Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • smtraxx

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Salut, vin si eu cu o intrebare/rugaminte/informatie.. In urma cu 3 saptamani am ramas fara incarcare pe drumul Bucuresti - Cluj. Dupa multe probleme, am facut rost de baterii si am venit cu 5 baterii pana la Cluj. Am dus la un service pe Frunzisului 33 masina, unde au constatat ca trebuie schimbata puntea de diode si releul.
Nu au ei electrician, au dus la Casian Adi prin grigorescu. Platit 400 lei schimbatul, piesa + manopera la ei si electrician.
Dupa ce am luat masina, a inceput sa curga ulei..da mult.. mi-a facut balta in garaj. Merg inapoi ... ei ca nu are cum.. desfac..ceva o-ring schimbat , simering, care nu au schimbat initial..masina inapoi acasa.. curge mai mult ulei acuma. Ma duc inapoi.
A 3-a oara, normal ca se supara oamenii ca lucra gratis, eu suparat ca masina e tot stricata, ulei pe jos, vecini suparati ca murdaresc parcarea..
Au dat inapoi jos alternatorul..dus iar la electrician ..acum cica problema e de la ceva santuri pe ax, si de aia curge.. culmea e ca nu o stiu de prima ca aia e baiul cand o desfacut prima data alternatorul. De fapt o zis ca o fost stricate de la inceput da o sperat ca o sa mearga...Problema e ca trebuia sa imi zica din prima. Ca puteam schimba de la inceput..sa nu platesc 400 schimbatul diodelor..si acum sa mai cumpar tot alternatorul.
Intrebarea e, e posibil sa il fi stricat ei axul la demontaj? Asa au spus altii cu care am mai vorbit. A schimbat ceva simering acolo dar degeaba, au schimbat si a doua oara cu unul mai stramt..dar tot degeaba.
Nu mai stiu ce sa fac cu ea... inapoi o zis sa nu ma mai duc ca nu au ce sa imi mai faca..pls help.
----
Model: Astra
An fabricatie: 2005
Cod motor: Z17DTL
  • Vsandu957

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Feb 2020

  • Mesaj Privat
Garnitura pompa vaacum.
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,202
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
In primul rand electricianul iadului trebuia sa monteze simeringul putin decalat fata de santul ramas pe ax 1 mm 1.5 mm e suficient ,mai sunt probleme cu oring-ul si saibele de la furtunul de ungere cu ulei ....cam multe sanse sa p zbarceasca un ageamiu la asemenea alternatoare.
Sa-l faca pe banii lor,ca aia inseamna garantie si despre vraja cu santul poti sa-i spui poate mai invata ceva.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR