- taxi43edy
- ****
- 1,208 mesaje
- din 23 Apr 2009
- Zafira 2001 Z18XE
- Bucuresti
taxi43edy
- Mesaje scrise: 1,208
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2009
- Mesaj Privat
Sigur e aproape infundat.
Fa o spalare cu sare de lamaie.
Pune 30-50 grame de sare de lamaie in vasul de expansiune, o lasi pana deschide termostatul. o turezi 1-2 minute, golesti instalatitia si pui apa distilata.
Mai faci operatiunea cu apa distilata de 2-3 ori si dupa aia pui antigelul.
Te costa 30 lei apa si 10 sarea de lamaie, antigel te sfatuiesc sa nu pui cel mai ieftin (Auchan sau alte supermarketuri), Hepu sau ceva mai de Doamne ajuta.
Spor.
Fa o spalare cu sare de lamaie.
Pune 30-50 grame de sare de lamaie in vasul de expansiune, o lasi pana deschide termostatul. o turezi 1-2 minute, golesti instalatitia si pui apa distilata.
Mai faci operatiunea cu apa distilata de 2-3 ori si dupa aia pui antigelul.
Te costa 30 lei apa si 10 sarea de lamaie, antigel te sfatuiesc sa nu pui cel mai ieftin (Auchan sau alte supermarketuri), Hepu sau ceva mai de Doamne ajuta.
Spor.
- DFlorinPopoviceanu
- *
- 3 mesaje
- din 11 Jan 2020
DFlorinPopoviceanu
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2020
- Mesaj Privat
- GDumitrascu
- *
- 3 mesaje
- din 19 Jan 2020
GDumitrascu
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2020
- Mesaj Privat
- DFlorinPopoviceanu
- *
- 3 mesaje
- din 11 Jan 2020
DFlorinPopoviceanu
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2020
- Mesaj Privat
Gbacica
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2020
- Mesaj Privat
Salut, am și eu probleme cu încãlzirea la un astra g, motor 1.6 16, zxe, Clima. Treaba sta cam asa: apa urca foarte greu la bord și dupã timp de mers, ba chiar uneori scade, vorbesc doar de ce vad pe bord. Pe modul Clima îmi baga rece pana ajunge apa la 90 de grade și apoi baga doar cât timp este turata, când sta la relanti începe sa bage calai spre rece. Pe modul manual nu am acesta problema. Am verificat radiatorul la 70 de grade, este cald, am verificat furtunele din calorifer, ambele calde la aceeași intensitate, am crezut ca este termostatul și l-am schimbat, problema a rãmas. Tind sa exclud caloriferul si termostatul, ținând cont ca în mod manual bag, când este pe auto și este calda și turata baga. Credeți cã ar putea sa fie de vina senzorul de temperatura sau calitatea atingelului. Precizez ca antigelul este același care anul trecut nu mi-a fãcut probleme, acum doar am completat. Voiam niște pãreri înainte sa ma apuc iar sa desfac.
- gabimilo1
- ****
- 2,268 mesaje
- din 11 Jan 2010
- Zafira 2002 y20dth
- Sibiu
gabimilo1
- Mesaje scrise: 2,268
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2010
- Mesaj Privat
Gbacica
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2020
- Mesaj Privat
Am Schimbat distribuția în toamna, cu tot cu pompa de apa, sau cel puțin cei de la service asa au zis, acum un 1 an jumate aproape, prin toamna, nu ma pricep sa diagnostichez, dar nu am sunete ciudate, mașina merge perfect, pornește bine, chiar și pe vremea asta. Nu pierd antigel, se întâmplã de vreo luna jumate problema, nu am fãcut drumuri decât prin oraș și alea scurte și nu am dat prea mare importanta. În seara asta mergand și în exterior și în oraș am observat ca se încãlzește destul de greu, chiar și cu un carton pe juma de radiator, când am ieșit în exterior a început sa scadã, când am întrat în apoi în oraș a început sa creascã. As pune pe seama senzorului de mãsurare antigel sau pe antigel.
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
daca scade cand iesi afara din localitate atunci poate sa fie din termostat chiar daca spui ca l-ai schimbat... trebuie facuta o verificare amanuntita la intreaga instalatie si la sistemul de motorase din climatronic (asta deduc ca ai tu pe masina) si vazut cum lucreaza cand in este pe manual sau automatic. o camera din acea pe fir iti este necesara.
CMin241
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2007 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jun 2019
- Mesaj Privat
ATENTIE ! Aceasi problema am avut si eu, daca amandoua furtune care intra si ies din motor sunt calde, trebuie verificat daca furtunul care intra in calorifer e cald. Daca totul e bine pana aici si furtunul care iese din calorifer este caldut, spre rece, daca apa sta la 88 grade, nu mai putin de 85 sau 84 atunci este caloriferul infundat. NU trebuie inlocuit caloriferul, costuri prea mari, 200 lei caloriferul si 400 lei manopera. Caloriferul se schimba doar daca curge. Atentie, caloriferul este INFUNDAT ! Pentru desfundare aveti nevoie de 1 L detartrant in sticla neagra, o galeata de 15L-20L in care sa puneti 5L apa si o pompa. In primul rand trebuie sa scoateti furtunele care intra in calorifer, cel de sus si cel jos. Dupa luati bagati un furtun pe tur si unul pe retur. Pompa sa bage apa cu detartrant pe unde iese antigelul din calorifer, pe retur. si sa scaota pe tur. Pe turul de la calorifer puneti un furtun care sa goleasca apa cu dertartrantul in aceasi galeata, dar la capatul furtunului puneti o sita sau o perdea si o legati de capatul furtunul ca sa nu intre miezeria inapoi in calorifer. Lasati pompa sa mearga cam 30-45 minute, dupa clatiti cu apa curata vre-o 15 minute. Eu aceasi problema am avut si asta am facut. Acum baga caldura blana. Daca aveti alte intrebari astept mesajele voastre si va raspund cu drag. 0765 877 023
Gbacica
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2020
- Mesaj Privat
Este buna de ținut minte. Asearã am descoperit o noua chestie, la relanti nu întra apa în vasul de expansiune, asa ca azi am mers de urgenta cu ea la service, deoarece în noaptea asta trebuie sa plec urgent din oraș. Probleme erau cauzate de termostat defect de fabricatie, el lucra cum trebuie dar nu etansa bine în carcasa și trecerea apa ca at când era deschis, plus un furtun de retur de la vasul de expansiune puțin înfundat. Dupã o noua schimbare de termostat, toate problemele sunt remediate. Mulțumesc de sfaturi.
AIonut799
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jul 2020
- Mesaj Privat
Salut! Am o problema cu sistemul de rãcire. Cand sa inundat Bucurestiul nostru drag, am trecut cu fantastica mea masina Opel astra g combi 1.7 dti printr.o mare balta. Totul a fost ok... Dupã douã zile indicatorul de apa a sãrit peste 90 si m.ia aparut martorul cu o stea in bord ( apa sta in 100, nu trece peste si termocupla activa). Am pus testerul pe ea si nu dã nici o eroare in legatura cu ceva despre rãcire. AVETI CUMVA IDEE CE AR PUTEA FI? P.S. VREAU SA PLEC IN GRECIA CU EA.
VIancu696
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Dec 2023
- Mesaj Privat
salut baieti am si eu un opel corsa SE din 2011 pe benzina si nu imi baga caldura decat f f putin am fost la mecanic si a verificat termostatul si instalatia de caldura si a zis ca e ok insa spune ca problema ar fi de la garnitura de chiulasa .mentionez ca nu am alta problema la ea nu am alte simptome .e posibil asa ceva?
- corsablue
- ****
- 2,793 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,793
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
@VIancu696 aici trebuie sã cauți: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=58470
Pe viitor folosește lupa!
Pe viitor folosește lupa!