Daniel97
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2011 A14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2019
- Mesaj Privat
- livcro
- ******
- 4,575 mesaje
- din 22 Jul 2005
- Grandland X 2018 D20DT
- SIBIU-RM. VALCEA
livcro
- Mesaje scrise: 4,575
- Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
- Masina: Grandland X 2018 D20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2005
- Mesaj Privat
AlexConstanta- Suspendat
- 70 mesaje
- din 07 Mar 2019
- Insignia 2010 A20NHT
- Constanta
AlexConstanta- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2010 A20NHT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2019
- Mesaj Privat
Daniel97
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2011 A14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2019
- Mesaj Privat
- ViorelDaniel
- *
- 1 mesaje
- din 20 Dec 2019
- Insignia 2014 A20DTR
- Mures
ViorelDaniel
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Mures
- Masina: Insignia 2014 A20DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2019
- Mesaj Privat
Impresy
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2019
- Mesaj Privat
- mylanezu
- **
- 190 mesaje
- din 05 Jan 2009
- Astra 2006 Z19DT
- Timis
mylanezu
- Mesaje scrise: 190
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2009
- Mesaj Privat
VictorCai
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Apr 2018
- Mesaj Privat
Salut
Am insignia 2014... acum 2 - 3 saptamani am avut problema cu simeringul de la pompa de ulei... nu stiu ce sa zic, paote am avut eu ghinion ...
Mesajul in bord era presiune scazut ulei (afara erau -2 gade). Am inchis motorul l-am repornit si am scapat de eroare ... dar in ziua respectiva am lasat masina in service ...
Dupa aventura din service (cand a desfacut baia de ulei a atins (nu stiu cum si) senzorul de la gaze), alti bani alta distractie, am schimbat placutele de pe fata si discurile, in total aproximativ 1400 RON. Am plecat de la service "fericit", si ieri cand am mers pe autostrada a zburat scutul de la motor. In rest toate sunt ok . Sunt multumit de masina, nu am avut alte probleme cu ea (chiar daca am facut reviziile la acelasi service ... )
Cu stima
Am insignia 2014... acum 2 - 3 saptamani am avut problema cu simeringul de la pompa de ulei... nu stiu ce sa zic, paote am avut eu ghinion ...
Mesajul in bord era presiune scazut ulei (afara erau -2 gade). Am inchis motorul l-am repornit si am scapat de eroare ... dar in ziua respectiva am lasat masina in service ...
Dupa aventura din service (cand a desfacut baia de ulei a atins (nu stiu cum si) senzorul de la gaze), alti bani alta distractie, am schimbat placutele de pe fata si discurile, in total aproximativ 1400 RON. Am plecat de la service "fericit", si ieri cand am mers pe autostrada a zburat scutul de la motor. In rest toate sunt ok . Sunt multumit de masina, nu am avut alte probleme cu ea (chiar daca am facut reviziile la acelasi service ... )
Cu stima
dodo04ro
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jul 2010
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
VictorCai a scris:Salut
Am insignia 2014... acum 2 - 3 saptamani am avut problema cu simeringul de la pompa de ulei... nu stiu ce sa zic, paote am avut eu ghinion ...
Mesajul in bord era presiune scazut ulei (afara erau -2 gade). Am inchis motorul l-am repornit si am scapat de eroare ... dar in ziua respectiva am lasat masina in service ...
Dupa aventura din service (cand a desfacut baia de ulei a atins (nu stiu cum si) senzorul de la gaze), alti bani alta distractie, am schimbat placutele de pe fata si discurile, in total aproximativ 1400 RON. Am plecat de la service "fericit", si ieri cand am mers pe autostrada a zburat scutul de la motor. In rest toate sunt ok . Sunt multumit de masina, nu am avut alte probleme cu ea (chiar daca am facut reviziile la acelasi service ... )
Cu stima
Am insignia 2014... acum 2 - 3 saptamani am avut problema cu simeringul de la pompa de ulei... nu stiu ce sa zic, paote am avut eu ghinion ...
Mesajul in bord era presiune scazut ulei (afara erau -2 gade). Am inchis motorul l-am repornit si am scapat de eroare ... dar in ziua respectiva am lasat masina in service ...
Dupa aventura din service (cand a desfacut baia de ulei a atins (nu stiu cum si) senzorul de la gaze), alti bani alta distractie, am schimbat placutele de pe fata si discurile, in total aproximativ 1400 RON. Am plecat de la service "fericit", si ieri cand am mers pe autostrada a zburat scutul de la motor. In rest toate sunt ok . Sunt multumit de masina, nu am avut alte probleme cu ea (chiar daca am facut reviziile la acelasi service ... )
Cu stima
pai si nu au cumparat ei ce au stricat (senzorul de gaze)?
nu te-ai dus sa iti puna alt scut pe cheltuiala lor? ce service este acela? dupa cum pare de amatori sau chiar mai rau de atat...
- iulius
- ****
- 1,798 mesaje
- din 09 Jun 2004
- Insignia 2019
- Bucuresti
iulius
- Mesaje scrise: 1,798
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2004
- Mesaj Privat
- Ionut016031967
- *
- 11 mesaje
- din 15 Feb 2016
- Insignia 2009 2.0 DTH
- Timis
Ionut016031967
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2009 2.0 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Feb 2016
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
Kkopacz
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Sfantu Gheorghe
- Masina: Insignia 2013 A20DTE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2021
- Mesaj Privat
Buna , nu stiu ce sa zic. Am în familie o Insignia de an 2010 si nicodata nu a fost schimbat o ringul.In masina mea personala insignia din 2013 a fost schimbat în 2020 în service Opel . Acum o sãptãmânã am fost la un diagnosticare auto tot la acea zis service Opel. nu zic orasul . Mentionez ca acolo a zis bãietii ca trebuie schimbat o ringul. Dupã ce eu am trimis pe mail ca a fost schimbat e iei. am factura si stampila de la Opel. am mers cu haina 20000 de km si nu stiu ce sta cred. A vrut sa mã pãcãleascã sa mai platessc încã o data vreun 4000 Ron. scria ca manopera ete 189 Ron ora si 10 ore pentru schimbarea oringuluoi.
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
CDobreanu
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Oct 2018
- Mesaj Privat
Salutare.
Am schimbat de curand o-ringul la pompa de ulei. Astfel, am reusit sa aflu mai multe informatii de la mecanicii service-ului. Nu dau numele service-ului pentru a nu face reclama, detalii in privat.
Toate motoarele 2.0 de generatie A au aceeasi problema, adica acest o-ring de plastic care este pozitionat in partea inferioara a baii de ulei (e normal pana la urma sa fie acolo). Problema este ca el este in vecinatatea filtrului de particule. Si acesta, cand incepe procesul de regenerare, ajunge la temperaturi foarte ridicate care transmit caldura si acestui o-ring. In timp, plasticul din care este confectionat incepe sa se deterioreze (se coace si se rigidizeaza, apar fisuri si ruperi in urma deformarii si de aici problemele cu presiune uleiului, pompa nu mai reuseste sa traga suficient ulei din baie pentru ca exista o pierdere pe la o-ring (pierdere de presiune, uleiul tot in baie este).
Si acum, detalii despre masina mea: Opel Insignia 2014, 2.0 CDTI, 144.000 km. Cand am vazut o-ring-ul vechi, surpriza. Nu era asa deformat, desi il schimb prima oara. Pai in primul rand, eu merg cu masina asta doar in afara Bucurestiului si in concedii, Grecia, Bulgaria, adica drumuri lungi. In oras am alta masina, un Renault Clio, benzina, motor mic. Astfel, filtrul de particule se regenereaza pe un drum intins, radiatorul de ulei are alta eficienta in a raci uleiul fierbinte, cu atat mai mult cu cat el este supraincalzit de filtrul de particule. Apoi mai este si constructia motorului la generatia de dupa 2013. Mecanicii de la Opel au reproiectat cuzinetii arborelui practicand un canal median. Rolul acestuia este de a asigura o mai buna ungere, Cu alte cuvinte, desi vorbim de acelasi o-ring, in cazul in care aceste este deteriorat usor, presiunea un pic scazuta a pompei de ulei este suficienta sa asigure ungerea cuzinetilor, acestia avand canalul de ungere de care spuneam si care nu exista la motoarele dinainte de 2013.
Cat despre o-ringul de metal despre care se vorbeste aici, nu stiu ce sa zic, am intrebat si eu la service si nu este un reper original, deci ei nu montau asa ceva. In plus, nu stiu cat de bine ar etansa, daca ar fi fost eficient, oare nu s-ar fi gandit si proiectantii de la Opel GM?
In concluzie: motoarele dupa 2013 au fost reproiectate usor, avand o mai buna ungere, probabilitatea de a aparea mesajul Low Pressure este mica, insa mecanicii recomanda inlocuirea o-ring-ului la max 30.000 km sau 2 ani, adica exact ca si la modelele anterioare de dinainte de 2013. Ca idee, nu este asa scump sa faci inlocuirea o-ring-ului dar te poate feri de o problema majora, sa ramai in drum si sa pleci tractat cu motorul calat daca nu opresti imediat pe dreapta la aparitia mesajului. Toate bune!
Am schimbat de curand o-ringul la pompa de ulei. Astfel, am reusit sa aflu mai multe informatii de la mecanicii service-ului. Nu dau numele service-ului pentru a nu face reclama, detalii in privat.
Toate motoarele 2.0 de generatie A au aceeasi problema, adica acest o-ring de plastic care este pozitionat in partea inferioara a baii de ulei (e normal pana la urma sa fie acolo). Problema este ca el este in vecinatatea filtrului de particule. Si acesta, cand incepe procesul de regenerare, ajunge la temperaturi foarte ridicate care transmit caldura si acestui o-ring. In timp, plasticul din care este confectionat incepe sa se deterioreze (se coace si se rigidizeaza, apar fisuri si ruperi in urma deformarii si de aici problemele cu presiune uleiului, pompa nu mai reuseste sa traga suficient ulei din baie pentru ca exista o pierdere pe la o-ring (pierdere de presiune, uleiul tot in baie este).
Si acum, detalii despre masina mea: Opel Insignia 2014, 2.0 CDTI, 144.000 km. Cand am vazut o-ring-ul vechi, surpriza. Nu era asa deformat, desi il schimb prima oara. Pai in primul rand, eu merg cu masina asta doar in afara Bucurestiului si in concedii, Grecia, Bulgaria, adica drumuri lungi. In oras am alta masina, un Renault Clio, benzina, motor mic. Astfel, filtrul de particule se regenereaza pe un drum intins, radiatorul de ulei are alta eficienta in a raci uleiul fierbinte, cu atat mai mult cu cat el este supraincalzit de filtrul de particule. Apoi mai este si constructia motorului la generatia de dupa 2013. Mecanicii de la Opel au reproiectat cuzinetii arborelui practicand un canal median. Rolul acestuia este de a asigura o mai buna ungere, Cu alte cuvinte, desi vorbim de acelasi o-ring, in cazul in care aceste este deteriorat usor, presiunea un pic scazuta a pompei de ulei este suficienta sa asigure ungerea cuzinetilor, acestia avand canalul de ungere de care spuneam si care nu exista la motoarele dinainte de 2013.
Cat despre o-ringul de metal despre care se vorbeste aici, nu stiu ce sa zic, am intrebat si eu la service si nu este un reper original, deci ei nu montau asa ceva. In plus, nu stiu cat de bine ar etansa, daca ar fi fost eficient, oare nu s-ar fi gandit si proiectantii de la Opel GM?
In concluzie: motoarele dupa 2013 au fost reproiectate usor, avand o mai buna ungere, probabilitatea de a aparea mesajul Low Pressure este mica, insa mecanicii recomanda inlocuirea o-ring-ului la max 30.000 km sau 2 ani, adica exact ca si la modelele anterioare de dinainte de 2013. Ca idee, nu este asa scump sa faci inlocuirea o-ring-ului dar te poate feri de o problema majora, sa ramai in drum si sa pleci tractat cu motorul calat daca nu opresti imediat pe dreapta la aparitia mesajului. Toate bune!
- GCostache798
- *
- 1 mesaje
- din 17 Aug 2023
GCostache798
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2023
- Mesaj Privat
- DRosiuoru
- **
- 382 mesaje
- din 08 Mar 2022
- Insignia 2010 A20DTH
- Arad
DRosiuoru
- Mesaje scrise: 382
- Locatie: Arad
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mar 2022
- Mesaj Privat
- TMarius284
- *
- 1 mesaje
- din 11 Oct 2023
TMarius284
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Oct 2023
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 6,845 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,845
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
DRosiuoru a scris:Curiozitatea me este cum poate etansa o piesa de metal ( celebra piesa de aluminiu ) fata de alte piese de metal fara O-RING sau alte cauciucuri de etansare . Cum se face etansarea intre aceste piese ( sunt curios ) . Tot cu cauciuc .
N-am înțeles exact...întrebi (și tot tu rãspunzi?!) sau afirmi...
Dar totuși, metalele neferoase (gen aluminiu, cupru) și aliajele lor sunt vestite și demult folosite la etanșare între 2 (cel puțin) suprafețe metalice, mai ales când sunt implicate temperaturi mari și/sau presiuni ridicate sub forma de șaibe sau garnituri plane(însoțite sau nu de alte materiale, nu neapãrat cauciuc). Sau nu?!