Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • Rrazvann

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2008 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Oct 2019

  • Mesaj Privat
Salutare. Detin un opel astra h Z17DTH din 2008 model combi si aproximativ acum o luna mi-a aparut in bord martorul de baterie cand mergeam pe autostrada, iar eu am oprit motorul din mers pe la 20 km/h si i-am dat cheie, iar martorul a disparut si am zis ca s-a rezolvat. Acum vreo 2 saptamani a aparut din nou martorul cand eram din nou pe autostrada si am verificat in meniul bc tensiunea si aveam 11.5 V dupa am repetat figura cu opritul si pornitul din mers si iarasi a disparut martorul si tensiunea a revenit la 13.8 V asta e maxim cat am avut pe masina asta. Saptamana trecuta am pornit si dupa vreo 3 km verific cu cat imi incarcarca si aveam 12V si dintr-o data a inceput sa scata pana la 10V am pierdut servo luminile erau slabe dar inca mai mergeau. Am repetat figura si de data asta nu mi-a mai pornit din mers am tras pe dreapta am vazut ca de la 10V a crescut la 11.5 V si s-a oprit acolo cam in 2 minute asa ca i-am dat din nou cheie a pornit, dar la fel fara servo si am mai mers asa vreo 8 km pana acasa unde am oprit deja ajunsesem la 9V . I am dat cheie nu a mai pornit imediat dupa si dupa am mai incercat in vreo 15 minute cand s-a mai incarcat pana la 11.5 V si a pornit am lasat sa mearga cateva minute si nu a mai scazut pe loc fara lumini, AC, radio aprinse. Astazi am luat bateria sa o duc la un service sa o incarce de pe la ora 12 pana la 6 si cand am luat-o si am pus-o pe masina imi arata tensiune 13V am pornit si a scazut la 12.5 la relanti fara consumatori am zis ca merg un pic sa vad daca raman la fel fara servo, dar nu s-a mai descarcat si vreo 10 minute a ramas constant la 12.5 chiar daca viram si servo e un consumator mare dupa care a urcat incet la 13.5 si dupa fluctua intre 13.2 V si 13.7 V .Am parcurs vreo 15 km in oras si acum am parcat-o nu stiu ce problema este eu banuiesc ca la alternator si vreau sa va intreb pe voi oare ce sa fac sa il repar sau sa il inlocuiesc poate sa iau unul sh? Ce s-ar fi putut strica, am vazut pe internet ca alternatorul se imbiba in ulei eu pe jos am inceput sa vad pete de ulei din zona motorului si ulei am pierdut foarte putin si am facut deja 12000 km in 5 luni si imediat trebuie sa il schimb. Ati mai intalnit probleme asemanatoare . Imi cer scuze daca am postat gresit sau daca m-am exprimat recunosc ca nu ma pricep foarte bine la masina de aceea vreau sa aflu si pararea voastra.


MODEL: Astra 2008
MOTOR: Z17DTH
  • Mihai.P

  • Mesaje scrise: 339
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Verifica sau schimba bateria, ai mers cu ea descarcata si e foarte probabil sa o fi stricat.
Alternatorul se repara, se schimba regulatorul sau/si puntea de diode si semeringul dinspre pompa de vacuum.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR