- MMarius-Calin
- OP
- 1 mesaje
- din 27 Sep 2019
- Corsa 2007
- Mures
MMarius-Calin
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Mures
- Masina: Corsa 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Sep 2019
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- marius3113
- **
- 219 mesaje
- din 10 Apr 2016
- Corsa 2007 Z13DTJ
- Bucuresti
marius3113
- Mesaje scrise: 219
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2007 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2016
- Mesaj Privat
Salut ! 1.3 diesel 90 ponei sau 75 , cel de 90 are o clapeta de "acceleratie" actionat de o sãrãcie de piesa ce formeaza vacuum si tine de turbina cu geometrie variabila. Nici egr-ul nu-i de trecut cu vederea e posibil sa iti fie grupat si sa iti fi rãmas pe inchis , sunt o multime de cauze .
În calcul sa iei sfatul lui Iulian colegul de mai sus , stie ce spune .
Sunt multe variabile care duc la o astfel de problema, de la senzor Maf,egr,regulator de vacuum de pe turbina, daca mai ai si aceea clapeta verifica furtunasele.
Succes!
În calcul sa iei sfatul lui Iulian colegul de mai sus , stie ce spune .
Sunt multe variabile care duc la o astfel de problema, de la senzor Maf,egr,regulator de vacuum de pe turbina, daca mai ai si aceea clapeta verifica furtunasele.
Succes!
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- marius3113
- **
- 219 mesaje
- din 10 Apr 2016
- Corsa 2007 Z13DTJ
- Bucuresti
marius3113
- Mesaje scrise: 219
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2007 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2016
- Mesaj Privat
Iulian cu ddf au intrat în 2009 pe corsa daca nu ma înșel, la colegu cred ca e cel de 90 cai in 6 trepte si are un fel de actuator ce deschide clapeta respectivã, printr-un furtunel dar am intalnit sa curãț un egr cu astfel de motorizare si de acolo sa ii plece întrega problema , e posibil sa fie fisurat furtunasele alea sau egr gripat, si de aici limp mode.