pleaca din calculatorul de cutie.
Daca alimentez firul verde direct pe plus la baterie, pompa face presiune peste 50 de atmosfere, sterg repede erorile si dispare "F" de pe bord si apare "N". In acest moment masina intra in "A" sau "R" si se deplaseaza in fata si in spate pana se pierde presiunea.. ( schimba de 2 sau de 3 ori pana pierde presiunea)
Dupa fotografiile cu erorile, am pus modelul de cutie cu care ma confrunt si uleiul de l-am pus in hidraulic..
Poate a mai avut cineva problema asta sau este cineva care stie sa le repare, bineinteles.. contracost! 0727567150
Va multumesc!
- bibu16v
- *******
- 6,845 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,845
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
Bun venit pe CO!
Nu ai pus nicio pozã: probabil find membru nou, nu ai acest drept. Prin urmare, ar trebui sã „zugrãvești” cu propriile cuvinte conținutul pozelor ce intenționai sã ne solicite atenția.
Ca un ajutor minim pe care poți sã ți-l oferi singur, ar trebui, la datele de profil, sã adaugi o indicație geograficã care te-ar poziționa în spațiu. Poate vreun coleg e din zonã și ar putea da o mânã de ajutor.
Nu ai pus nicio pozã: probabil find membru nou, nu ai acest drept. Prin urmare, ar trebui sã „zugrãvești” cu propriile cuvinte conținutul pozelor ce intenționai sã ne solicite atenția.
Ca un ajutor minim pe care poți sã ți-l oferi singur, ar trebui, la datele de profil, sã adaugi o indicație geograficã care te-ar poziționa în spațiu. Poate vreun coleg e din zonã și ar putea da o mânã de ajutor.