- Dragos Banu
- OP
- 11 mesaje
- din 01 Oct 2017
- Astra 2005
- Bucuresti
Dragos Banu
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2017
- Mesaj Privat
Salutare!
Am un Opel Astra H GTC 1.7 Diesel din 2005.
Astazi am intampinat urmatoarea problema:
-mergeam de 10 minute prin Bucuresti iar cand am plecat de la un stop, mi s-a intarit volanul si frana si s-a aprins in bord becul galben ABS.
-am reusit sa trag pe dreapta si sa evit un accident, am oprit motorul iar cand am incercat sa-l repornesc, era mort, nici macar nu mai invartea.
-am chemat pe cineva si mi-a dat curent vreo 10 min, a pornit motorul dar servodirectia tot inghetata. L-am oprit din nou iar cand am incercat sa-l repornesc, mort din nou.
Acum sunt in dubiu daca sa schimb bateria sau daca este o alta problema electrica si trebuie sa o urc pe o rampa sa o duc la service.
Ce sfaturi sau sugestii aveti?
Va multumesc anticipat!
Dragos
MODEL: Astra 2005
MOTOR: 1.7 110CP Z17DTH
Am un Opel Astra H GTC 1.7 Diesel din 2005.
Astazi am intampinat urmatoarea problema:
-mergeam de 10 minute prin Bucuresti iar cand am plecat de la un stop, mi s-a intarit volanul si frana si s-a aprins in bord becul galben ABS.
-am reusit sa trag pe dreapta si sa evit un accident, am oprit motorul iar cand am incercat sa-l repornesc, era mort, nici macar nu mai invartea.
-am chemat pe cineva si mi-a dat curent vreo 10 min, a pornit motorul dar servodirectia tot inghetata. L-am oprit din nou iar cand am incercat sa-l repornesc, mort din nou.
Acum sunt in dubiu daca sa schimb bateria sau daca este o alta problema electrica si trebuie sa o urc pe o rampa sa o duc la service.
Ce sfaturi sau sugestii aveti?
Va multumesc anticipat!
Dragos
MODEL: Astra 2005
MOTOR: 1.7 110CP Z17DTH
DUretia
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Dec 2019
- Mesaj Privat
- Dragos Banu
- OP
- 11 mesaje
- din 01 Oct 2017
- Astra 2005
- Bucuresti
Dragos Banu
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2017
- Mesaj Privat
DUretia
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Dec 2019
- Mesaj Privat
- eltecharch
- **
- 75 mesaje
- din 08 Jan 2017
- Brasov
eltecharch
- Mesaje scrise: 75
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2017
- Mesaj Privat
- Dragos Banu
- OP
- 11 mesaje
- din 01 Oct 2017
- Astra 2005
- Bucuresti
Dragos Banu
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2017
- Mesaj Privat
- eltecharch
- **
- 75 mesaje
- din 08 Jan 2017
- Brasov
eltecharch
- Mesaje scrise: 75
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2017
- Mesaj Privat
- Dragos Banu
- OP
- 11 mesaje
- din 01 Oct 2017
- Astra 2005
- Bucuresti
Dragos Banu
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2017
- Mesaj Privat
horaa- Suspendat
- 3,472 mesaje
- din 05 Oct 2012
- Astra 2012 a14net
- Bihor
horaa- Mesaje scrise: 3,472
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2012 a14net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2012
- Mesaj Privat
Avand in vedere ca ai problematicul 1.7 cu alternator de rahat schimbi degeaba puntea si releul. Aceste alternatoare(motorizare 1.7) sunt cunoscute ca fiind mancatoare de relee si punti. Dupa 2-3 repratii este mai ieftin sa cumperi din dezmembrari cate un alterntor.
Cum verifici incarcarea alternatorului? Multimetru cu motorul pornit pe acumulator sau accesare meniu ascuns. Daca tensiunea depaseste 13.8 alternatorul isi face treab si trebuie verificat altundeva, adica pompa servo
Cum verifici incarcarea alternatorului? Multimetru cu motorul pornit pe acumulator sau accesare meniu ascuns. Daca tensiunea depaseste 13.8 alternatorul isi face treab si trebuie verificat altundeva, adica pompa servo
- eltecharch
- **
- 75 mesaje
- din 08 Jan 2017
- Brasov
eltecharch
- Mesaje scrise: 75
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2017
- Mesaj Privat
Nu alternatorul in sine e problema, ci erorile de proiectare ale intregului sistem al unei masini proaste. Si daca ar fi alternatorul de vina, ideea cu achizitionarea unuia din dezmembrari - adica la fel de prost si in plus si uzat - e una cat se poate de neinspirata. Inlocuirea pieselor defecte la un electrician bun e de preferat, au incercat destui chiar aici pe forum cam totul fara rezultat.
- marin70
- ***
- 517 mesaje
- din 11 Aug 2009
- Astra 2002 y17dti
- Bacau
marin70
- Mesaje scrise: 517
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2002 y17dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Aug 2009
- Mesaj Privat
- Dragos Banu
- OP
- 11 mesaje
- din 01 Oct 2017
- Astra 2005
- Bucuresti
Dragos Banu
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2017
- Mesaj Privat
- viorel_bce
- **
- 458 mesaje
- din 19 Sep 2010
- Astra 2008 Z17DTJ
- Cluj
viorel_bce
- Mesaje scrise: 458
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2010
- Mesaj Privat
- scosmyn
- **
- 258 mesaje
- din 26 Mar 2018
- Astra 2005 Z16XEP
- Dambovita
scosmyn
- Mesaje scrise: 258
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mar 2018
- Mesaj Privat
Daca ii ia 150 de lei banuiesc ca sunt in jur de 15 km,sau mai putin.Ca astia d-abia asteapta sa te intepe la bani,dar in fine.
Bateria clar nu e,cel mai probabil alternatorul,dar nu te-ai uitat asa de curios si tu cat incarca cand a pornit ? Eu mereu tin pe display temperatura la motor si cat imi incarca alternatorul sa nu am surprize..
Bateria clar nu e,cel mai probabil alternatorul,dar nu te-ai uitat asa de curios si tu cat incarca cand a pornit ? Eu mereu tin pe display temperatura la motor si cat imi incarca alternatorul sa nu am surprize..
horaa- Suspendat
- 3,472 mesaje
- din 05 Oct 2012
- Astra 2012 a14net
- Bihor
horaa- Mesaje scrise: 3,472
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2012 a14net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2012
- Mesaj Privat
- scosmyn
- **
- 258 mesaje
- din 26 Mar 2018
- Astra 2005 Z16XEP
- Dambovita
scosmyn
- Mesaje scrise: 258
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mar 2018
- Mesaj Privat
horaa- Suspendat
- 3,472 mesaje
- din 05 Oct 2012
- Astra 2012 a14net
- Bihor
horaa- Mesaje scrise: 3,472
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2012 a14net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2012
- Mesaj Privat
- scosmyn
- **
- 258 mesaje
- din 26 Mar 2018
- Astra 2005 Z16XEP
- Dambovita
scosmyn
- Mesaje scrise: 258
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mar 2018
- Mesaj Privat
- Dragos Banu
- OP
- 11 mesaje
- din 01 Oct 2017
- Astra 2005
- Bucuresti
Dragos Banu
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2017
- Mesaj Privat
Salut, revin cu informatii suplimentare. Firma de tractare imi cerea 150 de lei de la Piata Alba Iulia pana la Morarilor (aprox. 3-4 km). Intre timp am gasit un alt service, pe langa Cernica. Am platit platforma 200 de lei (aprox 20 de km) printr-o cunostinta.
Referitor la masina: alternatorul s-a stricat pt ca am scurgeri de ulei si l-a ars. Ma costa 900 de lei alternatorul si diferenta pana la 1500 de lei ceva accesorii daca am inteles bine. Apoi trebuie sa descopere care e cauza scurgerii masive de ulei iar reparatia ma va costa alti bani (se pare ca mult mai multi).
Partea buna este ca mi a zis mecanicul ca daca nu se ardea alternatorul, lua foc masina pt ca uleiul topise deja bobinele bateriei.
In concluzie, povestea asta mi a stricat sarbatorile iar costurile vor fi exorbitante (pentru valiarea unei astfel de masini).
Voi reveni cu update cand totul se va repara si voi avea si costurile totale.
Va salut!
Referitor la masina: alternatorul s-a stricat pt ca am scurgeri de ulei si l-a ars. Ma costa 900 de lei alternatorul si diferenta pana la 1500 de lei ceva accesorii daca am inteles bine. Apoi trebuie sa descopere care e cauza scurgerii masive de ulei iar reparatia ma va costa alti bani (se pare ca mult mai multi).
Partea buna este ca mi a zis mecanicul ca daca nu se ardea alternatorul, lua foc masina pt ca uleiul topise deja bobinele bateriei.
In concluzie, povestea asta mi a stricat sarbatorile iar costurile vor fi exorbitante (pentru valiarea unei astfel de masini).
Voi reveni cu update cand totul se va repara si voi avea si costurile totale.
Va salut!
- scosmyn
- **
- 258 mesaje
- din 26 Mar 2018
- Astra 2005 Z16XEP
- Dambovita
scosmyn
- Mesaje scrise: 258
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mar 2018
- Mesaj Privat
Dragos nu esti singurul care a patit asta de sarbatori,recent am bagat vreo 3000-3500 lei datorita unui mecanic care a uitat sa-mi puna masa inapoi pe galeria de admisie si s-a pierdut pe langa motor,3 ECU schimbate (toate prajite),platforme,baterie.
Ieri d-abia am rezolvat si eu , multa bafta , stiu prin ce treci.
Ieri d-abia am rezolvat si eu , multa bafta , stiu prin ce treci.