Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • MAlexandru580

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2020

  • Mesaj Privat
Salut! Am o problema cu încãrcarea mașinii!
Am reparat alternatorul recent (stator+platou de diode), am cumpãrat baterie noua (Rombat 70Ah) si cand am fost la garantie de unde am cumpãrat bateria cu faza lungã, ventilator la maxim si turata in 2000-3000 rpm încarcã 13.7. Cel care mi-a vandut bateria a spus cã ar trebui sã încarce mai mult.
In relantiu încarcã 13.9-14.1.
Încarcã suficient pentru a nu-mi omorî bateria?
Multumesc anticipat!



MODEL: Opel Astra H 2005
MOTOR: 1.7, 101cp z17dth
Skip ads

  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Incarca suficient. 13.7 la relanti cu consumatori este suficient
  • taxi43edy

  • Mesaje scrise: 1,208
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2009

  • Mesaj Privat
@horaa, din cate stiu eu, trebuie sa fie 13.8-14.4V
13.7 cu consumatori nu incarca normal.
Daca tot ai facut reparatie la alternator, de ce nu ai schimbat si releul de incarcare?
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Dar de ce sa-l schimbe daca nu era defect? 13.7 este de ajuns la relantiu cu consumatori, o turezi putin la 1000 si creste la 14v..., 13.5 este limita minima. Sa vezi la automatika cum incarca intre 13.7 pana la 14.5 de te sperie
  • gabimilo1

  • Mesaje scrise: 2,268
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
salut,

din cite stiu astra h are un modul "inteligent" de distributie a puterii (electrice) - asa scrie pe schema - si din cite am inteles modulul asta nu va porni incarcarea decit in cazul in care tensiunea din baterie scade sub o anumita valoare.

in pozele de mai jos modulul e notat cu A10 si alternatorul cu O01 (se vad doar bornele lui).

daca bateria e noua probabil nu o sa vada incarcare din partea alternatorului decit cind incepe sa fie consumata...

din cite stiu, in acest caz tensiunea alternatorului poate ajunge catre 15.00 V (probabil nu mai mult!) si scade pe masura ce se incarca bateria.

Se vede ca incacarea nu mai e clasica aici, din alternator merg doua fire in ECM (A11 in poza) si de acolo un fir merge in modulul inteligent.




  • claudiu_ss

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2007 1.9dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Va salut,la mine anul trecut incarca 14.2 acum este 13.4/13.5 cu bateria încãrcatã cã valoare la fel.Am atasat o poza.Este ok?
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Nu, nu este in regula. Verifica sertizarea cablurilor atat la iesirea din alternator cat si la bornele acumulatorului. Tu le misti si cineva se uita in afisaj sa vada daca valoarea sare la 14v sau nu. In caz contrar se verifica acumulatorul si apoi alternatorul.
Cand ai verificat valoarea aveai clima pornita si stationai?
  • claudiu_ss

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2007 1.9dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Da,staționam (și în mers este la fel) cu clima pornitã pe 2.Iar daca accelerez valoarea rãmâne la fel de 13.5
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Atunci verifici ce am scris mai sus. Bafta
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR