Soluție | |
- alre
- ****
- 1,654 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,654
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
- razvan_tdk
- **
- 54 mesaje
- din 01 Sep 2011
- Insignia 2011 A20DTH
- Bucuresti
razvan_tdk
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2011
- Mesaj Privat
Am patit si eu fenomenul asta cu opritul motorului dupa ce am curatat EGR-ul la Insignia 2.0 131CP.
Initial am uitat sa pun mufa inapoi la EGR si am plecat cu masina, mi s-a oprit motorul dupa aprox 10km parcursi cand franam sa ma opresc la semafor (a aparut in bord check engine). Am pus mufa inapoi, mi-a disparut martorul cu check engine din bord si a mers normal masina. A doua zi dupa alt drum prin oras mi s-a oprit iar motorul de 3-4 ori in 15 km.
Cu o interfata de diagnoza am calibrat EGR-ul si de atunci nu a mai facut (am parcurs 200-300 km de atunci).
Nu stiu daca de aici era problema sau este altceva.
Initial am uitat sa pun mufa inapoi la EGR si am plecat cu masina, mi s-a oprit motorul dupa aprox 10km parcursi cand franam sa ma opresc la semafor (a aparut in bord check engine). Am pus mufa inapoi, mi-a disparut martorul cu check engine din bord si a mers normal masina. A doua zi dupa alt drum prin oras mi s-a oprit iar motorul de 3-4 ori in 15 km.
Cu o interfata de diagnoza am calibrat EGR-ul si de atunci nu a mai facut (am parcurs 200-300 km de atunci).
Nu stiu daca de aici era problema sau este altceva.
- razvan_tdk
- **
- 54 mesaje
- din 01 Sep 2011
- Insignia 2011 A20DTH
- Bucuresti
razvan_tdk
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2011
- Mesaj Privat
Revin cu update dupa aprox 1000 km: motorul s-a mai oprit o singura data dar a mai avut momente cand franam (scoasa din viteza) iar turatia scadea pana pe la 500-600 rpm. Cum apasam pedala de ambreiaj sau luam piciorul de pe frana, crestea turatia pana la valoarea de relanti.
Din ce am citit pe internet, problema ar fi de la conducta / valva de vacuum care duce catre pompa de frana.
Din ce am citit pe internet, problema ar fi de la conducta / valva de vacuum care duce catre pompa de frana.
fanthom
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Iasi
- Masina: Insignia 2012 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2016
- Mesaj Privat
APopa279
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Aug 2019
- Mesaj Privat
- radu insignia dth
- *
- 17 mesaje
- din 12 Feb 2018
- Insignia 2011 2.0 dth
- Hunedoara
radu insignia dth
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Insignia 2011 2.0 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2018
- Mesaj Privat
bogodan
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Cluj
- Masina: Insignia 2011 z20dht
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2019
- Mesaj Privat