- ALBU IONEL
- OP
- 6 mesaje
- din 19 Aug 2017
- Astra 2009
- Braila
ALBU IONEL
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Aug 2017
- Mesaj Privat
Am o problema pentru care doresc un sfat . La Opel astra H 2009 benzina +GPL 85W 116CP Z16XER.
In vasul de expansiune se aduna pe vas un fel de mazga ce pare a fi urme de ulei.
Am spalat instalaria cu supstante speciale , dupa care am pus antiger nou.
Vasul sa mentiut curat aproximativ o luna si usor usor sa adunat din nou aceiasi mazga.
Am fost la servis si a spus mecanicu ca poate fi defectul la garnitura de la termoflot, dar fara a fii sigur.
Va rog daca cineva a avut aceasta problema cum ati rezolvato.
Va multumesc.
MODEL: Astra 2009
In vasul de expansiune se aduna pe vas un fel de mazga ce pare a fi urme de ulei.
Am spalat instalaria cu supstante speciale , dupa care am pus antiger nou.
Vasul sa mentiut curat aproximativ o luna si usor usor sa adunat din nou aceiasi mazga.
Am fost la servis si a spus mecanicu ca poate fi defectul la garnitura de la termoflot, dar fara a fii sigur.
Va rog daca cineva a avut aceasta problema cum ati rezolvato.
Va multumesc.
MODEL: Astra 2009
- Acidutzu
- **
- 365 mesaje
- din 22 Apr 2015
- Astra 2004 Z16XEP
- Iasi
Acidutzu
- Mesaje scrise: 365
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2004 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2015
- Mesaj Privat
1. Am cautat si eu pe net si Z16XER are termoflot. Este posibil sa fie termoflotul defect si sa iti bage ulei in antigel, eventual doar garniturile duse.
2. Poate fi garnitura de la capacul de diustributie (distributia e pe lant sau curea ?), daca nu etanseaza corect la unele modele poate intra ulei in antigel.
3. Poate fi garnitura de chiuloasa perforata, dar in cazul asta eu zic ca ar trebui sa fie contaminat si uleiul cu antigel (va avea pe joja o culoare maronie laptoasa - gen cafea cu lapte).
Nu stiu exact modelul tau de motor dar cam astea ar fi cauzele principale.
2. Poate fi garnitura de la capacul de diustributie (distributia e pe lant sau curea ?), daca nu etanseaza corect la unele modele poate intra ulei in antigel.
3. Poate fi garnitura de chiuloasa perforata, dar in cazul asta eu zic ca ar trebui sa fie contaminat si uleiul cu antigel (va avea pe joja o culoare maronie laptoasa - gen cafea cu lapte).
Nu stiu exact modelul tau de motor dar cam astea ar fi cauzele principale.
- ALBU IONEL
- OP
- 6 mesaje
- din 19 Aug 2017
- Astra 2009
- Braila
ALBU IONEL
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Aug 2017
- Mesaj Privat
- Acidutzu
- **
- 365 mesaje
- din 22 Apr 2015
- Astra 2004 Z16XEP
- Iasi
Acidutzu
- Mesaje scrise: 365
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2004 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2015
- Mesaj Privat
Pe un alt model de masina (alta marca) mi s-a stricat termoflotul si imi baga ulei in antigel pana a busit afara tot uleiul prin vasul de expansiune.
Termoflotul este practic un schimbator de caldura unde diferenta dintre ulei si antigel este o tabla subtire care in timp se corodeaza si cedeaza.
Poate ceda si garnitura (garniturile) de la termoflot, efectul fiind acelasi (uleei in antigel) sau doar o pierdere de ulei sau antigel.
Termoflotul este practic un schimbator de caldura unde diferenta dintre ulei si antigel este o tabla subtire care in timp se corodeaza si cedeaza.
Poate ceda si garnitura (garniturile) de la termoflot, efectul fiind acelasi (uleei in antigel) sau doar o pierdere de ulei sau antigel.
- MihaiGSM
- **
- 161 mesaje
- din 04 Mar 2012
- Astra 2011 A16XER
- Bucuresti
MihaiGSM
- Mesaje scrise: 161
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mar 2012
- Mesaj Privat
- ALBU IONEL
- OP
- 6 mesaje
- din 19 Aug 2017
- Astra 2009
- Braila
ALBU IONEL
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Aug 2017
- Mesaj Privat
Ce motor ai pe masina?
Unde este pozitionat termoflotul pe motor, si ce componente tebuiesc demontate pentru a putea schinba termoflotul.?
Pe tipul de Opel astra h brec 85w116cp , toate componentele sunt foarte inghesuite.
Pe internet , pentru z16xer nu am gasit nici un filmulet, acestea te pot inspira.
Unde este pozitionat termoflotul pe motor, si ce componente tebuiesc demontate pentru a putea schinba termoflotul.?
Pe tipul de Opel astra h brec 85w116cp , toate componentele sunt foarte inghesuite.
Pe internet , pentru z16xer nu am gasit nici un filmulet, acestea te pot inspira.
- MihaiGSM
- **
- 161 mesaje
- din 04 Mar 2012
- Astra 2011 A16XER
- Bucuresti
MihaiGSM
- Mesaje scrise: 161
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mar 2012
- Mesaj Privat
A16xer, care e la fel cu z16xer (difera norma de poluare). Racitorul de ulei este in spatele galeriei de evacuare, pe corpul unde vine fixat filtrul de ulei.
Procedura de inlocuire e ca in exemplul de mai jos, ca la z18xer:
https://www.vauxhallownersne...placement.565601/
Procedura de inlocuire e ca in exemplul de mai jos, ca la z18xer:
https://www.vauxhallownersne...placement.565601/
- cristidb
- ****
- 1,140 mesaje
- din 03 Mai 2007
- Astra 2007 Z16XER
- Bucuresti
cristidb
- Mesaje scrise: 1,140
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mai 2007
- Mesaj Privat
A mea din 2007 nu are termoflot. Mai intai arunca o privire sub galeria de evacuare si fii sigur ca are termoflot. A mea are o teava intre pompa de apa si termostat.
Am patit o chestie asemanatoare la corsa. Dupa schimbarea antigelului, s-a adunat ceva mizerie neagra uleioasa in vas, nu prea multa. Am spalat instalatia cu o solutie liquiMolly si dupa asta a ramas curat. Cred ca antigelul nou a curatat ceva mizerie de prin motor si s-a adunat in vas.
Am patit o chestie asemanatoare la corsa. Dupa schimbarea antigelului, s-a adunat ceva mizerie neagra uleioasa in vas, nu prea multa. Am spalat instalatia cu o solutie liquiMolly si dupa asta a ramas curat. Cred ca antigelul nou a curatat ceva mizerie de prin motor si s-a adunat in vas.
- ALBU IONEL
- OP
- 6 mesaje
- din 19 Aug 2017
- Astra 2009
- Braila
ALBU IONEL
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Aug 2017
- Mesaj Privat
- ALBU IONEL
- OP
- 6 mesaje
- din 19 Aug 2017
- Astra 2009
- Braila
ALBU IONEL
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Aug 2017
- Mesaj Privat
Multumesc tuturor pentru ajutor.
In urma tuturor informatiilor mi-am luat inima in dinti si m-am apucat de rezolvat problema .
Va reamintesc defectul. AVEAM URME DE ULEI IN LICHIDUL DE RACIRE....
Pasul nr 1. am dat jos,
- bara din fata.
- ambele radiatoare Atentie. era nevoie sa dau jos numai ventilatorul. dar ambele radiatoare trebuiau inlocuite, si pentru asta le-am dat jos si pe ele.
- am desfacut teava de esapament
- am desfacut galeria si am dato jos
-am dat jos racitorul de ulei. la acest racitor aveti trei tevi care doua intra in pompa si una la termostat.[ mai exact in corpul unde este si termostatul ] Pe capetele acestor tevi se afla niste oringuri ...adica niste inele de cauciuc.Acestea trebuiesc inlocuite...exista pericolul odata ce ati unblat la ele acestea dupa un tinp sa curga lichidul de racire fara sa ai accesla ele sa vezi daca curg sau nu.
- acestea se cumpara numai pe original si sunt cam scunpe. Eu desi le-am comandat nu am avut rabdare sa astept pana au venit si am cumparat de la un centru de piese de hidraulica care au costat 2 lei bucata. Garantat va spun ca sunt foarte bune, numai ca trebuie sa masurati foarte bine inelele vechi , ca atunci cand montati tevile ele sa intre putin fortat.....inainte de a le monta le introduceti in lichid de racire nediluat , pentru ca sa alunice la intrare.
- am sghinbat racitorul de ule cu unul nou....... racitorul l-am cumparat cu filtru de ulei... adica tot corpul.
Nu va uitati la bani, daca vreti sa fiti siguri ca ati rezolvat problema.
Eu nu m-am multumit cu atat, am schinbat si toate furtunile de racire.
Montarea tuturor pieselor se face in ordinea inversa demontarii.
Sunt foarte multumit pentru ce am reusit.
CONDITIA ESTE SA AI SI MACAR PUTINE CUNOSTINTE DE MECANICA SA STII CAT SI CUM SE STRANGE UN SURUB.
NU FORTATI SURUBURILE----DATI INAINTE CU SPREIURI ANTI RUGINOL SI DE UNGERE
ACOLO UNDE NU VREA SA SE DESFACA INCALZITI SURUBUL SAU PIULITA.
Pentru cei ce nu aveti caldura dupa 3-4 minute de la pornire verificati termostatul pentru ca aceta are o garnitura de cauciuc care in tinp cedeaza si nu mai inchide bine.
Pentru cei ce au nevoie de alte explicatii ma puteti suna la telefon. 0753023336.
VA DORESC SUCCES.
In urma tuturor informatiilor mi-am luat inima in dinti si m-am apucat de rezolvat problema .
Va reamintesc defectul. AVEAM URME DE ULEI IN LICHIDUL DE RACIRE....
Pasul nr 1. am dat jos,
- bara din fata.
- ambele radiatoare Atentie. era nevoie sa dau jos numai ventilatorul. dar ambele radiatoare trebuiau inlocuite, si pentru asta le-am dat jos si pe ele.
- am desfacut teava de esapament
- am desfacut galeria si am dato jos
-am dat jos racitorul de ulei. la acest racitor aveti trei tevi care doua intra in pompa si una la termostat.[ mai exact in corpul unde este si termostatul ] Pe capetele acestor tevi se afla niste oringuri ...adica niste inele de cauciuc.Acestea trebuiesc inlocuite...exista pericolul odata ce ati unblat la ele acestea dupa un tinp sa curga lichidul de racire fara sa ai accesla ele sa vezi daca curg sau nu.
- acestea se cumpara numai pe original si sunt cam scunpe. Eu desi le-am comandat nu am avut rabdare sa astept pana au venit si am cumparat de la un centru de piese de hidraulica care au costat 2 lei bucata. Garantat va spun ca sunt foarte bune, numai ca trebuie sa masurati foarte bine inelele vechi , ca atunci cand montati tevile ele sa intre putin fortat.....inainte de a le monta le introduceti in lichid de racire nediluat , pentru ca sa alunice la intrare.
- am sghinbat racitorul de ule cu unul nou....... racitorul l-am cumparat cu filtru de ulei... adica tot corpul.
Nu va uitati la bani, daca vreti sa fiti siguri ca ati rezolvat problema.
Eu nu m-am multumit cu atat, am schinbat si toate furtunile de racire.
Montarea tuturor pieselor se face in ordinea inversa demontarii.
Sunt foarte multumit pentru ce am reusit.
CONDITIA ESTE SA AI SI MACAR PUTINE CUNOSTINTE DE MECANICA SA STII CAT SI CUM SE STRANGE UN SURUB.
NU FORTATI SURUBURILE----DATI INAINTE CU SPREIURI ANTI RUGINOL SI DE UNGERE
ACOLO UNDE NU VREA SA SE DESFACA INCALZITI SURUBUL SAU PIULITA.
Pentru cei ce nu aveti caldura dupa 3-4 minute de la pornire verificati termostatul pentru ca aceta are o garnitura de cauciuc care in tinp cedeaza si nu mai inchide bine.
Pentru cei ce au nevoie de alte explicatii ma puteti suna la telefon. 0753023336.
VA DORESC SUCCES.
- Acidutzu
- **
- 365 mesaje
- din 22 Apr 2015
- Astra 2004 Z16XEP
- Iasi
Acidutzu
- Mesaje scrise: 365
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2004 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2015
- Mesaj Privat
- ALBU IONEL
- OP
- 6 mesaje
- din 19 Aug 2017
- Astra 2009
- Braila
ALBU IONEL
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Aug 2017
- Mesaj Privat