salut.si a mea face la fel si mai nou si in timpul zilei...care e pana la urma rezolvarea?
AToni
- Mesaje scrise: 35
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2017
- Mesaj Privat
BMG a scris:Dimineata nu porneste la prima cheie(poate nici a-2-a,3-a),chiar nu mai stiu ce sa-i fac.Am schimbat la ea tot(distributie,filtre,ulei,baterie)am pus si senzorul de la axa cu came de pe alta masina(1.9DTJ de 120CP cred ca sunt la fel din ce am vazut eu),tot la fel face.Dupa ce porneste prima data nu mai are nici o problema ,dar primele chei dimineata sunt jale.Nu mai stiu ce sa-i fac deja ma dispera problema asta.Am inteles ca la modelul asta nu este valabila treaba cu o-ring-urile de la injectoare ca la celelalte motoare y20dth.Nu stiu ce sa mai schimb la ea ca sa scap de problema,astept pareri de la voi,poate mai este cineva care a patit asa ceva.
salut.si a mea face la fel si mai nou si in timpul zilei...care e pana la urma rezolvarea?
Chlaudiu
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bihor
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2016
- Mesaj Privat
Salut
Sa va spun si eu rezolvarea mea..
Prima pornire dupa stationare a avut probleme si a mea.
Vara pornea cam in 1 - 1.5 sec dat la cheie.
Motoarele Z19DT sunt foarte sensibile la viteza volantei la pornire ! Am refacut electromotor si schimbat baterie noua, la fel facea.
Cand a venit frigul am crezut ca e de la bujiile incandescente. (Masurat 12V pe fiecare fisa, si 0.6Ohmi pe fiecare bujie). La mine Nu e de la bujii (bine, mai era o varianta sa se fi adunat depuneri mari de tot pe capatul bujiei).
Schimbat senzorul ax cu came. PE masina a fost Bosch 0 281 002 213, exact acelasi model l-am pus (229RON).
Toate problemele erau de la fulia de la Ax cu came. (asta mi-a omorat senzorul, care a cauzat toate problemele mai departe.).
Avea 2 "indoiri" interioare la tabla care trece prin senzor (vedeti poze pe google..)
poza fulie ax came
Ceva "mecanic" cand a schimbat distributia in trecut a fixat fulia cu surub in interior si a cauzat indoirea respectiva. Tabla era foarte sensibila.
Dupa ce a indreptat tabla interioara mecanicul meu, si montat totul la loc, a pornit la sfert... Asa pornire n-am vazut de 6 lunii de cand am masina.
Multa bafta!
Sa va spun si eu rezolvarea mea..
Prima pornire dupa stationare a avut probleme si a mea.
Vara pornea cam in 1 - 1.5 sec dat la cheie.
Motoarele Z19DT sunt foarte sensibile la viteza volantei la pornire ! Am refacut electromotor si schimbat baterie noua, la fel facea.
Cand a venit frigul am crezut ca e de la bujiile incandescente. (Masurat 12V pe fiecare fisa, si 0.6Ohmi pe fiecare bujie). La mine Nu e de la bujii (bine, mai era o varianta sa se fi adunat depuneri mari de tot pe capatul bujiei).
Schimbat senzorul ax cu came. PE masina a fost Bosch 0 281 002 213, exact acelasi model l-am pus (229RON).
Toate problemele erau de la fulia de la Ax cu came. (asta mi-a omorat senzorul, care a cauzat toate problemele mai departe.).
Avea 2 "indoiri" interioare la tabla care trece prin senzor (vedeti poze pe google..)
poza fulie ax came
Ceva "mecanic" cand a schimbat distributia in trecut a fixat fulia cu surub in interior si a cauzat indoirea respectiva. Tabla era foarte sensibila.
Dupa ce a indreptat tabla interioara mecanicul meu, si montat totul la loc, a pornit la sfert... Asa pornire n-am vazut de 6 lunii de cand am masina.
Multa bafta!
AToni
- Mesaje scrise: 35
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2017
- Mesaj Privat
DIon387
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2020
- Mesaj Privat
AToni
- Mesaje scrise: 35
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2017
- Mesaj Privat