Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J
  • victormarius

  • Mesaje scrise: 164
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2010 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jul 2012

  • Mesaj Privat
Sigur bieletele antiruliu sunt bune? Eu simțeam orice denivelare de zici cã se rupea mașina în douã. Le am schimbat cu unele Ruville.
Skip ads

  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,416
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Au fost verificate si de mine si in service si bucsile de la bara de torsiune si bucsile de la cadru motor , caseta directie , bieletele de directie si altele.
  • Tai-Pan

  • Mesaje scrise: 2,956
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2017

  • Mesaj Privat
Bucsile de la cadrul motor?
Fiind diesel.....
Impropriu spus cadru motor, dar asa este cunoscut!
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,416
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Au fost verificate si par ok , jug ii mai spune , de obicei pica cele din spate de la jug , 4 sunt toate , 2 in fata si 2 in spate , dar pica rar , am patit la astra g care are 6 bucsi si erau cele din spate .
  • Tai-Pan

  • Mesaje scrise: 2,956
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2017 B14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2017

  • Mesaj Privat
Eu le schimbam demult......
Nu costa cine stie ce.
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,416
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
De acord , maine le schimb daca erau ,dar mi s-a spus ca sunt ok si am vazut si eu.
  • cuculica

  • Mesaje scrise: 1,235
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2011 z17 dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Salutare colegii
Este careva ce a schimbat glisierele pe original GM de curând ?
Am vãzut pe revizie shop cã a aparut set glisiere original GM îmbunãtãțit! 🤔🤔🤔
  • bodo 2010

  • Mesaje scrise: 267
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2010 A14xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Salut!
Greseaza-le pe cele pe care le ai cu vaselina siliconica .
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,416
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Degeaba schimbi glisierele cu unele noi chiar si inbunatatite , daca ai uzura in locasul lor din suportii etrier , trebuie sa schimbi si suportii etrieri cu unii inbunatatiti.Eu am cumparat tot sistemul de franare , etrieri , suporti , glisiere ,originale din desmembrari , de pe o masina mai noua si glisierele erau identice cu ce aveam eu , inbunatatirea era de fapt la suportii etrier si la burdufele de cauciuc ale glisierelor , adica burduful era facut sa intre cam 1 cm in interiorul suportului si in felul asta glisiera intra in suport prin burduf si portiunea aceea de 1 cm de la burduf care intra in suport se comporta ca o bucsa ca sa zic asa pt. glisiera .De atunci nu mai am pic de joc in etrieri.
  • cuculica

  • Mesaje scrise: 1,235
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2011 z17 dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
@Radu Florian,Din ce an era mașina din dezmembrari?
Vreau sa mai incerc sa fac la strung douã canale pe glisiere si sã pun oringuri in canale.
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,416
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Nu mai stiu ce an era masina donoare , stiu doar ca le-am achizitionat f. ieftin , originale si nu erau uzate si am primit chiar si plactele de frana , care erau uzate cam 20%, oricum dupa faceliftul din 2012. Am incercat si eu sa fac culisele la un strungar , initial mi lea primit si a zis ca le face si sa vin dupa o saptamana , iar cand m-am dus sa le iau facute a dat-o la intors , ca cica nu poate sa le faca , ca strungul lui e vechi si nu le scoate drept si ca nu vrea sa se intample ceva si dupa ,sa dau vina pe el. Pe o parte avea dreptate , asa ca nu recomand metoda asta.Problema ce mai mare este ca se uzeaza canalul culisei din suport si daca vrei sa faci culise la strung ,trebuie rectificat si canalul acela unde intra culisa si daca totusi le faci strungarul trebuie sa tina cont de niste cote ale pieselor , culisa nu trebuie sa intre fix in suport pt. ca sigur se va bloca.
Nu stiu ce sa zic cu oringurile , sa nu se gripeze , sistemul da franare se incalzeste destul de bine si nu ai surprize , eu am patit-o in iunie anul asta , am plecat in Grecia si in Bulgaria la intoarcere , s-a blocat etrierul dreapta fata asa de tare ca frigea de s-au topit capacelele de plastic de pe piulitele jantei si burduful planetarei , iar cauciucul am zis ca explodeaza .
  • cuculica

  • Mesaje scrise: 1,235
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2011 z17 dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Da ai dreptate. Nu știu ce sã zic ma mai gândesc.
Sunt persoane care au mai facut chestia cu oringurile si cicã e bine.
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,416
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Faci cum crezi , eu am optat pe desmembrari si am rezolvat si am platit 240 lei pe tot ce tine de sistem franare fata astra j si cum am zis ,ce am cerut , aia am primit , am fost super multumit. Buza aceea a burdufului culisei , care vine in suport ,se interpune intre culisa si suport nemai lasand ca culisa sa latre , ca o bucse.Daca tot vrei sa faci ceva , poti sa faci exact asa , cumperi burdufele , modelul asta , culise noi si majorezi canalul din suport la intrare cam 1cm cat sa intre si burduful , exact ca la din fabrica si ai rezolvat problema.
  • Aantonio

  • Mesaje scrise: 521
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2012

  • Mesaj Privat
@Radu Florian: Din ce cauza ti se blocase etrierul, ai verificat cand ai ajuns acasa? Pana la urma ai scapat de toate zgomotele?

@cuculica: Esti sigur ca zgomotul este de la culisele de etrier? Dispare la franare? Daca da, nu este sufficient sa iei doar culisele cu noile burdufuri pentru ca mi se pare ca modelul vechi de port etrier nu are sectiunea largita ca sa acomodeze mansonul burdufului.
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,416
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Drept sa spun , nu stiu exact de ce s-a blocat , noroc ca am avut toata trusa de scule la mine si chiar recomand , daca plecati la un drum lung , luati si ceva scule cu voi , deci eu cred ca a ramas in presiune pompa pe partea dreapta fata , ca practic nu i-am facut nimic , decat am demontat etrierul , am apasat putin frana sa iasa pistonasul mai mult si l-am uns cu putin lichid de frana din vas , dar dupa ce am rupt garnitura de protectie a pistonasului , pt ca nu aveam acces la el si nu vroia sa iasa intreaga, nu mai zic ce frigea etrierul si discul , janta , asa am lucrat , l-am impins la loc dar am dat drumu la lichid ca nu am putut sa il inping si asta a fost tot , doar ca am ramas fara frana aproape deloc , pana la primul peco , am luat lichid , am completat , aerisit si a mers brici pana acu si inca merge , doar ca i-am pus garnitura noua la loc pe pistonas.
Cat despre zgomote , troncaneli , am schimbat tot ce puteam schimba si degeaba , troncane la fel , chiar nu mai stiu ce sa ii fac. Am avut atatea masini si chiar batrana dacie nu imi troncanea in halul asta, troncane de zici ca e varza pe dedesupt , dar nu are jocuri pe nicaieri .De curand am reusit sa schimb una din bucsele de la bara stabilizatoare , pe dreapta , zic doar una ca m-am chinuit 3 ore sa o schimb , asa de greu se schimba , pe stanga nu stiu cum si cand o voi schimba , ca eu cred ca se da bara jos , se schimba bucsele si dupa se pune la loc , pe masina e chin mare , pe stanga e mai greu accesibil.Dupa schimbarea bucsei nu s-a schimbat absolut nimic , troncane la fel, deci nu e nici de acolo , cu toate ca parea uzata bucsa.
  • Aantonio

  • Mesaje scrise: 521
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2012

  • Mesaj Privat
Nu cred ca e nevoie sa dai bara jos, dar am vazut ca intr-adevar surubul ala din spate este foarte greu accesibil. Din ce am vazut, e nevoie de o cheie inelara sau preferabil o inelara cu clichet pentru a-l desface, cel din fata am impresia ca merge si cu cheia tubulara. Pentru usurinta, preferabil sa ai ambele roti din fata ridicate si posibil capatul bieletelor dinspre bara stabilizatoare desfacute. Scoti colierul ala de vine peste bucsa si observi unde are taietura ca sa o pui pe cea noua la fel. Bieletele antiruliu le-ai verificat?
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,416
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Bieletele le am noi , dar mi sau parut mai bune cele de pe masina , decat alea noi, asa ca nu le-am mai schimbat.
Cat despre bucsele de la bara stabilizatoare , e usor de zis dar greu de facut , problema nu este suruburile , ca alea le-am desfacut repede , problema este bucsa si colierul ala , adica bucsa are insertie metalica si se inclicheteaza , ca sa zic asa cu colierul , are 2 buze pe laterale care atunci cand colierul il fixezi pe bucsa , buzele alea intra in niste gaurele din colier , dar nici asta nu e marea problema , marea problema este sa fixezi bucsa noua pe bara si dupa trebuie sa bagi colierul peste bucsa ca sa poti strange suruburile si aici e buba ca nu poti sa impingi colierul peste bucsa noua care este mai umflata.Eu m-am chinuit cu un surub mai lung si o piulita ca sa pot trage colierul peste bucsa si care a intrat dar ff.greu , asta din cauza ca nu este pozitie sa inpingi cumva de sus colierul pe pozitie.Asta pe dreapta , pe stanga ce sa mai zic , nici nu vreau sa ma gandesc, de aceea zic ca trebuie scosa bara cu totul ca oricum decuplezi si bieletele ca sa poti lucra .
  • Aantonio

  • Mesaje scrise: 521
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2012

  • Mesaj Privat
Ai spus ca bucsele pareau uzate. Avea bara stabilizatoare joc in ele sau ai zis sa le schimbi preventiv?

Referitor la bielete, depinde si ce marca ai luat, dar de ce spui ca pareau mai bune cele de pe masina?
  • deleted-30842

  • Mesaje scrise: 1,416
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Bucsele aveau uzura , daca te uitai la ele , erau olarite si insertia metalica era ruginita si rupta, dar asa cum erau nu aveau joc, cu bara libera fara bielete , nu avea joc.

Bieletele de pe masina , capetele lor se miscau mai greu decat cele noi , asa ca nu le-am schimbat, cele noi sunt Lemforder , iar cele de pe masina nu stiu.
  • gilu

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jul 2015

  • Mesaj Privat
Salut! S-a scris mult aici despre problema asta. Inclusiv eu am scris prin 2015 despre zgomote care la mine au disparut dupa ce am schimbat placutele de frane.
Acum 2-3 luni, dupa o problema cu blocarea unui etrier pe spate, am schimbat placutele de frana pe spate, fiind undeva in concediu.
De atunci am inceput sa aud din nou trancanitul ala urat.
La o verificare in service, mecanicul si-a dat seama ca nu erau bine montate placutele de frana.
Acei glisieri sau clisante, au 2 canale unde trebuie sa intre perfect piciorusele acelea de pe placuta. Am pus si niste poze, sper sa fie mai clar la ce ma refer.
Dupa ce le-a pus cum trebuie, zgomotul a disparut.


Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR