marius
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2014 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2004
- Mesaj Privat
Am o problema oarecum similara cu a lui ciobysp.
Insignia 2014, A20DTH, 120 KW
Am plecat din Buc catre Pitesti, cu interfata Vgate iCar2 + aplicatia Android OPEL DPF Monitor active. La plecare din parcarea Praktiker Militari aveam incarcarea filtrului 78 %. De obicei, regenerarea porneste la peste 80 %. La mai putin de 1 km de la plecare, a inceput regenerarea si imediat mi-a aparut in bord mesajul "SERVICE CURAND", iar masina a intrat in LIMP MODE. Cu toata acestea, regenerarea s-a efectuat pana la capat ( 8% ), dar am mers asa pana la Pitesti si inapoi, neavand calculator + OPCOM la mine. La intoarcere acasa, cu OPCOM am gasit P2453-5A - Diesel Particulate Filter (DPF) Differential Pressure Sensor Circuit - Not Plausible. Am incercat sa sterg eroarea, dar nu se sterge. Furtunul de la intercooler pare OK si nu se vad scurgeri de ulei pe nicaieri.
As incerca Differential Pressure Sensor - replace cu OPCOM, dar inteleg ca trebuie intai scos conectorul, recuplat si abia apoi facuta operatiunea soft cu OPCOM-ul.
Senzorul de presiune diferentiala este cel din foto de mai jos ?
Am gasit pe un site strain, dau nu mai stiu unde , ca se poate testa senzorul cu contactul pus, motorul pornit, masurand pe cei trei pini 5v / 0v=masa / <0.7V. Poate confirma cineva ?
Insignia 2014, A20DTH, 120 KW
Am plecat din Buc catre Pitesti, cu interfata Vgate iCar2 + aplicatia Android OPEL DPF Monitor active. La plecare din parcarea Praktiker Militari aveam incarcarea filtrului 78 %. De obicei, regenerarea porneste la peste 80 %. La mai putin de 1 km de la plecare, a inceput regenerarea si imediat mi-a aparut in bord mesajul "SERVICE CURAND", iar masina a intrat in LIMP MODE. Cu toata acestea, regenerarea s-a efectuat pana la capat ( 8% ), dar am mers asa pana la Pitesti si inapoi, neavand calculator + OPCOM la mine. La intoarcere acasa, cu OPCOM am gasit P2453-5A - Diesel Particulate Filter (DPF) Differential Pressure Sensor Circuit - Not Plausible. Am incercat sa sterg eroarea, dar nu se sterge. Furtunul de la intercooler pare OK si nu se vad scurgeri de ulei pe nicaieri.
As incerca Differential Pressure Sensor - replace cu OPCOM, dar inteleg ca trebuie intai scos conectorul, recuplat si abia apoi facuta operatiunea soft cu OPCOM-ul.
Senzorul de presiune diferentiala este cel din foto de mai jos ?
Am gasit pe un site strain, dau nu mai stiu unde , ca se poate testa senzorul cu contactul pus, motorul pornit, masurand pe cei trei pini 5v / 0v=masa / <0.7V. Poate confirma cineva ?
marius
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2014 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2004
- Mesaj Privat
AlexConstanta- Suspendat
- 70 mesaje
- din 07 Mar 2019
- Insignia 2010 A20NHT
- Constanta
AlexConstanta- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2010 A20NHT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2019
- Mesaj Privat