CCiufu
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Oct 2019
- Mesaj Privat
Salutare din nou! 🤭
Revin cu ultimul post: “Salutare! In urma cu aproximativ 2 luni am intampinat ceva probleme la H-ul meu (1.7 CDTI, DTH, directie ZF). Masina actual are 330.000 km, pana in vara a vazut numai roti R15. Prin septembrie am trecut la R16 si din acel moment masina a inceput sa traga dreapta. Am schimbat stanga cu dreapta, nimic, fata/spate, nimic, refacut geometria fara rezultat. Am pus inapoi fostele jante cu aceleasi cauciucuri, defectul persista. Am sesizat faptul ca pe curbe scartaie cauciucurile si am inlocuit basculele (TRW) si refacut geometria evident degeaba. La scurt timp am sesizat faptul ca in timpul mersului imi “fura” volanul din mana dpvd electric, in virje tiinde sa revina la pozitia initiala si imi da batai in volan cand virez.. am fost la service-ul specializat pe directie din Bucuresti, MHS (Aparatorii patriei) pentru o constatare rezultand in urma acesteia faptul ca distribuitorul din caseta este defect. Intre timp mi-am achizitionat o alta caseta de directie si nu am apucat sa o montez datorita unei plecari urgente la Iasi, pe drumul de intoarcere mi s-a aprins becul de baterie, mi-a ucis alternatorul (reconditionat in vara) si bateria. Ajung cu ea in Buc, inlocuiesc caseta, bielete de directie, capete de bara, o duc la geometrie, masina face la fel, trage dreapta si “fura” volanul din mana din punct de vedere electric dar si deseori imi taie farurile si muzica pentru o fractiune de secunda. La spusele mecanicului cum ca ar fi consum mare de curent pe pompa de servo am inlocuit-o si pe ea (SH), masina tot la fel face, in ultima instanta ma gandesc ca si pompa aceasta de servo sa fie defecta si ea?
Ce as putea sa ii mai fac inafara de Remat?”
———————
De atunci am reconditionat, din nou, alternatorul si electromotorul, am schimbat preventiv si bateria, concluzie: degeaba.. Masina persista sa “fure volanul din mana” dar mai rar insa ceea ce ma deranjeaza este faptul ca in viraje imi taie curentul pentru cateva secunde, ceea ce am dedus eu ca este consum mare de curent pe undeva.. alternatorul oscileaza 14.1/14.2/14.3. Cu consumatori si 14.4 doar cu motorul pornit. Pana acum 2 electricieni si-au pus mainile in cap si al treilea de la reprezentanta mi-a spus sa probez alte ceasuri ca ar fi posibil sa fie de acolo.. sincer nu vad problema eu de acolo.. ce leg are directia cu ceasurile 😑?
Ps. Daca sunteti in cautare de masina si vreti Opel, mai bine faceti altceva cu banii, nu o recomand nici la dusmani.
MODEL: Astra 2007
MOTOR: Z17DTH
Revin cu ultimul post: “Salutare! In urma cu aproximativ 2 luni am intampinat ceva probleme la H-ul meu (1.7 CDTI, DTH, directie ZF). Masina actual are 330.000 km, pana in vara a vazut numai roti R15. Prin septembrie am trecut la R16 si din acel moment masina a inceput sa traga dreapta. Am schimbat stanga cu dreapta, nimic, fata/spate, nimic, refacut geometria fara rezultat. Am pus inapoi fostele jante cu aceleasi cauciucuri, defectul persista. Am sesizat faptul ca pe curbe scartaie cauciucurile si am inlocuit basculele (TRW) si refacut geometria evident degeaba. La scurt timp am sesizat faptul ca in timpul mersului imi “fura” volanul din mana dpvd electric, in virje tiinde sa revina la pozitia initiala si imi da batai in volan cand virez.. am fost la service-ul specializat pe directie din Bucuresti, MHS (Aparatorii patriei) pentru o constatare rezultand in urma acesteia faptul ca distribuitorul din caseta este defect. Intre timp mi-am achizitionat o alta caseta de directie si nu am apucat sa o montez datorita unei plecari urgente la Iasi, pe drumul de intoarcere mi s-a aprins becul de baterie, mi-a ucis alternatorul (reconditionat in vara) si bateria. Ajung cu ea in Buc, inlocuiesc caseta, bielete de directie, capete de bara, o duc la geometrie, masina face la fel, trage dreapta si “fura” volanul din mana din punct de vedere electric dar si deseori imi taie farurile si muzica pentru o fractiune de secunda. La spusele mecanicului cum ca ar fi consum mare de curent pe pompa de servo am inlocuit-o si pe ea (SH), masina tot la fel face, in ultima instanta ma gandesc ca si pompa aceasta de servo sa fie defecta si ea?
Ce as putea sa ii mai fac inafara de Remat?”
———————
De atunci am reconditionat, din nou, alternatorul si electromotorul, am schimbat preventiv si bateria, concluzie: degeaba.. Masina persista sa “fure volanul din mana” dar mai rar insa ceea ce ma deranjeaza este faptul ca in viraje imi taie curentul pentru cateva secunde, ceea ce am dedus eu ca este consum mare de curent pe undeva.. alternatorul oscileaza 14.1/14.2/14.3. Cu consumatori si 14.4 doar cu motorul pornit. Pana acum 2 electricieni si-au pus mainile in cap si al treilea de la reprezentanta mi-a spus sa probez alte ceasuri ca ar fi posibil sa fie de acolo.. sincer nu vad problema eu de acolo.. ce leg are directia cu ceasurile 😑?
Ps. Daca sunteti in cautare de masina si vreti Opel, mai bine faceti altceva cu banii, nu o recomand nici la dusmani.
MODEL: Astra 2007
MOTOR: Z17DTH
- gabimilo1
- ****
- 2,268 mesaje
- din 11 Jan 2010
- Zafira 2002 y20dth
- Sibiu
gabimilo1
- Mesaje scrise: 2,268
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2010
- Mesaj Privat
Salut
Module de care ar mai depinde servo sint distributia inteligenta a puterii si poate CIM.
modulul ãla cu distribuția inteligenta este cel care face ca încãrcarea bateriei sa se faca numai cind e nevoie,parca am vazut firele care duc la servo ca trec si prin ala.
Poate gãsești de schimb (de proba) pe undeva - nu știu cit se schimba de ușor și parcã pe schema era aratat pe la motor - ca amplasare.
Pe seara cind ajung acasa pun o imagine ca sa vezi la ce ma refer.
CIM ul inca nu stiu in ce mãsurã ar afecta servo.
Module de care ar mai depinde servo sint distributia inteligenta a puterii si poate CIM.
modulul ãla cu distribuția inteligenta este cel care face ca încãrcarea bateriei sa se faca numai cind e nevoie,parca am vazut firele care duc la servo ca trec si prin ala.
Poate gãsești de schimb (de proba) pe undeva - nu știu cit se schimba de ușor și parcã pe schema era aratat pe la motor - ca amplasare.
Pe seara cind ajung acasa pun o imagine ca sa vezi la ce ma refer.
CIM ul inca nu stiu in ce mãsurã ar afecta servo.
- gabimilo1
- ****
- 2,268 mesaje
- din 11 Jan 2010
- Zafira 2002 y20dth
- Sibiu
gabimilo1
- Mesaje scrise: 2,268
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2010
- Mesaj Privat
M-am mai interesat, parerea unui coleg al meu este ca ai un contact imperfect pe traseul baterie - alternator - modul inteligent - servo.Contactul imperfect face ca la curent mare acel contact sa cedeze. Poate se simte la mina - de obicei se incalzeste locul acela.
Din cite stiu intre alternator si modulul inteligent este un fir care arata ca alternatorul încarcã - verifica sa fie integru, cu contacte bune - cred ca e alb- albastru.
Din cite stiu intre alternator si modulul inteligent este un fir care arata ca alternatorul încarcã - verifica sa fie integru, cu contacte bune - cred ca e alb- albastru.
- gabimilo1
- ****
- 2,268 mesaje
- din 11 Jan 2010
- Zafira 2002 y20dth
- Sibiu
gabimilo1
- Mesaje scrise: 2,268
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2010
- Mesaj Privat
CCiufu
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Oct 2019
- Mesaj Privat
- gabimilo1
- ****
- 2,268 mesaje
- din 11 Jan 2010
- Zafira 2002 y20dth
- Sibiu
gabimilo1
- Mesaje scrise: 2,268
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2010
- Mesaj Privat
CCiufu
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Oct 2019
- Mesaj Privat
- gabimilo1
- ****
- 2,268 mesaje
- din 11 Jan 2010
- Zafira 2002 y20dth
- Sibiu
gabimilo1
- Mesaje scrise: 2,268
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2010
- Mesaj Privat