sleek80
- Mesaje scrise: 13
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2007
- Mesaj Privat
- cozmino
- ***
- 992 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Corsa 2014
- Bucuresti
cozmino
- Mesaje scrise: 992
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat
29 - Fuel pump relay Low voltage - Un releu nou costa 30Ron, am cumparat eu 2 .
34 - Manifold Absolute Pressure (MAP) sensor - Low voltage
43 - Primary ignition (distributor systems) - High voltage
47 - Linear exhaust gas re-circulation (EGR) position - n/a
85 - Immobiliser Wrong signal - Eroarea asta mi-a stocat-p si mie la X14XE, atunci cand era pe moarte blocul de inductie si alta data cand a murit releul de la pompa de benzina, daca porneste nu-ti fa griji in privinta ei .
Acum sa vedem ce spun colegii cu cunostinte solide in domeniu .
Succes !
34 - Manifold Absolute Pressure (MAP) sensor - Low voltage
43 - Primary ignition (distributor systems) - High voltage
47 - Linear exhaust gas re-circulation (EGR) position - n/a
85 - Immobiliser Wrong signal - Eroarea asta mi-a stocat-p si mie la X14XE, atunci cand era pe moarte blocul de inductie si alta data cand a murit releul de la pompa de benzina, daca porneste nu-ti fa griji in privinta ei .
Acum sa vedem ce spun colegii cu cunostinte solide in domeniu .
Succes !
sleek80
- Mesaje scrise: 13
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2007
- Mesaj Privat
- cozmino
- ***
- 992 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Corsa 2014
- Bucuresti
cozmino
- Mesaje scrise: 992
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat
De fapt am cumparat chiar 3 , doua le am de rezerva in masina . Daca ai nevoie de unul ti-l dau gratis .
E nevoie doar de un releu , acesta se afla pozitionat langa ECU, pe partea pasagerului , in dreapta jos , unde e capacul ala de plastic negru sub torpedou .
Ultima modificare făcută de cozmino la Sam 01 Dec, 2007 4:42 pm
E nevoie doar de un releu , acesta se afla pozitionat langa ECU, pe partea pasagerului , in dreapta jos , unde e capacul ala de plastic negru sub torpedou .
Ultima modificare făcută de cozmino la Sam 01 Dec, 2007 4:42 pm
sleek80
- Mesaje scrise: 13
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2007
- Mesaj Privat
sleek80
- Mesaje scrise: 13
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2007
- Mesaj Privat
29 - Fuel pump relay Low voltage
34 - Manifold Absolute Pressure (MAP) sensor - Low voltage
43 - Primary ignition (distributor systems) - High voltage
47 - Linear exhaust gas re-circulation (EGR) position - n/a
85 - Immobiliser Wrong signal
POATE CINEVA SA-MI EXPLICE MAI AMANUNTIT ? SI DACA SE POATE NISTE POZE CU MOTORUL ? SUNT NISTE FURTUNASE DE VACCUM CARE NU-SI MAI GASESC LOCUL :d
34 - Manifold Absolute Pressure (MAP) sensor - Low voltage
43 - Primary ignition (distributor systems) - High voltage
47 - Linear exhaust gas re-circulation (EGR) position - n/a
85 - Immobiliser Wrong signal
POATE CINEVA SA-MI EXPLICE MAI AMANUNTIT ? SI DACA SE POATE NISTE POZE CU MOTORUL ? SUNT NISTE FURTUNASE DE VACCUM CARE NU-SI MAI GASESC LOCUL :d
cosmin_neb1- Suspendat
- 144 mesaje
- din 26 Apr 2008
- Valcea
cosmin_neb1- Mesaje scrise: 144
- Locatie: Valcea
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2008
- Mesaj Privat
- Cumnatu1
- **
- 103 mesaje
- din 25 Mar 2008
- Tigra 2000 1.4
- Bucuresti
Cumnatu1
- Mesaje scrise: 103
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Tigra 2000 1.4
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mar 2008
- Mesaj Privat
cosmin_neb1- Suspendat
- 144 mesaje
- din 26 Apr 2008
- Valcea
cosmin_neb1- Mesaje scrise: 144
- Locatie: Valcea
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2008
- Mesaj Privat
Mai multe detalii despre testul agrafei, gasesti la:
http://www.topbuzz.co.uk/in...s/fault_codes.htm
Tot aici sunt explicate si codurile de eroare,dar nu si ce le cauzeaza..
Am facut si un filmulet, cu exemplul meu..
12-12-12-43-43-43-12-12-12...
12 inseamna initializarea si sfarsitul secventei de coduri
fiecare cod e transmis de 3 ori
Filmul:
http://www.youtube.com/watch?v=us1OOIMbxKs
http://www.topbuzz.co.uk/in...s/fault_codes.htm
Tot aici sunt explicate si codurile de eroare,dar nu si ce le cauzeaza..
Am facut si un filmulet, cu exemplul meu..
12-12-12-43-43-43-12-12-12...
12 inseamna initializarea si sfarsitul secventei de coduri
fiecare cod e transmis de 3 ori
Filmul:
http://www.youtube.com/watch?v=us1OOIMbxKs
sleek80
- Mesaje scrise: 13
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2007
- Mesaj Privat
cosmin_neb1 a scris:In sfarsit am dat si eu de urma unei erori ce imi apare asa din cand in cand, dar dispare daca dai restart - adica opresc motorul si il repornesc - E vorba de codul 43 Primary ignition (distributor systems).
Stie cineva ce ar putea cauza asta?
sleek80, tu ai rezolvat 43-ul?
Stie cineva ce ar putea cauza asta?
sleek80, tu ai rezolvat 43-ul?
Da ! am cumparat fise de bujii noi Champion ( eroarea imi era stocata datorita faptului ca aveam o fisa distrusa
singura mea problema acum este urmatoarea : se incinge motorul rau de tot , parca se infunda ceva , am curatat valva EGR , nu stiu ce poate avea
cosmin_neb1- Suspendat
- 144 mesaje
- din 26 Apr 2008
- Valcea
cosmin_neb1- Mesaje scrise: 144
- Locatie: Valcea
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2008
- Mesaj Privat
Cand ai curatat EGR-ul? Inainte sau dupa schimbarea fiselor de bujii?
Intreb pentru ca.. in TIS, codul 43 se refera la EGR, nu la primary ignition. Si e ciudat, iar primary ignition e la codul 47,parca.
Fisele de bujii cat te-au costat?
Si ce inseamna la tine "incinge rau de tot"? La mine sta acul intr 90 si 100 de grade. Ai antigel,nu?Ca ala fierbe mai greu.
Ventilatorul iti porneste? Poate nu deschide termostatul.
Daca ai scos chiuloasa de curand,sa nu fi montat putin gresit garnitura, si aia e o cauza a incalzirii rapide
Intreb pentru ca.. in TIS, codul 43 se refera la EGR, nu la primary ignition. Si e ciudat, iar primary ignition e la codul 47,parca.
Fisele de bujii cat te-au costat?
Si ce inseamna la tine "incinge rau de tot"? La mine sta acul intr 90 si 100 de grade. Ai antigel,nu?Ca ala fierbe mai greu.
Ventilatorul iti porneste? Poate nu deschide termostatul.
Daca ai scos chiuloasa de curand,sa nu fi montat putin gresit garnitura, si aia e o cauza a incalzirii rapide
sleek80
- Mesaje scrise: 13
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2007
- Mesaj Privat
cosmin_neb1 a scris:Cand ai curatat EGR-ul? Inainte sau dupa schimbarea fiselor de bujii?
Intreb pentru ca.. in TIS, codul 43 se refera la EGR, nu la primary ignition. Si e ciudat, iar primary ignition e la codul 47,parca.
Fisele de bujii cat te-au costat?
Si ce inseamna la tine "incinge rau de tot"? La mine sta acul intr 90 si 100 de grade. Ai antigel,nu?Ca ala fierbe mai greu.
Ventilatorul iti porneste? Poate nu deschide termostatul.
Daca ai scos chiuloasa de curand,sa nu fi montat putin gresit garnitura, si aia e o cauza a incalzirii rapide
Intreb pentru ca.. in TIS, codul 43 se refera la EGR, nu la primary ignition. Si e ciudat, iar primary ignition e la codul 47,parca.
Fisele de bujii cat te-au costat?
Si ce inseamna la tine "incinge rau de tot"? La mine sta acul intr 90 si 100 de grade. Ai antigel,nu?Ca ala fierbe mai greu.
Ventilatorul iti porneste? Poate nu deschide termostatul.
Daca ai scos chiuloasa de curand,sa nu fi montat putin gresit garnitura, si aia e o cauza a incalzirii rapide
EGR l-am curatat de curand , dupa ce am schimbat fisele de 150 lei champion si cred ca este garnitura la chiuloasa montata gresit > am schimbat si termostatul ( 100 lei ) am curatat circuitul cu niste solutzii, am pus antigel si tot asa face ,
daca intru un pic in oras e gata , imi da apa ( ca acum am apa , 18 lei litru de antigel ) afara, si acum prca ii pune cineva un dop !
mir_amd
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2008
- Mesaj Privat
cosmin_neb1- Suspendat
- 144 mesaje
- din 26 Apr 2008
- Valcea
cosmin_neb1- Mesaje scrise: 144
- Locatie: Valcea
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2008
- Mesaj Privat
edikt
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Mures
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Aug 2008
- Mesaj Privat
- best_tigra
- *
- 9 mesaje
- din 31 Oct 2008
- Tigra 1996
- Valcea
best_tigra
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Valcea
- Masina: Tigra 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Oct 2008
- Mesaj Privat
edikt
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Mures
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Aug 2008
- Mesaj Privat
- outsider
- **
- 103 mesaje
- din 18 Apr 2008
- Tigra 1995 X14XE
- Botosani
outsider
- Mesaje scrise: 103
- Locatie: Botosani
- Masina: Tigra 1995 X14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Apr 2008
- Mesaj Privat
best_tigra a scris:imi poate spune si mie cineva cum citesc codurile..cum imi dau seama ce cod iese?de cate ori tre sa palpaie becu ala pt un cod ?plsssss
gasesti aici : http://www.youtube.com/watch?v=us1OOIMbxKs
- best_tigra
- *
- 9 mesaje
- din 31 Oct 2008
- Tigra 1996
- Valcea
best_tigra
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Valcea
- Masina: Tigra 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Oct 2008
- Mesaj Privat
- outsider
- **
- 103 mesaje
- din 18 Apr 2008
- Tigra 1995 X14XE
- Botosani
outsider
- Mesaje scrise: 103
- Locatie: Botosani
- Masina: Tigra 1995 X14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Apr 2008
- Mesaj Privat
best_tigra a scris:asta am vazuto outsider ..eu nu stiu cum sa citesc coduile...de unde sa stiu eu ca am eruarea cu nr 85 sau alta?si daca nu licare becu ala galben nu e nici un fel de problema? rebelu_best id de msg pt careva care ma poate ajuta si pe mine mai rpd va rog....
Imediat dupa ce pui contactul se va aprinde o singura data si apoi face o pauza dupa aceasta pauza incep codurile [toate sunt formate din 2 cifre si sunt afisate de cite 3 ori ]:
Codul de inceput este 12 - si daca e sa transpun pe hirtie arata cam asa : simbolizam bec aprins cu simbolul " * " si bec stins cu " _"
Cod 12 va arata : " *_** "
Cod 13 va arata astfel: " *_*** "
Cod 47 va arata : " ****_******* "
E simplu ... trebuie doar sa numeri de cite ori clipeste becul ala Trebuie sa stii ca la inceput si sfirsit afiseaza de cite 3 ori codul 12 si toare codurile sunt afisate de 3ori ... priveste cu atentie de cite ori si cum clipeste becul pe linkul de pe YOU TUBE si ai sa te prinzi.
Ca sa functioneze treaba asta nu uita sa pui acea sirma intre primii 2 pini din dreapata sus ai conectorului de pe panoul de sigurante. Daca nu clipeste ... NU e bine .... in cazul in care nu ai erori va afisa de 6 ori codul 12
Bafta.