Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • AIonut918

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Astra 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2019

  • Mesaj Privat
Buna seara .
Am o mare problema , am avut o zi grea la munca cu multe ore și apoi altele de rezolvat acasã , într-un cuvânt , am fost foarte obosit .. am vrut sã ies cu mașina dupã o sãptãmânã de munca continua , m-am dus frumos la peco sa alimentez ( având circa 10l de motorinã în rezervor ) , am alimentat cu inca 18L doar cã din neatenție și grabã ( menționez cã mașina de munca este pe benzina și o alimentez zi de zi ) am bãgat benzina in loc de motorina , am pornit mașinã , am plecat circa 1km și m-am oprit la alt peco sã-mi iau o cafea , am oprit mașina și când m-am întors învârtea dar nu mai pornea , acolo m-am uitat pe bon și am constatat cã am bãgat benzina ..
M-am panicat și am zis sa scot turul și returul de la filtrul de motorinã sã iasã benzina care a ajuns pânã acolo , dar ciudat cã nu voia sã curgã deloc ( am incercat cu contactul pus , cu dat cheie ) , menționez cã am scos și capacul de la filtu deoarece nu reușeam sã scot unul dintre furtune ! Am pus la loc , am scoso din peco peste drum , am chemat niste prieteni , am dat bancheta spate jos , am desfãcut unde este pompa și am bãgat un furtun cu pompita la mijloc și am scos tot ce aveam in rezervor . M-am dus în peco și am luat 20l de motorinã și i-am bãgat . Problema vine aici , am zis cã o v a lua , cã na nu am apucat sa merg cine știe cât., doar cã degeaba , încã nu vine nimic pe tur-retur la filtru . I-am dat cheie pânã am omorât bateria . Nu înțeleg unde este problema , pare cã pompa nu amorseazã cred , am desfãcut prostia aia de la filtru de aer și i-am bãgat niste spray poate poate . Nimic , am împins o și a pornit în a 2a , doar cã nu a durat 20 secunde și a murit , apoi nu a mai vrut .
Am rugat un prieten sã mã tracteze gen , și am ieșit la drum întins , el mã trãgea , in a 2a pornea doar cã pedala de accelerație nu reacționa absolut deloc ! Nu știu ce poate sa fie ? Sa fi intrat aer pe instalatie când am scos motorinã ? Daca da , cum îl scot ?
Sa se fi dezamorsat pompa ? Dar de ce nu se amorseazã , sau poate mai bine spus cum se amorseazã ? Și totuși de ce nu vine nimic pe tur- retur la filtrul de motorina ? Momentan am tras o pe dreapta la service-ul unui prieten , însã el se întorcea în oraș abia luni , deci sunt pieton , între timp m-am gândit cã poate aveți vreo idee ce as putea face , poate ați pãțit cumva ceva asemãnãtor , am tot cãutat pe forum și pe internet , dar fara un rãspuns concret sau macar sa fie problema ca a mea ! Sper cã ați înțeles ceva din ce am spus , sunt foarte obosit , plin de nervi , in 4 ore mã trezesc sa plec la munca într-o cursã , dar nu mã pot liniști deloc sa pot dormi , mașina asta îmi mãnâncã sufletul..
Ce as putea sa fac ?
PS - mașina este un Opel Astra h break 2009 , motor 1.7 cdti de 101 cai !


MODEL: Astra 2009
MOTOR: Z17dth
Skip ads

  • mariustintea

  • Mesaje scrise: 628
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Meriva 2007 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Salut. Îmi pare sincer rãu pentru ce ai pãțit. In primul rand nu are cum sa vinã motorinã pentru cã nu ai pompã in rezervor. Va trebui sã cureți toatã instalația,sã schimbi filtrul de motorina, pe care îl umpli cu motorinã, apoi sa amorsezi circuitul, trãgând cu gura pe furtunul de retur filtru pânã vine motorinã, desfaci o conductã de la un injector, dai la cheie pânã arunca , strangi conductã și tot așa cu toate celelalte injectoare.
Așa poate va porni și sã te rogi sã nu fi pãțit altele, gen pompã , injectoare blocate, etc.
Totul sa fie etanș, dacã va trage aer nu va porni în veci.
PS. Bateria sa fie încãrcatã bine și nu mai trage, riști alte necazuri. Dacã tot ai dus mașina în service, mai bine lasã totul pe mana mecanicilor.
BAFTÃ
  • AIonut918

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Astra 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2019

  • Mesaj Privat
Salut , nu prea mã pricep eu prea bine , dar când am scos capacul de la rezervor era o chestie acolo bãgatã în rezervor , am înțeles cã aia ar fi pompa . Pe capac aveam 1 conector și 2 furtune ca la tur-retur de pe filtrul de motorina ! Mã gândeam cã poate când am scos tot din rezervor , am folosit pompita aia pe furtun și poate așa a bãgat aer pe instalatie și deoaceea sa întoarcã motorinã în rezervor fara a ajunge la filtru apoi la injectoare etc .. repet nu știu bine , doar încerc sã le gândesc ...
  • mariustintea

  • Mesaje scrise: 628
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Meriva 2007 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Ce ai scos tu este sorbul si conectorul este de la litrometru
  • AIonut918

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Astra 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2019

  • Mesaj Privat
Am înțeles , chiar nu știu . Mã gândeam sã schimb filtrul și sã încerc sã trag pe tur sau retur ( nici n-am idee care e fiecare ) și poate se amorseazã așa și ajunge pânã la urmã motorinã la motor ! Alte sugestii mai aveți ? Mã gândesc sã merg luni sã-mi iau concediu mai înainte și sa stau langa mecanic ..
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Pentru amorsare nu trebuie decat sa pui contactul cu martori de 3-4 ori si este de ajuns dar asta cu conditia sa nu iti fi prajit vreo pompa.
  • AIonut918

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Astra 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2019

  • Mesaj Privat
Ideea este cã imediat ce mi-am dat seama cã am bãgat benzina ( 1km daca am parcurs ) , am scos tur-retur de la filtru , am pus contactul , am dat și la automat , nu venea nimic ... Absolut nimic ! Mi se pare dubios cum sa moara atât de repede pompa , cã totuși mai aveam motorinã în rezervor , și teoretic ar fi trebuit sã am și pe furtune in filtru s.a.m.d gen sa nu vina direct benzina , câți mililitri pot sa ard in maxim 1km la mers încet ..
  • horaa

  • Mesaje scrise: 3,472
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2012 a14net
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Destui? Se verifica usor. Iei pompa, un flacon de 5 litri, il umpli cu motorina si pui pompa, o alimentezi cu 12v si daca nu trage ai aflat buba sau si mai simplu. Imprumuti o pompa si o probezi pe masina sau fugi pana la mecanic?
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,745
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Online
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
horaa a scris:Pentru amorsare nu trebuie decat sa pui contactul cu martori de 3-4 ori si este de ajuns dar asta cu conditia sa nu iti fi prajit vreo pompa.

Asta merge doar la 1.9cdti, la 1.7cdti nu merge ca nu are pompa lift in rezervor (pompa de inalta presiune face si partea de aspiratie motorina din rezervor). Si e a naibii de pacatoasa treaba atunci cand a intrat aer pe instalatie, motorul o ia dupa muuulte chei si porneste de regula atunci cand bateria da semne ca nu mai poate invarti motorul (deoarece e deja aproape descarcata de la atatea incercari de pornire).

Si vorba colegului de mai sus, daca circuitul de motorina nu e perfect etans motorul nu porneste nici in ruptul capului.
  • AIonut918

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Astra 2009
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2019

  • Mesaj Privat
Am înțeles , mașinã este la service-ul unui tovarãș , aștept mâine sã îi vina mecanicul și împreunã cu el sa se uite ce este , voi reveni cu ceea ce aflu poate ajuta și pe altcineva !
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR