- crrysstynna
- OP
- 10 mesaje
- din 07 Sep 2019
- Astra 2007 Z16XEP
- Bucuresti
crrysstynna
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Sep 2019
- Mesaj Privat
Bunã, încep prin a îmi cere scuze pentru ca nu am putut parcurge toate subiectele si deschid unul nou.
Din motive de disperare si neștiințã, am decis sã întreb exact o pãrere pentru situația mea.
Am un Opel Astra H 2007, motor 1.6 twinport, 77kw/ 105 CP, Z16XEP.
Ieri, am rãmas cu ea in Grecia. A început prin a trage foarte greu, moment în care a început sã pâlpâie Check Engine și pur și simplu, funcția de pilot automat a "dispãrut".
Se auzea un zgomot foarte puternic, undeva în partea stângã jos, sub usa din spate(ca un bãtut în oalã 😁) iar mașina nu accelera și trepida foarte tare. Accelerația era la podea...iar masina, abia se clintea.
Cea mai interesantã pãțanie este ca, la un moment dat, când am încercat sa o dau din drum (pt ca era clar un pericol), motorul mi-a murit la urcarea unei borduri mici, mentionez ca este celebra cutie "robotizata, secvențialã " sau cum s-o numi. Deci, cutie "automata".
Dupã toate astea, am ajuns sa vizitez mai multe service-uri (fiecare având propria lui variantã de a rezolva).
Solutiile gãsite sunt urmãtoarele:
Adus platformã din România, cost operațiune 800-900 euro, apoi dupã negocieri 600 euro dar eu plãtesc taxe de drum și motorinã (nu știu dacã prețul e acelasi sau mai mare)...plus reparat apoi în România.
Reparat aici ... unde, dupã multe încercãri de a încerca sã ne înțelegem în englezã, cei de la service mi-au spus ca m-am costa între 300-700 euro sã o fac si 2-3zile.
Aceastã a doua variantã, presupune plata unei cazari pentru alte 5 zile (pt ca ei in weekend nu lucreaza), lipsit de la muncã si multe alte probleme...sau lãsat mașina aici și venit dupã ea...când e gata.
Dupã efectuarea unui test de Compresie, se pare ca pistonul 1 nu funcționeazã , sau ceva de genul. Explicatiile nu au fost suficient de detaliate din cauza barierei de comunicare. Deci, cum s-ar spune "merge în 3".
Dupã toate detaliile astea, dacã cineva are rãbdare sã citeascã, întrebarea mea e urmãtoarea:
Ce ar trebui sa fac? O aduc în Romania sau o fac aici? Ma intereseazã mai mult o pãrere din punct dè vedere al costurilor...pentru ca e destul de exagerat, tinand cont ca e o masina de 3000 euro toatã, cu puțin noroc.
Nu știu exact ce presupune operațiunea care trebuie efectuatã...și nici costurile în Ro vs. Gr. Nici ce piese ar trebui cumparate sau ce încerca sã îmi explice nenea mecanicul...care vorbește destul de puținã englezã.
Varianta gãsitã de cei de la service este cea corectã? Adicã...reușesc sa ajung acasã, fãrã salariul pe urmãtoarele luni dar în siguranțã ?
Mașina are schimbat de mine, acum douã sãptãmâni: bobina inducție Delphi si bujii Beru. Schimbat acum 6 luni si galeria de evacuare...Singura problemã cunoscutã era necesitatea schimbarii capacului culbutori, pt ca fluierã motorul, creeaza vid în motor, aruncã ulei și când scoți capacul de la motor sau joja, se tureaza foarte rau, dar nu mai fluierã 🙈.
Orice comentariu e binevenit, indiferent dacã e rãutãcios, amuzant sau folositor.
Va mulțumesc frumos pentru eventualele rãspunsuri. 😊
MODEL: Astra 2007
MOTOR: 1.6 77kw Z16XEP
Din motive de disperare si neștiințã, am decis sã întreb exact o pãrere pentru situația mea.
Am un Opel Astra H 2007, motor 1.6 twinport, 77kw/ 105 CP, Z16XEP.
Ieri, am rãmas cu ea in Grecia. A început prin a trage foarte greu, moment în care a început sã pâlpâie Check Engine și pur și simplu, funcția de pilot automat a "dispãrut".
Se auzea un zgomot foarte puternic, undeva în partea stângã jos, sub usa din spate(ca un bãtut în oalã 😁) iar mașina nu accelera și trepida foarte tare. Accelerația era la podea...iar masina, abia se clintea.
Cea mai interesantã pãțanie este ca, la un moment dat, când am încercat sa o dau din drum (pt ca era clar un pericol), motorul mi-a murit la urcarea unei borduri mici, mentionez ca este celebra cutie "robotizata, secvențialã " sau cum s-o numi. Deci, cutie "automata".
Dupã toate astea, am ajuns sa vizitez mai multe service-uri (fiecare având propria lui variantã de a rezolva).
Solutiile gãsite sunt urmãtoarele:
Adus platformã din România, cost operațiune 800-900 euro, apoi dupã negocieri 600 euro dar eu plãtesc taxe de drum și motorinã (nu știu dacã prețul e acelasi sau mai mare)...plus reparat apoi în România.
Reparat aici ... unde, dupã multe încercãri de a încerca sã ne înțelegem în englezã, cei de la service mi-au spus ca m-am costa între 300-700 euro sã o fac si 2-3zile.
Aceastã a doua variantã, presupune plata unei cazari pentru alte 5 zile (pt ca ei in weekend nu lucreaza), lipsit de la muncã si multe alte probleme...sau lãsat mașina aici și venit dupã ea...când e gata.
Dupã efectuarea unui test de Compresie, se pare ca pistonul 1 nu funcționeazã , sau ceva de genul. Explicatiile nu au fost suficient de detaliate din cauza barierei de comunicare. Deci, cum s-ar spune "merge în 3".
Dupã toate detaliile astea, dacã cineva are rãbdare sã citeascã, întrebarea mea e urmãtoarea:
Ce ar trebui sa fac? O aduc în Romania sau o fac aici? Ma intereseazã mai mult o pãrere din punct dè vedere al costurilor...pentru ca e destul de exagerat, tinand cont ca e o masina de 3000 euro toatã, cu puțin noroc.
Nu știu exact ce presupune operațiunea care trebuie efectuatã...și nici costurile în Ro vs. Gr. Nici ce piese ar trebui cumparate sau ce încerca sã îmi explice nenea mecanicul...care vorbește destul de puținã englezã.
Varianta gãsitã de cei de la service este cea corectã? Adicã...reușesc sa ajung acasã, fãrã salariul pe urmãtoarele luni dar în siguranțã ?
Mașina are schimbat de mine, acum douã sãptãmâni: bobina inducție Delphi si bujii Beru. Schimbat acum 6 luni si galeria de evacuare...Singura problemã cunoscutã era necesitatea schimbarii capacului culbutori, pt ca fluierã motorul, creeaza vid în motor, aruncã ulei și când scoți capacul de la motor sau joja, se tureaza foarte rau, dar nu mai fluierã 🙈.
Orice comentariu e binevenit, indiferent dacã e rãutãcios, amuzant sau folositor.
Va mulțumesc frumos pentru eventualele rãspunsuri. 😊
MODEL: Astra 2007
MOTOR: 1.6 77kw Z16XEP
- Daniel
- ****
- 2,852 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,852
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
- Tai-Pan
- ****
- 2,956 mesaje
- din 15 Jun 2017
- Astra 2017 B14NET
- Bucuresti
Tai-Pan
- Mesaje scrise: 2,956
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2017 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2017
- Mesaj Privat
- crrysstynna
- OP
- 10 mesaje
- din 07 Sep 2019
- Astra 2007 Z16XEP
- Bucuresti
crrysstynna
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Sep 2019
- Mesaj Privat
- Tai-Pan
- ****
- 2,956 mesaje
- din 15 Jun 2017
- Astra 2017 B14NET
- Bucuresti
Tai-Pan
- Mesaje scrise: 2,956
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2017 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2017
- Mesaj Privat
- crrysstynna
- OP
- 10 mesaje
- din 07 Sep 2019
- Astra 2007 Z16XEP
- Bucuresti
crrysstynna
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Sep 2019
- Mesaj Privat
Nu. Nu am GPL pe ea. Am fost acum la service, preț final 1200 euro. Am niste poze dar nu știu cum sã le pun. În prețul asta intrã: schimbat 8 valve, cuzineti, supape și încã alte cateva piese pe care nu a știut sã mi le zicã. Nu mã pricep prea bine dar suna a segmentare motor.
