Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • RDolta

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z19DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Apr 2018

  • Mesaj Privat
Salutare, nu știu dacã senzorul este stricat , dacã furtunasele senzorului sunt mâncate însã una din erori cu masinuta cu cheie este legatã de aceastã problema.
Când dpful își face regenerare mașina trage ca noua , scoate mai puțin fum daar minunea ține 80 90 km cã pe urmã scoate un fum zici cã am o minã de cãrbuni in spate . Pornește prin oraș la 300 500 km dpful.
Galeria de admisie trebuie ambutisata (a cãzut tija - urmeazã sã o ambutisez cu dopuri) insaaa nu cred cã fumul, mașinuța cu cheie și trasul greu sunt legate de galerie.

Atașez poze multe cu erorile și cu multe valori.
Poate mã lãmurește și pe mine cineva cu mai multe detalii decât știu eu



MODEL: Astra 2006
MOTOR: Z19DTH
[/imglb]
[imglb=https://www.clubopel.com/8080/uploads/2019-09/126605_nts9r4j2u.jpg]
Skip ads

  • Florin V

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2019

  • Mesaj Privat
Motoarele astea sunt pretentioase la tija aia dar aia o poti rectifica nu trebuiesc puse dopuri cauta sa vezi ca se repara si simptomele astea nu le ai de la ea am avut una in familia care dadea fum negru spre albastru in prima faza scapa de dpf si ii faci un soft
  • Florin V

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2019

  • Mesaj Privat
Da.i capacul jos la motor si vezi daca are mult ulei pe langa ea daca sa dereglat rau se curata si se aseaza la loc dar oricum trebuie facuta si problema cu fumul am scapat de ea dupa ce i.am blindat egr.ul cauta sa il cureti prima data, daca nu blindeaza-l,scapa de dpf si repara tija si o sa vezi ca motorul este bun si merge bine din cauza la dpf nu trage a ajuns la saturatie cat il cureti tot ai probleme cu el


Ultima modificare făcută de Florin V la Mie 18 Sep, 2019 7:02 am
  • Florin V

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2019

  • Mesaj Privat
Asta de care iti zic esteH 2008 1.9 150 de cp dupa ce i.am facut toate astea masina merge de rupe am 30.000 facuti si numai are nici o problema
  • dan costea

  • Mesaje scrise: 383
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2008 x14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Multa atentie in legatura cu anularea EGR.O astfel de operatiune duce la o colmatare prematura a filtrului de particule,cele doua se fac simultan de obicei.Trebuie identificata cauza care duce la regenerarii atat de dese.Desi aveti gradul de incarcare de 44% presiunea diferentiala este de 99Kpa,lucru care nu este tocmai OK.
  • RDolta

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z19DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Apr 2018

  • Mesaj Privat
Egr ul a fost curãțat de mine, și în prezent încã arata extrem de bine..
  • RDolta

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z19DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Apr 2018

  • Mesaj Privat
O întrebare aș avea; daca scot dpful de pe masina, fumul ãla rãu nu ar mai fi, corect? Sau fumul se datoreazã mult și din pricina galeriei de admisie?

Și încã una scurtã: Dupã eliminarea dpf-ului fizic + soft, eroarea de la Senzorul filtrului de particule (masina cu cheia) va dispãrea? Sau dacã va fi ștearsã (sau șmecheritã sã nu mai aparã) practic nu mai conteazã dacã senzorul este stricat ținând cont cã filtrul va fi dat jos, nu?
  • RFlavius

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2019

  • Mesaj Privat
Salut! Am și eu o problema cu dpf sau cu un senzor de temperatura de pe dpf. Dacã ma poate ajuta vreun coleg. Mașina e un H 1.9 cdti 150 cp. Are dpf anulat din 2008, clapeta de accelerație anulata. Puse dopuri. Nu mai trage de 1 luna, am schimbat egr, nimic aceleași simptome:dupã pornire nerge 2-3 km dupã care turometrul începe sa scadã și se oprește la 2000 ture. Dupã ce opresc și o las 1 min mai merg iar 2-3 km în regim normal. I-am fãcut egr off și am repus harta dpf off. Aceleași simptome. Pe tester din ce am vãzut la tipul care mi-a fãcut egr off avea o eroare de genu tensiune mãritã senzor temperatura gaze bank 2.pe care nu a putut sa o șteargã. Dacã ma puteți ajuta cu un sfat sau cu un expert în Timișoara. Mulțumesc!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR