Omega
- Mesaje scrise: 99
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2007 z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2007
- Mesaj Privat
Salutare,
Pornesc motorul, merg prin Bucuresti suficient cat sa deschida termostatul. Opresc, verific furtunul dintre termostat si radiator si este fierbinte. Deci termostatul deschide. Dupa aproximativ 5-10minute de la oprirea motorului, frutunul incepe sa se "suga". Precizez ca am cumparat buson vas expansiune nou GM si problema persista. Daca a mai patit cineva aceasta problema si a rezolvat cumva, astept cu nerabdare raspunsul dvs. Multumesc.
MODEL: Vectra 2007
MOTOR: z16xep
Pornesc motorul, merg prin Bucuresti suficient cat sa deschida termostatul. Opresc, verific furtunul dintre termostat si radiator si este fierbinte. Deci termostatul deschide. Dupa aproximativ 5-10minute de la oprirea motorului, frutunul incepe sa se "suga". Precizez ca am cumparat buson vas expansiune nou GM si problema persista. Daca a mai patit cineva aceasta problema si a rezolvat cumva, astept cu nerabdare raspunsul dvs. Multumesc.
MODEL: Vectra 2007
MOTOR: z16xep
- Acidutzu
- **
- 365 mesaje
- din 22 Apr 2015
- Astra 2004 Z16XEP
- Iasi
Acidutzu
- Mesaje scrise: 365
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2004 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2015
- Mesaj Privat
- cristidb
- ****
- 1,140 mesaje
- din 03 Mai 2007
- Astra 2007 Z16XER
- Bucuresti
cristidb
- Mesaje scrise: 1,140
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mai 2007
- Mesaj Privat
De la busonul vasului de expansiune e. Cel original se intepenise la mine, din cauza garniturilor de cauciuc de pe lateral. Am pus capac nou aftermarket si pateam acelasi lucru. Am pus garniturile de la cel nou pe cel vechi si problema s-a rezolvat.
Capacul are 2 supape una care lasa aerul sa iasa cand se face presiune si una care lasa aerul sa intre cand se raceste motorul. Probabil a doua e decalibrata si nu se deschide corect.
Capacul are 2 supape una care lasa aerul sa iasa cand se face presiune si una care lasa aerul sa intre cand se raceste motorul. Probabil a doua e decalibrata si nu se deschide corect.