yitzack
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1986
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jun 2007
- Mesaj Privat
Masina este folosita foarte rar.
Dupa vreo 2 saptamani in care a stat nemiscata, am constatat ca nu mai cupleaza nici o treapta de viteza.
Prima verificare, nivelul de lichid de frana in borcanul motorasului de la cutie: gol.
In momentul in care am inceput sa torn lichid de frana, am sesizat ca totul curgea pe dedesupt, undeva sub motoras.
Deoarece se intuneca curand, am amanat pentru weekendul viitor sa ma bag sub ea.
Intrebare: pe unde ar putea curge? Este o problema cunoscuta? Este ceva ce pot cumpara inainte sa ma apuc de desfacut? Vreun o-ring? sau garnitura?
Merci fain!
MODEL: Corsa 2003
MOTOR: 1.2
Dupa vreo 2 saptamani in care a stat nemiscata, am constatat ca nu mai cupleaza nici o treapta de viteza.
Prima verificare, nivelul de lichid de frana in borcanul motorasului de la cutie: gol.
In momentul in care am inceput sa torn lichid de frana, am sesizat ca totul curgea pe dedesupt, undeva sub motoras.
Deoarece se intuneca curand, am amanat pentru weekendul viitor sa ma bag sub ea.
Intrebare: pe unde ar putea curge? Este o problema cunoscuta? Este ceva ce pot cumpara inainte sa ma apuc de desfacut? Vreun o-ring? sau garnitura?
Merci fain!
MODEL: Corsa 2003
MOTOR: 1.2
yitzack
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1986
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jun 2007
- Mesaj Privat
Am gasit problema. Se pare ca fostul proprietar a facut o romaneasca lipind cu poxilina stutul de plastic.
Intrebare, pentru a evita sa re-lipesc minunea, exista piesa separata carcasa actuatorului cu tot cu stutul respectiv?
https://ibb.co/9YSDYSm
https://ibb.co/xz8GCGX
Intrebare, pentru a evita sa re-lipesc minunea, exista piesa separata carcasa actuatorului cu tot cu stutul respectiv?
https://ibb.co/9YSDYSm
https://ibb.co/xz8GCGX