- Cosmin_001
- OP
- 23 mesaje
- din 08 Aug 2015
- Insignia 2010
- Iasi
Cosmin_001
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Iasi
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Aug 2015
- Mesaj Privat
Salut am un opel insignia 2010 eco flex 130 cp cu soft tuning 150 am observat ca e afumat in zona turbinei si iese fum dar nu tot timpul cam de la ce ar fi problema sau daca mai este cineva cu aceeasi problema galeria am verificato si e bine stransa, masina trage am avut si o problema cu electro valva de la turbina dar am schimbato asta fiind cauza ca nu imi mai intra turbina era un motor "strans de gat" nu tragea imi era frica sa intru in depasire cu ea dar problema cu fumul de la turbina e mai veche ma poate ajuta cineva?
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
- Cosmin_001
- OP
- 23 mesaje
- din 08 Aug 2015
- Insignia 2010
- Iasi
Cosmin_001
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Iasi
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Aug 2015
- Mesaj Privat
Ok cam astea ar fi si pozele si fumul vine undeva de la galerie dar galeria e stransa bine poate sa fie si pe la tija de la turbina dar ii afumat cam mult : http://postimg.org/image/r7685kjoz
http://postimg.org/image/lljt1ij03
http://postimg.org/image/iq6punf03
http://postimg.org/image/lljt1ij03
http://postimg.org/image/iq6punf03
- Cosmin_001
- OP
- 23 mesaje
- din 08 Aug 2015
- Insignia 2010
- Iasi
Cosmin_001
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Iasi
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Aug 2015
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
- Cosmin_001
- OP
- 23 mesaje
- din 08 Aug 2015
- Insignia 2010
- Iasi
Cosmin_001
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Iasi
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Aug 2015
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
- Cosmin_001
- OP
- 23 mesaje
- din 08 Aug 2015
- Insignia 2010
- Iasi
Cosmin_001
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Iasi
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Aug 2015
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
- vsc84
- **
- 107 mesaje
- din 17 Mai 2014
- Insignia 2009
- Bucuresti
vsc84
- Mesaje scrise: 107
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2014
- Mesaj Privat
Salutare!
Am o problema similara! Mai exact i-mi da fum pe la axul de la turbina, si nu numai, i-mi da cu fum negru pe evacuare la accelerari mai bruste!Am a20dth,aprox 250k km, am turbina reconditionata(schimbata geometria)si clapetii de la admisiie scosi de 1,5 ani si aprox 20k km,am anulat dpf-ul (nu gãurit,dar jos si montat un catalizator universal) de aprox 1an si 12-13k km,nu dãdea fum, iar de 2 luni sa destul de rau cu fum negru la accelerari mai pronunțate, in special in oras,daca ies putin din oras si o alerg nu mai da, cum intru in oras si merg cativa km (2-3 km) iar da! Si prin oras daca o alerg putin da la inceput ,primele 2-3 accelerari bruste,dupa aceea nu mai da daca ii mențin ritmul , dar mergând in Bucuresti,nu ai cum sa mergi numai sportiv, merg iar cativa km normal si se repeta locomotiva!
Am pus testerul la service,nu are nici o eroare, avea valori mai mari pe injectorul 2 si 3(nu le-am retinut), recomandat reconditionare!
Zis si facut, am mers la service specializat , mi-am reconditionat doar injectorul 3 ,doar acela avea debit dublu la retur , la nr 2 are o diferenta foarte mica fata de celelalte. Si mi-au recomandat sa verific turbina , ca nu e ok cu funumul din zona axului; fumul sa pus si pe conductele de la injectoare, bãnuiesc ca dirijat de protectia din plastic a motorului!
Mers înapoi la service,verificat turbina vizual,au constatat fumul pe la ax, mi-au spus ca pare a fi normal , ca si la opel astra da lrin acea zona,mai ales la cele reconditionate, am fost si pe autostrada soarelui, cu testerul pus pt ai verifica valorile si totul era in parametrii!
Motorul mai are mici oscilații la relantii,de 2 ani,de la regulatorul de presiune,nu necesita schimbare deocamdatã(recomandare avizata)!
Motorul nu are pierderi de putere! EGR-ul pare ok pe tester!
Tinand cont de toate detaliile , pe ce piste mai pot merge sa elimim problema fumului? Ma simt jenat si penibil fata de cei din spate meu, mai ales ca am obiceiul sa o c-am alerg prin oras (unde e loc)!
Astept pareri,va multumesc!
Am o problema similara! Mai exact i-mi da fum pe la axul de la turbina, si nu numai, i-mi da cu fum negru pe evacuare la accelerari mai bruste!Am a20dth,aprox 250k km, am turbina reconditionata(schimbata geometria)si clapetii de la admisiie scosi de 1,5 ani si aprox 20k km,am anulat dpf-ul (nu gãurit,dar jos si montat un catalizator universal) de aprox 1an si 12-13k km,nu dãdea fum, iar de 2 luni sa destul de rau cu fum negru la accelerari mai pronunțate, in special in oras,daca ies putin din oras si o alerg nu mai da, cum intru in oras si merg cativa km (2-3 km) iar da! Si prin oras daca o alerg putin da la inceput ,primele 2-3 accelerari bruste,dupa aceea nu mai da daca ii mențin ritmul , dar mergând in Bucuresti,nu ai cum sa mergi numai sportiv, merg iar cativa km normal si se repeta locomotiva!
Am pus testerul la service,nu are nici o eroare, avea valori mai mari pe injectorul 2 si 3(nu le-am retinut), recomandat reconditionare!
Zis si facut, am mers la service specializat , mi-am reconditionat doar injectorul 3 ,doar acela avea debit dublu la retur , la nr 2 are o diferenta foarte mica fata de celelalte. Si mi-au recomandat sa verific turbina , ca nu e ok cu funumul din zona axului; fumul sa pus si pe conductele de la injectoare, bãnuiesc ca dirijat de protectia din plastic a motorului!
Mers înapoi la service,verificat turbina vizual,au constatat fumul pe la ax, mi-au spus ca pare a fi normal , ca si la opel astra da lrin acea zona,mai ales la cele reconditionate, am fost si pe autostrada soarelui, cu testerul pus pt ai verifica valorile si totul era in parametrii!
Motorul mai are mici oscilații la relantii,de 2 ani,de la regulatorul de presiune,nu necesita schimbare deocamdatã(recomandare avizata)!
Motorul nu are pierderi de putere! EGR-ul pare ok pe tester!
Tinand cont de toate detaliile , pe ce piste mai pot merge sa elimim problema fumului? Ma simt jenat si penibil fata de cei din spate meu, mai ales ca am obiceiul sa o c-am alerg prin oras (unde e loc)!
Astept pareri,va multumesc!
MNaniu
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jul 2019
- Mesaj Privat
Salutare,
Am aceleasi probleme ca si cele enuntate mai sus:
1. nu mai accelereaza, dar dupa ce opresc si repornesc masina isi revine
2. scoate fum de sub capota
Am fost si la reprezentanta de cateva ori dar in zadar, doar bani aruncati. Cauzele nu au fost gasite, probleme se tot repeta
Aveti cumva idee despre care ar putea fi solutiile?
Multumesc anticipat!
Am aceleasi probleme ca si cele enuntate mai sus:
1. nu mai accelereaza, dar dupa ce opresc si repornesc masina isi revine
2. scoate fum de sub capota
Am fost si la reprezentanta de cateva ori dar in zadar, doar bani aruncati. Cauzele nu au fost gasite, probleme se tot repeta
Aveti cumva idee despre care ar putea fi solutiile?
Multumesc anticipat!
- croitoru f
- *
- 15 mesaje
- din 02 Nov 2013
- Insignia 2013
- Anglia
croitoru f
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2013
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Nov 2013
- Mesaj Privat
Aceeasi problema si la mine la o insignia 2013 ,este putin afumata turbina dar masina nu are putere ,la blana se accelereaza treptat pana la 3000 turatii,ultima data cand imi dadea aceste rateuri de putere ,am schimbat furtunul de la turbo intercooler ,si totul a fost ok ,acum iar a inceput ,am verificat furtunul si este ok ,nu este crapat ,problema a aparut in momentul cand mi-a aparut in bord ,"service soon"daca sterg asta ,motorul merge bine pana apare iarasi "service soon",o sa incerc sa schimb iarasi si electrovalva ,cu toate ca la asta cand era terminata ,avea bazaitul ala ciudat ,iar din putere ii taia din cand in cand ,acum puterea i se taie dupa ce pornesc masina ,la max.1...2 minute,dupa ce o opresc si o pornesc merge ,se accelereaza normal ,dar la fel ,nu mai mult de 1..2 minute
- croitoru f
- *
- 15 mesaje
- din 02 Nov 2013
- Insignia 2013
- Anglia
croitoru f
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2013
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Nov 2013
- Mesaj Privat
Aceeasi problema si la mine la o insignia 2013 ,este putin afumata turbina dar masina nu are putere ,la blana se accelereaza treptat pana la 3000 turatii,ultima data cand imi dadea aceste rateuri de putere ,am schimbat furtunul de la turbo intercooler ,si totul a fost ok ,acum iar a inceput ,am verificat furtunul si este ok ,nu este crapat ,problema a aparut in momentul cand mi-a aparut in bord ,"service soon"daca sterg asta ,motorul merge bine pana apare iarasi "service soon",o sa incerc sa schimb iarasi si electrovalva ,cu toate ca la asta cand era terminata ,avea bazaitul ala ciudat ,iar din putere ii taia din cand in cand ,acum puterea i se taie dupa ce pornesc masina ,la max.1...2 minute,dupa ce o opresc si o pornesc merge ,se accelereaza normal ,dar la fel ,nu mai mult de 1..2 minute.