paulletta
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2008
- Mesaj Privat
Salut, întâmpin o problemã.
Imi rãmâne aprins martorul de ceata în bord. Dacã deschid ușa de la șofer se stinge. Dacã o închid se aprinde. Rãmâne aprins chiar dacã opresc motorul și scot cheia din contact. Dacã știe cineva cum pot sa rezolv problema îi mulțumesc anticipat.
MODEL: Astra 2003
MOTOR: 2.0 dti
Imi rãmâne aprins martorul de ceata în bord. Dacã deschid ușa de la șofer se stinge. Dacã o închid se aprinde. Rãmâne aprins chiar dacã opresc motorul și scot cheia din contact. Dacã știe cineva cum pot sa rezolv problema îi mulțumesc anticipat.
MODEL: Astra 2003
MOTOR: 2.0 dti
- gabimilo1
- ****
- 2,268 mesaje
- din 11 Jan 2010
- Zafira 2002 y20dth
- Sibiu
gabimilo1
- Mesaje scrise: 2,268
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2010
- Mesaj Privat
salut,
sper sa nu gresesc, m-am uitat pe schema de la astra g, diagrama 6, acolo la nr 41 este butonul de la usa soferului si are doua fire - unul albastru si unul gri, ala gri este legat in paralel cu butoanele de la celelalte usi
verifica sa nu fie vreunul cu izolatia ciupita si sa dea la masa sau butonul de la usa defect.
este singurul defect? nu mai sint alte anomalii?
cum a aparut defectul?
sper sa nu gresesc, m-am uitat pe schema de la astra g, diagrama 6, acolo la nr 41 este butonul de la usa soferului si are doua fire - unul albastru si unul gri, ala gri este legat in paralel cu butoanele de la celelalte usi
verifica sa nu fie vreunul cu izolatia ciupita si sa dea la masa sau butonul de la usa defect.
este singurul defect? nu mai sint alte anomalii?
cum a aparut defectul?
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
paulletta a scris:Salut, întâmpin o problemã.
Imi rãmâne aprins martorul de ceata în bord. Dacã deschid ușa de la șofer se stinge. Dacã o închid se aprinde. Rãmâne aprins chiar dacã opresc motorul și scot cheia din contact.
Cu portiera soferului deschisa,faruri aprinse,comutatorul ceata-spate actionat(deci becuri aprinse ceata-spate),martorul ceata-spate din instrumente(bord) se aprinde...? E important sa respecti procedura si sa comunici rezultatul...! Ce se intampla cand inchizi portiera(atentie la intensitatea luminoasa a martorului)...? Prezinta situatia cat mai explicit...!
Imi rãmâne aprins martorul de ceata în bord. Dacã deschid ușa de la șofer se stinge. Dacã o închid se aprinde. Rãmâne aprins chiar dacã opresc motorul și scot cheia din contact.
paulletta
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2008
- Mesaj Privat
- gabimilo1
- ****
- 2,268 mesaje
- din 11 Jan 2010
- Zafira 2002 y20dth
- Sibiu
gabimilo1
- Mesaje scrise: 2,268
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2010
- Mesaj Privat
salut,
verifca si mufele de la multitimer(o cutie neagra care se afla in tabloul de sig, scrie pe google daca nu o gasesti), firele de la buton sofer merg acolo, apoi ies din multitimer si comanda releul care aprinde lumina de ceata. iesirea din releul de ceata care aprinde luminile de ceata merge si aprinde si martorul in bord.
unul din firele de la buton usa sofer este pentru inchiderea centralizata
verifica cum a zis si big electro, martorul este aprins la maxim sau arata ca si cum ar avea o masa slaba?
verifica si releul care aprinde luminile de ceata, poate are contactii din el pe duca si face contacte aiurea.
(am presupus ca vorbesti de martorul ceata spate )
daca toate circuitele sint fara defecte (izolatie buna, fara mufe oxidate etc, releul integru,fara defecte) atunci mai ramin doar modulele adica multitimer defect sau modul inchidere centralizata defect. astea doua sint in legatura cu butonul sofer sau cu martorul ceata.
verifca si mufele de la multitimer(o cutie neagra care se afla in tabloul de sig, scrie pe google daca nu o gasesti), firele de la buton sofer merg acolo, apoi ies din multitimer si comanda releul care aprinde lumina de ceata. iesirea din releul de ceata care aprinde luminile de ceata merge si aprinde si martorul in bord.
unul din firele de la buton usa sofer este pentru inchiderea centralizata
verifica cum a zis si big electro, martorul este aprins la maxim sau arata ca si cum ar avea o masa slaba?
verifica si releul care aprinde luminile de ceata, poate are contactii din el pe duca si face contacte aiurea.
(am presupus ca vorbesti de martorul ceata spate )
daca toate circuitele sint fara defecte (izolatie buna, fara mufe oxidate etc, releul integru,fara defecte) atunci mai ramin doar modulele adica multitimer defect sau modul inchidere centralizata defect. astea doua sint in legatura cu butonul sofer sau cu martorul ceata.
paulletta
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2008
- Mesaj Privat
- vallyyy
- ****
- 1,651 mesaje
- din 05 Oct 2010
- Astra 2006 Z14XEP
- Arges
vallyyy
- Mesaje scrise: 1,651
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2010
- Mesaj Privat
Vreo rezolvare careva la aceasta problema ? Si eu patesc la fel si nu stiu concludent pe ce sa dau vina. Problema a inceput din senin.Martorul de la ceata spate sta putin aprins,plafonierele aprinse permanent,daca deschid usa martorul dispare,daca pun contactul si aprind farurile plafonierele se sting,martorul ceata insa ramane acolo.