Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa D
  • turmol

  • Mesaje scrise: 270
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Azi dimineata am gasit masina (Corsa D, motor A12XER) cu acumulatorul descarcat complet.
Am verificat cu un aparat de masura si am descoperit un consum in stationare de cca 1 A.
Am incercat sa scot sigurantele pe rand ca sa descopar vinovatul si am inceput prin a le apasa ferm in soclu.
Minune: consumul a scazut la zero, dar problema este ca nu stiu care siguranta avea contactul imperfect. Dar voi incerca sa aflu, probabil voi curata toate contactele.
Bateria este moarta si incerc revitalizarea ei la redresor. Are 4 ani si pana acum a mers perfect.
Daca am noroc isi va reveni; daca nu voi cumpara alta.
Am nevoie de ajutor ca sa inchid usile cu bateria scoasa. Adica fara curent.
Cu cheia pot bloca doar usa de la sofer, celelalte ramanand descuiate.

Exista solutii pt blocarea lor fara curent?

Multumesc anticipat pt lamuriri. Am cauta in forum (am intrebat si amicul goagal) dar nu am gasit.
Posibil sa nu ma fi priceput cum sa formulez intrebarea.
Dar am masina descuiata in parcare si parca mi-ar place sa o incui pana imi dispare roata de rezerva.
Skip ads

  • turmol

  • Mesaje scrise: 270
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Alternativa este sa aplic metoda romaneasca.
Concret:
1. Se incarca cateva ore bateria
2. Deplasarea la automobil si cuplarea ei
3. Se utilizeaza telecomanda cu speranta ca bateria s-a incarcat suficient cat sa actioneze inchiderea centralizata
4. Se decupleaza bateria pt incarcare completa la redresor
5. Se inchide capota
6. A doua zi se monteaza si se urmareste comportarea bateriei. In functie de asta se decide sau nu achizitia uneia noi.
7. Facultativ: acatiste la biserica

Exista o metoda de inchidere usi fara baterie?
  • turmol

  • Mesaje scrise: 270
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Aplicat metoda romaneasca.
Dupa o incarcare rapida de doua ore s-a rezolvat; inclusiv pornit motorul din prima incercare.
Totusi am repus acumulatorul la redresor pentru incarcare completa.

Exista si o alta maniera de blocare usi fara acumulator valid?
  • pantalon

  • Mesaje scrise: 652
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Nu cred, sincer, doar sa le fi avut blocate si din cheie banuiesc
  • turmol

  • Mesaje scrise: 270
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Istoria este asa: dimineata am deschis masina cu telecomanda (mi s-a parut sunetul la deschidere mai slab ca de obicei, dar nu i-am dat importanta). Apoi am pornit radioul - si acesta suna cam anemic. Greseala a fost ca am incercat sa pornesc motorul, moment in care a disparut curentul.
Si nu stiam cum sa asigur masina pana incarcam bateria.
Dar am rezolvat (metoda descrisa anterior).

As fi fost interesat de o metoda alternativa de blocare a usilor care sa nu necesite curent (usa de la sofer se blocheaza cu cheia, problema este la celelalte 3 plus portbagaj).

NB
Masina stationa de cca o saptamana si anterior facuse multe drumuri scurte - porniri dese. Totusi nu a fost frig - foarte posibil sa ma lase la iarna.
Alternatorul este de 120A si incarca 14.2-14.5V
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Trage capota, apasa la telecomanda pe inchidere de doua ori sau invarti cheia mecanic la sofer de doua ori, se blocheaza toate, decuplezi bateria, intri cu cheia pe la sofer.
Eu am patit asa la Agila, inchisa de doua ori si baterie ioc, culmea e ca trusa de scule si incarcatorul erau in portbagaj si da la calarit scaune, bancheta rabatata...
Daca bateria coboara sub 8,5v o mai resuscitezi dar zile nu mai are, daca nu mergi zilnic cu ra adio, vine iarna si e gata peste noapte.
  • turmol

  • Mesaje scrise: 270
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Pana maine dimineata o sa fie cuplata la redresor timp de cca 20 ore.
Cand o sa pornesc motorul (si mai multe zile la rand) o sa verific cat scade voltajul la actionarea demarorului. Daca va fi sub 10V voi cumpara alta.
Asta este eticheta bateriei originale (Varta) cu "buba". Ma uit dupa Varta sau Bosh de 45Ah sau 56Ah (nu mai vad in oferte de 50Ah)
Pret este oarecum similar, dar se va simti diferenta? Aveti vreo recomandare?



NB Multumesc de informatii, dar intrebarea era daca pot bloca usile (toate) cu bateria goala de curent sau fara baterie.
  • pantalon

  • Mesaje scrise: 652
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Uite de-asta inchid cu cheia yala cand sunt singur sa nu patesc de-astea, eu iti recomand sa nu iei varta, nu prea merita, gasesti baterii mai ieftine si mai bune, varta sunt prea masluite in zilele noastre.

Poti sa incerci absolut orice si sincer as lua aceeasi capacitate , daca iei una mai puternica sa nu ramana neaincarcata la drumuri scurte.
  • Mvasile820

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Corsa 2010 A12XERZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2021

  • Mesaj Privat
Poate e util pentru cineva.Dacã ai rãmas fãrã baterie la Corsa D/2010,cod A12XER,poți închide manual ușile împingând în sensul sãgeților clapeta din imagine.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa D

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR