- Tai-Pan
- ****
- 2,956 mesaje
- din 15 Jun 2017
- Astra 2017 B14NET
- Bucuresti
Tai-Pan
- Mesaje scrise: 2,956
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2017 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2017
- Mesaj Privat
KnX
- Mesaje scrise: 82
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2015
- Mesaj Privat
- Vradu-alexandru
- *
- 4 mesaje
- din 06 Oct 2019
Vradu-alexandru
- Mesaje scrise: 4
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Oct 2019
- Mesaj Privat
Salutare! Ieri am demontat si curatat scv ul. Eu am avut la indemana un cap de la o trusa se slefuit, din ceva material textil. Am curatat cu sprei de comtact si slefuit. Dupa reinstalare, motorul era mai silentios, nu mai facea harhar, se accelera mai lin, nu simteam ca mai da in nas. Eu nu am gasit vreo garnitura metalica la demontaj. A pornit la a2a cheie. Sunetul acela de fantoma parca se auzea mai des un pic. In general sunt mulțumit.
Ps. Daca, chipurile, la service mi-au schimbat uleiul la cutia de viteze, busonul de umplere ar trebui sa aiba ceva semna ca a fost dechis si inchis? Al meu era f murdar si cu urme de oxid. Am ajuns la el pt ca am schimbat contactul pt becurile de marsalier
Ps. Daca, chipurile, la service mi-au schimbat uleiul la cutia de viteze, busonul de umplere ar trebui sa aiba ceva semna ca a fost dechis si inchis? Al meu era f murdar si cu urme de oxid. Am ajuns la el pt ca am schimbat contactul pt becurile de marsalier
- paul2004
- **
- 397 mesaje
- din 28 Aug 2013
- Astra 2010 A17DTR
- Bucuresti
paul2004
- Mesaje scrise: 397
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2013
- Mesaj Privat
- Vradu-alexandru
- *
- 4 mesaje
- din 06 Oct 2019
Vradu-alexandru
- Mesaje scrise: 4
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Oct 2019
- Mesaj Privat
- paul2004
- **
- 397 mesaje
- din 28 Aug 2013
- Astra 2010 A17DTR
- Bucuresti
paul2004
- Mesaje scrise: 397
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2013
- Mesaj Privat
Nu are garnitura metalica....este din clingherit si este amplasata unde ai desfacut cele 2 suruburi(mai mult ca sigur ca a ramas pe celalalt corp.
In capatul scv.ului ca sa poti scoate pistonasul nu a,avut o sigutanta metalica de care a trebuit sa strangi de capete ca sa iasa?
Mai are si un oring de etansare din cauciuc(atentie sa nu.l ciupesti).
In capatul scv.ului ca sa poti scoate pistonasul nu a,avut o sigutanta metalica de care a trebuit sa strangi de capete ca sa iasa?
Mai are si un oring de etansare din cauciuc(atentie sa nu.l ciupesti).
- Vradu-alexandru
- *
- 4 mesaje
- din 06 Oct 2019
Vradu-alexandru
- Mesaje scrise: 4
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Oct 2019
- Mesaj Privat
zambi
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Oct 2007
- Mesaj Privat
- deleted-30842
- ****
- 1,416 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,416
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
zambi
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Oct 2007
- Mesaj Privat
- Vradu-alexandru
- *
- 4 mesaje
- din 06 Oct 2019
Vradu-alexandru
- Mesaje scrise: 4
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Oct 2019
- Mesaj Privat
Avertizare in bord in timpul mersului: service vehicle soon si engine power is reduced. Pe un mic cititor de coduri obd2 mi-a afisat cod eroare P 2262 turbocharger no pressure detected- mecanical. Codul era la Pending errors, nu la permanente sau stocate. Nici in bord nu statea aprins martorul de check engine.
Problema a fost un furtun ce duce la actuator (am invatat cuvant nou )). Era crapat la capat si a iesit.
Problema a fost un furtun ce duce la actuator (am invatat cuvant nou )). Era crapat la capat si a iesit.
SUrduzan
- Mesaje scrise: 6
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Aug 2019
- Mesaj Privat
dohc a scris:Buna seara, este pentu prima data cand postez de cand am cont aici ( mai precis din mai 2010 portile deschise GTT cand am dat comanda - livrata aug 2010).
Masina are aprox 6500 Km merge doar cand nu este nevoie de cauciucuri de iarna.
Consumul mediu este 5,6 - 5,8 (in afara pt ca in oras nu o folosesc-masina de serviciu pt asta ) 95-110 km/h cu depasiri in maxim 130km/h,merg in 2100rpm -2300rpm pana acum nu am depasit 3000 rpm.
P.S. Cand ati facut primul drum ( primii 150 200 km ) ati avut eroarea cod 84 "vehicle soon / engine power is reduced"?
Masina are aprox 6500 Km merge doar cand nu este nevoie de cauciucuri de iarna.
Consumul mediu este 5,6 - 5,8 (in afara pt ca in oras nu o folosesc-masina de serviciu pt asta ) 95-110 km/h cu depasiri in maxim 130km/h,merg in 2100rpm -2300rpm pana acum nu am depasit 3000 rpm.
P.S. Cand ati facut primul drum ( primii 150 200 km ) ati avut eroarea cod 84 "vehicle soon / engine power is reduced"?
Variaza mult turatia la ralanti? Dar cand mergi subturat? Ar putea fi regulatorul de inalta presiune.
mihai287
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2011 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2017
- Mesaj Privat
Salutare dragi colegi,
Am o problema cu al meu motor DTR (opel astra j 2011) care nu ii mai dau de cap. Imi facea probleme cu pornirea si inainte, iar cateodata nu mai tragea. Trebuia sa opresc pe dreapta sa o opreac si apoi sa o opresc
Intr-o dimineata, mergeam spre serviciu si nu se mai accelera, nu mai tragea, pana s-a oprit motorul si nu a mai pornit.
Am dus-o in service si au zis ca are filtru de particule infundat.
L-am schimbat si acum am o alta problema: porneste dar merge decat in 2 injectoare. Am verificat injectoarele pe banc si sunt bune. Ce ar putea avea?
Am o problema cu al meu motor DTR (opel astra j 2011) care nu ii mai dau de cap. Imi facea probleme cu pornirea si inainte, iar cateodata nu mai tragea. Trebuia sa opresc pe dreapta sa o opreac si apoi sa o opresc
Intr-o dimineata, mergeam spre serviciu si nu se mai accelera, nu mai tragea, pana s-a oprit motorul si nu a mai pornit.
Am dus-o in service si au zis ca are filtru de particule infundat.
L-am schimbat si acum am o alta problema: porneste dar merge decat in 2 injectoare. Am verificat injectoarele pe banc si sunt bune. Ce ar putea avea?
MCatrina
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2014 A17DTC
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mar 2019
- Mesaj Privat
- dariusmaca
- *
- 23 mesaje
- din 02 Oct 2016
- Astra 2012 Y17DTR
- Bucuresti
dariusmaca
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 Y17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Oct 2016
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,853 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,853
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
- deleted-30842
- ****
- 1,416 mesaje
- din 06 Mar 2009
deleted-30842
- Mesaje scrise: 1,416
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2009
- Mesaj Privat
Masina ca design e super ,insa are o problema cu gabaritul si implicit cu consumul ,este f. grea ,are cam 1,5 tone plus pasageri si motorul este cam mic.
Am si eu dar eu am motorul de 1.7 110cp si mai mult de 700 ...700si ceva de km. nu fac cu un plin.
Probleme cu motorul nu prea este , decat maruntisuri ca la fiecare , este la baza vechiul isuzu de pe astra g.
Probleme cu restul masinii ar fi cateva ,dar tu zici e 2012 ,deci probabil are facelift la care s-au mai rezolvat din probleme ,ca ex.etrieri de frana fata spate care latrau.
Altceva ar ma fi cutia de viteze M32 cu probleme de la o anumita varsta incepe sa trepideze schimbatorul in a 3 a la decelerare (cazul meu acum) ,de la rulmenti de calitate cam proasta folositi la ea de fabrica ,dar exista kituri de reparatie pt. ele ,asta daca nu o fost reparata intre timp .
In rest e o masina ok .
Ar mai fi o problema de care trebuie sa stii din timp ,este filtrul de particule ,care este o piesa extrem de scumpa si masina nefiind noua ai grija mare daca o cumperi.Filtrul de particule si alte cateva probleme ce le are masina mea ,ma fac ca sa renunt la ea in viitorul apropiat , dar tu faci cum crezi daca iti place masina.
Am si eu dar eu am motorul de 1.7 110cp si mai mult de 700 ...700si ceva de km. nu fac cu un plin.
Probleme cu motorul nu prea este , decat maruntisuri ca la fiecare , este la baza vechiul isuzu de pe astra g.
Probleme cu restul masinii ar fi cateva ,dar tu zici e 2012 ,deci probabil are facelift la care s-au mai rezolvat din probleme ,ca ex.etrieri de frana fata spate care latrau.
Altceva ar ma fi cutia de viteze M32 cu probleme de la o anumita varsta incepe sa trepideze schimbatorul in a 3 a la decelerare (cazul meu acum) ,de la rulmenti de calitate cam proasta folositi la ea de fabrica ,dar exista kituri de reparatie pt. ele ,asta daca nu o fost reparata intre timp .
In rest e o masina ok .
Ar mai fi o problema de care trebuie sa stii din timp ,este filtrul de particule ,care este o piesa extrem de scumpa si masina nefiind noua ai grija mare daca o cumperi.Filtrul de particule si alte cateva probleme ce le are masina mea ,ma fac ca sa renunt la ea in viitorul apropiat , dar tu faci cum crezi daca iti place masina.
- dariusmaca
- *
- 23 mesaje
- din 02 Oct 2016
- Astra 2012 Y17DTR
- Bucuresti
dariusmaca
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 Y17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Oct 2016
- Mesaj Privat
GIlie826
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jan 2020
- Mesaj Privat
GIlie826
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jan 2020
- Mesaj Privat