CC7642
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2020
- Mesaj Privat
Salut.
Sper sa nu fiu 'injurat', masina in cauza este un Chevrolet AVEO T300-2011+, insa tot parte a GM, motorul fiind acelasi gasit pe modele de Astra. (A14XER 1.4l, Aspirat, 100HP).
Momentan sunt cu masina in service, nu va pot atasa inregistrare.
Pe scurt, problema e ca motorul are un zgomot pe care il aud in general la motoare pe motorina, si la anumite turatii vibreaza mai puternic (fiind o caroserie proasta, de la vibratii imi intra in rezonanta si zdrangane toata).
Cineva a mai semnalat un zgomot similar dar nu am ajuns la o concluzie din threadul sau. Postase ca zgomotul e asta:
http://www.youtube.com/watc...amp;feature=share
Se aude cam ca in clipul de mai sus. Problema mea acum e mai degraba faptul ca nu ma pricep si nu cunosc mecanici cu care as putea discuta si care vor sa se ocupe.
Sunt din timisoara.
Pe unde am incercat pe la service mi s-a spus
- nu avem diagnoza pentru motoare pe benzina (service mare multimarca non-dealer)
- Nu gasim nicio problema, nu apare nimic la diagnoza...(reprezentanta Opel)
- Nu putem face diagnoza pe Chevrolet (licenta..iesiti din europa..etc etc)
(Scurt) istoric al problemei in timp:
- in urma cu aprox un an si ceva masina a inceput sa sune mai zgomotos si sa vibreze mai tare si sa 'traga' o idee mai greoi.
- check engine on: cod p0017..si admisie taiata din calculator..nu mai tura (safe mode cred), in service reprezentanta opel mi-au zis ca e un senzor pe recirculare defect, si taie admisia. Au schimbat..resetat..plecat cu masina. Mergea...dar mie tot mi se parea ca motoru nu-i 'in apele lui'.
- schimb ulei (5w30 GM): zgomot disparut, vibratii reduse.
- dupa aprox 200km incet incet zgomotul a inceput sa revina...pana la 3000km dupa schimbul de ulei zgomotul era la loc.
- p0017 aprins din nou in perioada asta. Am resetat fara sa ma duc in service. N-a mai aparut.
- schimb ulei (LiquiMoly 5w30): aceeasi poveste. PARCA a revenit mai greu zgomotul, dar tot a revenit.
- schimb ulei dupa nici 2000 ca sa-mi confim ca are legatura si testez alta ipoteza (Motul 5w40..era vara, plec in MNE).
* de data asta a sunat si mai bine motorul dupa schimb. Dar din nou, 2000km (ce-i drept stresati pe dealuri prin muntenegru) si zgomotu a revenit, cu tremurat cu tot.
- Ajuns acasa am completat uleiul lipsa cu ceva aditiv care ar trebui sa-l faca mai vascos la temperaturi mari..
* zgomot atenuat (nu chiar ca la schimb complet de ulei dar mult mai bine, tremurat redus).
Nu am la indemana sa va spun ce aditiv.
- p0017 aprins iar dupa o vreme. Am sters eu. De data asta oricat stergeam codul/resetam, aparea din nou dupa cativa km.
Am mers cu masina o vreme asa, pana de curand cand a inceput sa curga ulei din motor. Acum masina e tot la reprezentanta si mi-au zis ca e o garnitura dusa, dar pentru ea trebuie sa-mi schimbe un capac cu totul, din partea din fata a motorului inspre radiator, capac care are si ceva membrana, face ceva filtrare..
Ok ok. Insa faptul ca motorul e zgomotos, tremura, am avut check engine ON cu mult inainte de pierderile de ulei..Nu cred ca toate astea pot fi probleme legate de capac. Zgomotul, ca in clipul de mai sus, nu cred ca poate fi corelat cu o problema la acel capac, garnitura, membrana..ce o fi acel ansamblu.
De la reprezentanta au ridicat din umeri..nu stim...nu ne apare pe diagnoza..pare ok motorul..
Nu ma pricep deloc la mecanica, cu atat mai putin la mecanica specifica auto, dar din tot ce am citit, si cat am putut intelege, ma duc in zona tachetilor sau mai grav (cred) pistoane.
Teama mea acum e ca ridic masina dupa ce ii schimba capacul si o sa aud motorul la fel. O sa se comporte la fel.
As vrea mai mult decat sa-mi spuneti posibile cauze, sa-mi spuneti posibile solutii, ca pentru un programator care n-are nici cea mai mica legatura cu mecanica.
Sau altfel spus sa-mi spuneti cine/unde preferabil in TM sau cat mai aproape poate sa ma ajute, si sa nu ajung cu costurile cat nu valoreaza masina. Deja la reprezentanta ajung sa dau cateva sute bune de euro rezolvata cred doar partial.
MOTOR: A14XER
CODURI EROARE: p0017
Sper sa nu fiu 'injurat', masina in cauza este un Chevrolet AVEO T300-2011+, insa tot parte a GM, motorul fiind acelasi gasit pe modele de Astra. (A14XER 1.4l, Aspirat, 100HP).
Momentan sunt cu masina in service, nu va pot atasa inregistrare.
Pe scurt, problema e ca motorul are un zgomot pe care il aud in general la motoare pe motorina, si la anumite turatii vibreaza mai puternic (fiind o caroserie proasta, de la vibratii imi intra in rezonanta si zdrangane toata).
Cineva a mai semnalat un zgomot similar dar nu am ajuns la o concluzie din threadul sau. Postase ca zgomotul e asta:
http://www.youtube.com/watc...amp;feature=share
Se aude cam ca in clipul de mai sus. Problema mea acum e mai degraba faptul ca nu ma pricep si nu cunosc mecanici cu care as putea discuta si care vor sa se ocupe.
Sunt din timisoara.
Pe unde am incercat pe la service mi s-a spus
- nu avem diagnoza pentru motoare pe benzina (service mare multimarca non-dealer)
- Nu gasim nicio problema, nu apare nimic la diagnoza...(reprezentanta Opel)
- Nu putem face diagnoza pe Chevrolet (licenta..iesiti din europa..etc etc)
(Scurt) istoric al problemei in timp:
- in urma cu aprox un an si ceva masina a inceput sa sune mai zgomotos si sa vibreze mai tare si sa 'traga' o idee mai greoi.
- check engine on: cod p0017..si admisie taiata din calculator..nu mai tura (safe mode cred), in service reprezentanta opel mi-au zis ca e un senzor pe recirculare defect, si taie admisia. Au schimbat..resetat..plecat cu masina. Mergea...dar mie tot mi se parea ca motoru nu-i 'in apele lui'.
- schimb ulei (5w30 GM): zgomot disparut, vibratii reduse.
- dupa aprox 200km incet incet zgomotul a inceput sa revina...pana la 3000km dupa schimbul de ulei zgomotul era la loc.
- p0017 aprins din nou in perioada asta. Am resetat fara sa ma duc in service. N-a mai aparut.
- schimb ulei (LiquiMoly 5w30): aceeasi poveste. PARCA a revenit mai greu zgomotul, dar tot a revenit.
- schimb ulei dupa nici 2000 ca sa-mi confim ca are legatura si testez alta ipoteza (Motul 5w40..era vara, plec in MNE).
* de data asta a sunat si mai bine motorul dupa schimb. Dar din nou, 2000km (ce-i drept stresati pe dealuri prin muntenegru) si zgomotu a revenit, cu tremurat cu tot.
- Ajuns acasa am completat uleiul lipsa cu ceva aditiv care ar trebui sa-l faca mai vascos la temperaturi mari..
* zgomot atenuat (nu chiar ca la schimb complet de ulei dar mult mai bine, tremurat redus).
Nu am la indemana sa va spun ce aditiv.
- p0017 aprins iar dupa o vreme. Am sters eu. De data asta oricat stergeam codul/resetam, aparea din nou dupa cativa km.
Am mers cu masina o vreme asa, pana de curand cand a inceput sa curga ulei din motor. Acum masina e tot la reprezentanta si mi-au zis ca e o garnitura dusa, dar pentru ea trebuie sa-mi schimbe un capac cu totul, din partea din fata a motorului inspre radiator, capac care are si ceva membrana, face ceva filtrare..
Ok ok. Insa faptul ca motorul e zgomotos, tremura, am avut check engine ON cu mult inainte de pierderile de ulei..Nu cred ca toate astea pot fi probleme legate de capac. Zgomotul, ca in clipul de mai sus, nu cred ca poate fi corelat cu o problema la acel capac, garnitura, membrana..ce o fi acel ansamblu.
De la reprezentanta au ridicat din umeri..nu stim...nu ne apare pe diagnoza..pare ok motorul..
Nu ma pricep deloc la mecanica, cu atat mai putin la mecanica specifica auto, dar din tot ce am citit, si cat am putut intelege, ma duc in zona tachetilor sau mai grav (cred) pistoane.
Teama mea acum e ca ridic masina dupa ce ii schimba capacul si o sa aud motorul la fel. O sa se comporte la fel.
As vrea mai mult decat sa-mi spuneti posibile cauze, sa-mi spuneti posibile solutii, ca pentru un programator care n-are nici cea mai mica legatura cu mecanica.
Sau altfel spus sa-mi spuneti cine/unde preferabil in TM sau cat mai aproape poate sa ma ajute, si sa nu ajung cu costurile cat nu valoreaza masina. Deja la reprezentanta ajung sa dau cateva sute bune de euro rezolvata cred doar partial.
MOTOR: A14XER
CODURI EROARE: p0017
- corsa.timis
- **
- 490 mesaje
- din 29 Dec 2014
- Corsa 2001 Z12XE
- Timis
corsa.timis
- Mesaje scrise: 490
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2014
- Mesaj Privat