- SLaurentiu690
- OP
- 21 mesaje
- din 05 Sep 2019
SLaurentiu690
- Mesaje scrise: 21
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Sep 2019
- Mesaj Privat
- SLaurentiu690
- OP
- 21 mesaje
- din 05 Sep 2019
SLaurentiu690
- Mesaje scrise: 21
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Sep 2019
- Mesaj Privat
- SLaurentiu690
- OP
- 21 mesaje
- din 05 Sep 2019
SLaurentiu690
- Mesaje scrise: 21
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Sep 2019
- Mesaj Privat
AMircea86
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2009 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jan 2019
- Mesaj Privat
Pentru inceput sunt prea multe si poate neadevarate.Cu o interfata de diagnoza dedicata opcom china clone de ex.,se testeaza ecu se face o salvare a raportului de diagnoza pe laptop dupa care se sterg toate codurile de eroare.Apoi cu bateria bine incarcata se mai incearca o pornire.Dupa asta inca o diagnoza sa vedem ce coduri ramain.Scuze de intirziere dar nu am putut avea acces la email si net.
- SLaurentiu690
- OP
- 21 mesaje
- din 05 Sep 2019
SLaurentiu690
- Mesaje scrise: 21
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Sep 2019
- Mesaj Privat
AMircea86
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2009 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jan 2019
- Mesaj Privat
Primul cod e senzor arbore cotit,urmatoarele 4 sunt imjectoarele,ultimul senzor ax cu came.releul pompei de combustibil trebuie sa fie sigur ca functioneaza,apoi verificat contactul de masa la ecu si tot ceea ce reprezinta conductori de masa,dupa care conectoarele injectoarelor si celor doi senzori in cauza.
- SLaurentiu690
- OP
- 21 mesaje
- din 05 Sep 2019
SLaurentiu690
- Mesaje scrise: 21
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Sep 2019
- Mesaj Privat
- SLaurentiu690
- OP
- 21 mesaje
- din 05 Sep 2019
SLaurentiu690
- Mesaje scrise: 21
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Sep 2019
- Mesaj Privat
- dan costea
- **
- 383 mesaje
- din 25 Nov 2010
- Astra 2008 x14xep
- Galati
dan costea
- Mesaje scrise: 383
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2008 x14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2010
- Mesaj Privat
- SLaurentiu690
- OP
- 21 mesaje
- din 05 Sep 2019
SLaurentiu690
- Mesaje scrise: 21
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Sep 2019
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- SLaurentiu690
- OP
- 21 mesaje
- din 05 Sep 2019
SLaurentiu690
- Mesaje scrise: 21
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Sep 2019
- Mesaj Privat
- SLaurentiu690
- OP
- 21 mesaje
- din 05 Sep 2019
SLaurentiu690
- Mesaje scrise: 21
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Sep 2019
- Mesaj Privat
- SLaurentiu690
- OP
- 21 mesaje
- din 05 Sep 2019
SLaurentiu690
- Mesaje scrise: 21
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Sep 2019
- Mesaj Privat
AMircea86
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2009 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jan 2019
- Mesaj Privat
Daca ati segmentat ar fi normal sa dea fum alb pina se pasuiesc segmentii in eventualitatea unui montaj corect....despre mersul in 3 cind face asta puneti palma pe gura esapamentului si daca atunci cind vine rateul de aprindere va absoarbe palma una sau amindoua supapele de admisie de la cilindrul care nu se aprinde nu etanseaza pe scaun...deasemenea este un simptom de injector caree nu functioneaza corect,bujie care nu functioneaza corect,aprindere care nu functioneaza corect,absorbtie de aer fals pe la diverse etansari,functionare necorespunzayoare egr,motoras pas cu pas etc....P 0300 este asa zisul cod misfire adica rateu la aprindere nai bine zis in unul sau mai multi cilindri amestecul carburant nu se aprinde...
AMircea86
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2009 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jan 2019
- Mesaj Privat
Daca ati segmentat ar fi normal sa dea fum alb pina se pasuiesc segmentii in eventualitatea unui montaj corect....despre mersul in 3 cind face asta puneti palma pe gura esapamentului si daca atunci cind vine rateul de aprindere va absoarbe palma una sau amindoua supapele de admisie de la cilindrul care nu se aprinde nu etanseaza pe scaun...deasemenea este un simptom de injector caree nu functioneaza corect,bujie care nu functioneaza corect,aprindere care nu functioneaza corect,absorbtie de aer fals pe la diverse etansari,functionare necorespunzayoare egr,motoras pas cu pas etc....P 0300 este asa zisul cod misfire adica rateu la aprindere nai bine zis in unul sau mai multi cilindri amestecul carburant nu se aprinde...fumul alb poate veni si de la patrunderea lichidului de racire in camerele de ardere deci supravegheati nivelul de antigel si aceasta patrundere de lichid genereaza mersul in 3...
AMircea86
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2009 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jan 2019
- Mesaj Privat