NColonelu
- Mesaje scrise: 14
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Oct 2019
- Mesaj Privat
Da, am motorizare 20 DTH. OPEL astra j sport tourer, 160 cp . Practic e motorizarea de pe insignia.
Poti sa-mi spui unde ai facut resoftarea? Nu mai am rabdare sa le explic ce vreau sa fac si de ce. Vreau sa merg la un service care a mai facut asta, stie de ce trebuie facut si nu ma mai bate la cap cu intrebari.
Poti sa-mi spui unde ai facut resoftarea? Nu mai am rabdare sa le explic ce vreau sa fac si de ce. Vreau sa merg la un service care a mai facut asta, stie de ce trebuie facut si nu ma mai bate la cap cu intrebari.
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
NColonelu
- Mesaje scrise: 14
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Oct 2019
- Mesaj Privat
- clau70
- *****
- 3,337 mesaje
- din 11 Apr 2013
- Astra 2010 A20DTH
- Bucuresti
clau70
- Mesaje scrise: 3,337
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2013
- Mesaj Privat
NColonelu
- Mesaje scrise: 14
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Oct 2019
- Mesaj Privat
rosetti
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2014 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2018
- Mesaj Privat
rosetti
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2014 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2018
- Mesaj Privat
NColonelu
- Mesaje scrise: 14
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Oct 2019
- Mesaj Privat
rosetti
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2014 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2018
- Mesaj Privat
NColonelu
- Mesaje scrise: 14
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Oct 2019
- Mesaj Privat
rosetti
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2014 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2018
- Mesaj Privat
NColonelu
- Mesaje scrise: 14
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Oct 2019
- Mesaj Privat
rosetti
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2014 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2018
- Mesaj Privat
NColonelu
- Mesaje scrise: 14
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Oct 2019
- Mesaj Privat
- ciobysp
- **
- 220 mesaje
- din 11 Jun 2014
- Insignia 2009 A20DTJ
- Timis
ciobysp
- Mesaje scrise: 220
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jun 2014
- Mesaj Privat
rosetti a scris:Va salut,am gasit furtunul de la intercooler fisurat 3 cm. Cei de la Opel mi-au zis ca de acolo eroarea, aștept sa îl înlocuiesc, sa vedem dacã asta a fost cauza.
Furtunul de la intercooler s-a fisurat, posibil, din cauza ca ai regenerãri nefinalizate și s-a acumulat presiune, ducând la spargerea lui. Vezi dacã dupã ce îl schimbi, mai ai probleme.
Cheers!
rosetti
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2014 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2018
- Mesaj Privat
Într-adevãr am avut regenerãri dese în ultimele zile,înainte sa aparã eroarea, chiar la interval de câteva zeci de km. Urmãresc regenerarile cu aplicația dpf monitor, dar nu știu în ce mãsurã îmi da valori reale cu gradul de încãrcare al dpf. Mașina initializa regenerare și la 40-50 la suta grad de încãrcare, iar în mod obișnuit începe pe la 80% știți/folositi o alta aplicație?
Salutari
Salutari
marius
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2014 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2004
- Mesaj Privat
Insignia 2014, A20DTH, 120 KW
Am plecat din Buc catre Pitesti, cu interfata Vgate iCar2 + aplicatia Android OPEL DPF Monitor active. La plecare din parcarea Praktiker Militari aveam incarcarea filtrului 78 %. De obicei, regenerarea porneste la peste 80 %. La mai putin de 1 km de la plecare, a inceput regenerarea si imediat mi-a aparut in bord mesajul "SERVICE CURAND", iar masina a intrat in LIMP MODE. Cu toata acestea, regenerarea s-a efectuat pana la capat ( 8% ), dar am mers asa pana la Pitesti si inapoi, neavand calculator + OPCOM la mine. La intoarcere acasa, cu OPCOM am gasit P2453-5A - Diesel Particulate Filter (DPF) Differential Pressure Sensor Circuit - Not Plausible. Am incercat sa sterg eroarea, dar nu se sterge. Furtunul de la intercooler pare OK si nu se vad scurgeri de ulei pe nicaieri.
As incerca Differential Pressure Sensor - replace cu OPCOM, dar inteleg ca trebuie intai scos conectorul, recuplat si abia apoi facuta operatiunea soft cu OPCOM-ul. Senzorul de presiune diferentiala este cel din foto de mai jos ?
NColonelu, inteleg ca ai facut aceasta operatiune. Se face cu motorul oprit sau pornit ? Stii daca exista vreo procedura, ordine a operatiilor speciala ?
Am gasit pe un site strain, dau nu mai stiu unde , ca se poate testa senzorul cu contactul pus, motorul oprit, masurand pe cei trei pini 5v / 0v=masa / <0.7V. Poate confirma cineva ?
Am plecat din Buc catre Pitesti, cu interfata Vgate iCar2 + aplicatia Android OPEL DPF Monitor active. La plecare din parcarea Praktiker Militari aveam incarcarea filtrului 78 %. De obicei, regenerarea porneste la peste 80 %. La mai putin de 1 km de la plecare, a inceput regenerarea si imediat mi-a aparut in bord mesajul "SERVICE CURAND", iar masina a intrat in LIMP MODE. Cu toata acestea, regenerarea s-a efectuat pana la capat ( 8% ), dar am mers asa pana la Pitesti si inapoi, neavand calculator + OPCOM la mine. La intoarcere acasa, cu OPCOM am gasit P2453-5A - Diesel Particulate Filter (DPF) Differential Pressure Sensor Circuit - Not Plausible. Am incercat sa sterg eroarea, dar nu se sterge. Furtunul de la intercooler pare OK si nu se vad scurgeri de ulei pe nicaieri.
As incerca Differential Pressure Sensor - replace cu OPCOM, dar inteleg ca trebuie intai scos conectorul, recuplat si abia apoi facuta operatiunea soft cu OPCOM-ul. Senzorul de presiune diferentiala este cel din foto de mai jos ?
NColonelu, inteleg ca ai facut aceasta operatiune. Se face cu motorul oprit sau pornit ? Stii daca exista vreo procedura, ordine a operatiilor speciala ?
Am gasit pe un site strain, dau nu mai stiu unde , ca se poate testa senzorul cu contactul pus, motorul oprit, masurand pe cei trei pini 5v / 0v=masa / <0.7V. Poate confirma cineva ?
NColonelu
- Mesaje scrise: 14
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Oct 2019
- Mesaj Privat
Salut. Poza e prea mica dar dupa cum arata senzorul, pare a fi cel de care zici.
Ca sa stergi eroarea, decuplezi mufa electrica de la senzor, o recuplezi apoi pui cheia in contact si o rotesti pana ultimul scat inainte de pornire. Cel putin asa am facut eu. S-ar putea sa mearga si cu motorul pornit dar eu nu l-am pornit. Dupa care dai "replace senzor" din op com si apoi poti sterge eroarea. Daca stergi eroarea fara sa dai replace senzor iti va aparea din nou cand pornesti motorul.
Eu am avut exact acelas simptom pe care l-ai descris tu dar inca nu i-am dat de capat. Umblu cu op comul si laptopul dupa mine. Daca-i dai de capat poate-mi spui si mie care-i problema. Eu sunt plecat din tara pentru cateva luni si nu voi avea acces permanent la internet. Cand revin in tara poate vorbim mai pe-ndelete
Ca sa stergi eroarea, decuplezi mufa electrica de la senzor, o recuplezi apoi pui cheia in contact si o rotesti pana ultimul scat inainte de pornire. Cel putin asa am facut eu. S-ar putea sa mearga si cu motorul pornit dar eu nu l-am pornit. Dupa care dai "replace senzor" din op com si apoi poti sterge eroarea. Daca stergi eroarea fara sa dai replace senzor iti va aparea din nou cand pornesti motorul.
Eu am avut exact acelas simptom pe care l-ai descris tu dar inca nu i-am dat de capat. Umblu cu op comul si laptopul dupa mine. Daca-i dai de capat poate-mi spui si mie care-i problema. Eu sunt plecat din tara pentru cateva luni si nu voi avea acces permanent la internet. Cand revin in tara poate vorbim mai pe-ndelete
NColonelu
- Mesaje scrise: 14
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Oct 2019
- Mesaj Privat
Salut. Poza e prea mica dar dupa cum arata senzorul, pare a fi cel de care zici.
Ca sa stergi eroarea, decuplezi mufa electrica de la senzor, o recuplezi apoi pui cheia in contact si o rotesti pana ultimul scat inainte de pornire. Cel putin asa am facut eu. S-ar putea sa mearga si cu motorul pornit dar eu nu l-am pornit. Dupa care dai "replace senzor" din op com si apoi poti sterge eroarea. Daca stergi eroarea fara sa dai replace senzor iti va aparea din nou cand pornesti motorul.
Eu am avut exact acelas simptom pe care l-ai descris tu dar inca nu i-am dat de capat. Umblu cu op comul si laptopul dupa mine. Daca-i dai de capat poate-mi spui si mie care-i problema. Eu sunt plecat din tara pentru cateva luni si nu voi avea acces permanent la internet. Cand revin in tara poate vorbim mai pe-ndelete
Ca sa stergi eroarea, decuplezi mufa electrica de la senzor, o recuplezi apoi pui cheia in contact si o rotesti pana ultimul scat inainte de pornire. Cel putin asa am facut eu. S-ar putea sa mearga si cu motorul pornit dar eu nu l-am pornit. Dupa care dai "replace senzor" din op com si apoi poti sterge eroarea. Daca stergi eroarea fara sa dai replace senzor iti va aparea din nou cand pornesti motorul.
Eu am avut exact acelas simptom pe care l-ai descris tu dar inca nu i-am dat de capat. Umblu cu op comul si laptopul dupa mine. Daca-i dai de capat poate-mi spui si mie care-i problema. Eu sunt plecat din tara pentru cateva luni si nu voi avea acces permanent la internet. Cand revin in tara poate vorbim mai pe-ndelete
CristiNCM
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Buzau
- Masina: Insignia 2014 A20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jun 2019
- Mesaj Privat