- deleted-99130
- **
- 77 mesaje
- din 01 Feb 2015
deleted-99130
- Mesaje scrise: 77
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Feb 2015
- Mesaj Privat
- deleted-99130
- **
- 77 mesaje
- din 01 Feb 2015
deleted-99130
- Mesaje scrise: 77
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Feb 2015
- Mesaj Privat
imi cer scuze pentru dublu post, dar n-am mai putut edita ce am scris mai sus:
update: am primit in seara asta coletul ce contine cablul, dispozitivul si CD-ul.
Pe CD sunt mai multe aplicatii, n-am apucat sa vad in detaliu ce, dar un folder software Opcom 2010, 2012 si 2014. folderul opcom 2014 contine si aplicatia VAUXCOM 120309a+131223d
daca am timp maine seara, incerc sa le instalez.
cand conectez opcomul la masina, motorul trebuie sa fie pornit? sau doar contactul pus la masina?
o seara buna
update: am primit in seara asta coletul ce contine cablul, dispozitivul si CD-ul.
Pe CD sunt mai multe aplicatii, n-am apucat sa vad in detaliu ce, dar un folder software Opcom 2010, 2012 si 2014. folderul opcom 2014 contine si aplicatia VAUXCOM 120309a+131223d
daca am timp maine seara, incerc sa le instalez.
cand conectez opcomul la masina, motorul trebuie sa fie pornit? sau doar contactul pus la masina?
o seara buna
- livcro
- ******
- 4,577 mesaje
- din 22 Jul 2005
- Grandland X 2018 D20DT
- SIBIU-RM. VALCEA
livcro
- Mesaje scrise: 4,577
- Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
- Masina: Grandland X 2018 D20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2005
- Mesaj Privat
In primul rand, cand instalezi, deconecteaza laptopul de la net. Cauta un fisier cu explicatii.trebuie sa fie. Cand faci diagnoza, e suficient sa ai contactul pus. Exceptand cazul in care vrei sa urmaresti parametrii diferitelor componente in tmp real. Vezi ca sunt si pe youtube tot felul de tutoriale...
- deleted-99130
- **
- 77 mesaje
- din 01 Feb 2015
deleted-99130
- Mesaje scrise: 77
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Feb 2015
- Mesaj Privat
am reusit pana la urma. faza e ca motorul meu A20DT nu apare in lista de coduri motor la sectiunea 2011- Insignia. Aleg eu la intamplare, de exemplu A20DTH care e in lista, apoi aparatul scaneaza si recunoastea pana la urma si codul motor, chiar daca nu apare la inceput.
am luat opcomul asta doar sa verific DPF-ul. am reusit sa dau si de el
https://drive.google.com/fil.../view?usp=sharing
acum nu-mi ramane decat sa urmaresc km de la ultima regenerare pana aflu media la cat se regenereaza filtrul. odata afata media si cand ar trebui ca filtru dpf sa se regenereze, incerc sa ies cu masina pe autostrada sau la un drum lung...
e singurul lucru care-mi ramane de facut atat timp cat mai tin masina asta..
am luat opcomul asta doar sa verific DPF-ul. am reusit sa dau si de el
https://drive.google.com/fil.../view?usp=sharing
acum nu-mi ramane decat sa urmaresc km de la ultima regenerare pana aflu media la cat se regenereaza filtrul. odata afata media si cand ar trebui ca filtru dpf sa se regenereze, incerc sa ies cu masina pe autostrada sau la un drum lung...
e singurul lucru care-mi ramane de facut atat timp cat mai tin masina asta..
- portolinhio
- *
- 16 mesaje
- din 17 Apr 2018
- Insignia 2009
- Bistrita-Nasaud
portolinhio
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2018
- Mesaj Privat
Buna am o problema cu dpf care imi scoate peri albi...prima data am schimbat dpf pentru ca scotea fum negru la accelerare si facea regenerari si dupa 30 km si diferite erori ce tin de dpf, nu mai retin codurile. am luat filtru de la odorheiul secuiesc ( aftermarket) acum dupa ce am montat filtrul nou am facut o regenerare din tester si am plecat la drum sa vad cum merge dupa aprox 50 km incepe sa faca regenerare (consum marit oglinzi incalzite etc.) dar oil life-ul ramane la fel de obicei scadea 2 ,3 procente la regenerare. Dupa 100 150km ajung in oras si imi apare SVS . Pun testerul si eroare p2458 o sterg dau cheie merge masina 2 min si apare iarasi.
Masina merge ok nu limp mode nu nimic.Am avut probleme cu motorul l-am refacut la recotech de at am facut aprox 2000km cu masina si motorul merge bine .Racordul de la esapament e fisurat cel ce vine imd dupa dpf.Sa fie de la motor de la senzori de la dpf ?
Masina merge ok nu limp mode nu nimic.Am avut probleme cu motorul l-am refacut la recotech de at am facut aprox 2000km cu masina si motorul merge bine .Racordul de la esapament e fisurat cel ce vine imd dupa dpf.Sa fie de la motor de la senzori de la dpf ?
- CretzuV
- **
- 138 mesaje
- din 30 Nov 2010
- Insignia 2009 A20DTH160HP
- Prahova
CretzuV
- Mesaje scrise: 138
- Locatie: Prahova
- Masina: Insignia 2009 A20DTH160HP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Nov 2010
- Mesaj Privat
- ciobysp
- **
- 220 mesaje
- din 11 Jun 2014
- Insignia 2009 A20DTJ
- Timis
ciobysp
- Mesaje scrise: 220
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jun 2014
- Mesaj Privat
Salutare,
Pana acuma am testat de ceva vreme frecventa la care isi face PDFul regenerarea.
Concluzie: PDFul isi face regenerarea la fiecare 10 ore. Ca esti in mers, ca stai pe loc, ca dai blana oe autostrada, madina isi face regenerarea PDFului la fiecare 10 ore. Deci se pare ca nu conteaza cati km faci in astea 10 ore.
Cheers!
Pana acuma am testat de ceva vreme frecventa la care isi face PDFul regenerarea.
Concluzie: PDFul isi face regenerarea la fiecare 10 ore. Ca esti in mers, ca stai pe loc, ca dai blana oe autostrada, madina isi face regenerarea PDFului la fiecare 10 ore. Deci se pare ca nu conteaza cati km faci in astea 10 ore.
Cheers!
- ciobysp
- **
- 220 mesaje
- din 11 Jun 2014
- Insignia 2009 A20DTJ
- Timis
ciobysp
- Mesaje scrise: 220
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jun 2014
- Mesaj Privat
- deleted-99130
- **
- 77 mesaje
- din 01 Feb 2015
deleted-99130
- Mesaje scrise: 77
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Feb 2015
- Mesaj Privat
- ciobysp
- **
- 220 mesaje
- din 11 Jun 2014
- Insignia 2009 A20DTJ
- Timis
ciobysp
- Mesaje scrise: 220
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jun 2014
- Mesaj Privat
- mos_craciun22
- **
- 96 mesaje
- din 10 Nov 2013
- Insignia 2009
- Galati
mos_craciun22
- Mesaje scrise: 96
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Nov 2013
- Mesaj Privat
Salut,in legatura cu regenerarea mai nou de vreo 3 zile a început sa o facã in fiecare zi. Pana acum era in jur la 250 km sau 5-6 zile,dar nu știu de ce acum îmi face in fiecare zi si nu fac km multi( merg pe oraș). Menționez ca ultimele regenerãri au fost duse pana la capãt. Si mai face si puțin fum doar la începerea regenerãrii si când accelerez. Poate aveți vreo idee,mersi.
- deleted-99130
- **
- 77 mesaje
- din 01 Feb 2015
deleted-99130
- Mesaje scrise: 77
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Feb 2015
- Mesaj Privat
Mirceakia
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2015
- Mesaj Privat
- mos_craciun22
- **
- 96 mesaje
- din 10 Nov 2013
- Insignia 2009
- Galati
mos_craciun22
- Mesaje scrise: 96
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Nov 2013
- Mesaj Privat
alexje a scris:ptr ca mergi mult in oras.
Am o idee, mergi in weekend-ul asta un drum lung de vreo 200km, fara pauze sau opriri ale motorului. Tine-o mereu peste 2000rpm, schimba si tu in 3200-3500rpm cand depasesti.
Scoat-o putin pe autostrada. Fa si tu o recreere spontana la Predeal, Poiana Brasov, Sibiu etc
Am o idee, mergi in weekend-ul asta un drum lung de vreo 200km, fara pauze sau opriri ale motorului. Tine-o mereu peste 2000rpm, schimba si tu in 3200-3500rpm cand depasesti.
Scoat-o putin pe autostrada. Fa si tu o recreere spontana la Predeal, Poiana Brasov, Sibiu etc
Pana acuma tot a fost pe autostrada,și înainte când o tineam in oraș tot la 200-250 km fãcea regenerarile. Sper sa fie de la motorina dar îmi vine greu sa cred deoarece tor timpul am pus motorina doar de la 2 benzinãrii. O mai monitorizez și apoi mai vedem.
dorukeloo
- Mesaje scrise: 48
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Aug 2017
- Mesaj Privat
Nu știu cum s-a ajuns la concluzia cã mașina își face regenerarea fix la 10 ore dar asta e altã poveste. Am mai spus-o, marea majoritate a kilometrilor îi fac în oraș și Timișoara e destul de aglomeratã comparativ cu alte orașe. Regenerãrile se fac în funcție de câți kilometri faci cu ea în regim de barã la barã. Cel mai repede la 350km cel mai mult la 540km.De când am mașina nu am alimentat decât cu motorinã aditivatã, indiferent de anotimp. Alimentez doar de la Mol și doar dintr-o stație anume(am eu un fix). Când plec în concediu trec de mia de km între regenerãri deci clar nu-i priește orașul. Acum am și un obd și pot urmãri timpul pânã la regenerare dar nu e chiar concludent, led-ul e sfânt. 😀
oviDTJ
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Valcea
- Masina: Insignia 2010 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Sep 2019
- Mesaj Privat
Salutare!
O intrebare care poate sa fi fost lamurita, dar nu am gasit eu inca raspunsul.
La Insignia se poate initia regenerare forta din Opcom si apoi sa plec cu masina de pe loc, sa circul cu ea pe autostrada de exemplu unde stiu ca nu mai opresc la semafoare si eficienta curatarii este maxima? Eu pot vedea starea DPFului continuu si am observat ca dupa o incarcare de 80% poate pleca regenerarea oricand. As vrea sa o pornesc eu manual dupa aceasta valoare, dar nu stiu daca se initiaza in mers si mai ales daca pot strica ceva la masina astfel.
Am facut regenerare pe autostrada la greci, la o viteza de 150kmph, iar dupa finalizarea procesului pe telefon imi arata 8%. Asta inseamna regim de lucru pentru masina in afara orasului. Urban valorile dupa regenerari sunt in intervalul 27-35%!
O intrebare care poate sa fi fost lamurita, dar nu am gasit eu inca raspunsul.
La Insignia se poate initia regenerare forta din Opcom si apoi sa plec cu masina de pe loc, sa circul cu ea pe autostrada de exemplu unde stiu ca nu mai opresc la semafoare si eficienta curatarii este maxima? Eu pot vedea starea DPFului continuu si am observat ca dupa o incarcare de 80% poate pleca regenerarea oricand. As vrea sa o pornesc eu manual dupa aceasta valoare, dar nu stiu daca se initiaza in mers si mai ales daca pot strica ceva la masina astfel.
Am facut regenerare pe autostrada la greci, la o viteza de 150kmph, iar dupa finalizarea procesului pe telefon imi arata 8%. Asta inseamna regim de lucru pentru masina in afara orasului. Urban valorile dupa regenerari sunt in intervalul 27-35%!
clod
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Suceava
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2014
- Mesaj Privat
novgaby
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2016
- Mesaj Privat
Salutare,
Am si eu o problema cu DPF-ul la un Insignia A20DTH.
Mi-a aparut brusc mesajul Diesel Particulate Filter is Full.
E prima data cand imi apare acest mesaj, dar dupa vreo 50-60km de mers constant la 2500-3000 de turatii mesajul tot nu dispare.
M-am hotarat sa demontez DPF-ul si sa il curat, insa am inteles ca dupa curatare ECU ar trebui invatat ca i se monteaza un filtru curat.
E cineva care ar putea sa ma ajute in Bucuresti cu aceasta operatiune si un pret iformativ?
Pentru pret eventual astept un mesaj in privat.
Multumesc!
PS: pentru curatare as vrea sa apelez la Gordius Impex din Odorheiul Secuiesc, am inteles ca ar fi foarte buni. A avut cineva vreo experienta cu ei?
Am si eu o problema cu DPF-ul la un Insignia A20DTH.
Mi-a aparut brusc mesajul Diesel Particulate Filter is Full.
E prima data cand imi apare acest mesaj, dar dupa vreo 50-60km de mers constant la 2500-3000 de turatii mesajul tot nu dispare.
M-am hotarat sa demontez DPF-ul si sa il curat, insa am inteles ca dupa curatare ECU ar trebui invatat ca i se monteaza un filtru curat.
E cineva care ar putea sa ma ajute in Bucuresti cu aceasta operatiune si un pret iformativ?
Pentru pret eventual astept un mesaj in privat.
Multumesc!
PS: pentru curatare as vrea sa apelez la Gordius Impex din Odorheiul Secuiesc, am inteles ca ar fi foarte buni. A avut cineva vreo experienta cu ei?
- MLiviuMunteanu
- *
- 42 mesaje
- din 19 Mar 2022
- Insignia 2016
- Caras-Severin
MLiviuMunteanu
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Insignia 2016
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mar 2022
- Mesaj Privat
- livcro
- ******
- 4,577 mesaje
- din 22 Jul 2005
- Grandland X 2018 D20DT
- SIBIU-RM. VALCEA
livcro
- Mesaje scrise: 4,577
- Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
- Masina: Grandland X 2018 D20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2005
- Mesaj Privat
O regenerare uzuala nu e indicata in bord, E un martor in bord pt DPF insa acesta indica numai cand DPF-ul e supraincarcat. Din ce am inteles, la motoarele de ultima generatie, regenerarea nu se face doar filtrul ajunge la 80% colmatare ci de fiecare data cand masina sesizeaza ca aiiesit din oras si circuli cu viteza mare.