Nu știu însã dacã prețul este cel corect, mi se pare puțin cam piperat.
Nu știu însã dacã prețul este cel corect, mi se pare puțin cam piperat.
- Daniel
- ****
- 2,852 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,852
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
- crrysstynna
- OP
- 10 mesaje
- din 07 Sep 2019
- Astra 2007 Z16XEP
- Bucuresti
crrysstynna
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Sep 2019
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,852 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,852
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
- Tai-Pan
- ****
- 2,956 mesaje
- din 15 Jun 2017
- Astra 2017 B14NET
- Bucuresti
Tai-Pan
- Mesaje scrise: 2,956
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2017 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2017
- Mesaj Privat
crrysstynna a scris:Nu. Nu am GPL pe ea. Am fost acum la service, preț final 1200 euro. Am niste poze dar nu știu cum sã le pun. În prețul asta intrã: schimbat 8 valve, cuzineti, supape și încã alte cateva piese pe care nu a știut sã mi le zicã. Nu mã pricep prea bine dar suna a segmentare motor.
Nu știu însã dacã prețul este cel corect, mi se pare puțin cam piperat.
Nu știu însã dacã prețul este cel corect, mi se pare puțin cam piperat.
Profita de tine.
Esti la mana lor si ei stiu.
Mai sunt si greci!
Maine care o fi pretul?!🤔
Valve = supape
- crrysstynna
- OP
- 10 mesaje
- din 07 Sep 2019
- Astra 2007 Z16XEP
- Bucuresti
crrysstynna
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Sep 2019
- Mesaj Privat
Am poze, dar nu stiu sa le adaug. Platforma mi-a cerut 600-800 euro. Plus ca apoi ar fi trebuit sa o repar în Romania la un mecanic "la fel de priceput" pentru ca o plimb de 1 an prin service-uri si nimeni nu a reusit sa rezolve problemele pe care le are.
Supapele de evacuare...arata groaznic.
Una din ele, cea de pe pistonul 1 (cel care a picat testul de compresie) are o gaurã cam cat degetul meu .
Dacã îmi spui cum pot adauga poze, pot pune.
Ps: sunt o ea.
Supapele de evacuare...arata groaznic.
Una din ele, cea de pe pistonul 1 (cel care a picat testul de compresie) are o gaurã cam cat degetul meu .
Dacã îmi spui cum pot adauga poze, pot pune.
Ps: sunt o ea.
- Tai-Pan
- ****
- 2,956 mesaje
- din 15 Jun 2017
- Astra 2017 B14NET
- Bucuresti
Tai-Pan
- Mesaje scrise: 2,956
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2017 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2017
- Mesaj Privat
- crrysstynna
- OP
- 10 mesaje
- din 07 Sep 2019
- Astra 2007 Z16XEP
- Bucuresti
crrysstynna
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Sep 2019
- Mesaj Privat
- crrysstynna
- OP
- 10 mesaje
- din 07 Sep 2019
- Astra 2007 Z16XEP
- Bucuresti
crrysstynna
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Sep 2019
- Mesaj Privat
- crrysstynna
- OP
- 10 mesaje
- din 07 Sep 2019
- Astra 2007 Z16XEP
- Bucuresti
crrysstynna
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Sep 2019
- Mesaj Privat
Daniel a scris:Ești curajos de ai decis sa o repari acolo. Eu as fi venit cu ea pe platforma.
Dacã trebuie înlocuite supapele, cu siguranțã trebuie verificate/refãcute și scaunele. Ai poze cu ce ai gãsit motor?
Sa speram ca ai avut noroc și ai nimerit un mecanic priceput.
Dacã trebuie înlocuite supapele, cu siguranțã trebuie verificate/refãcute și scaunele. Ai poze cu ce ai gãsit motor?
Sa speram ca ai avut noroc și ai nimerit un mecanic priceput.
Nu stiu ce sunt alea "scaune". Mi-a spus ca "your engine will be like new". Sper ca s-a gândit și la alea .
- Tai-Pan
- ****
- 2,956 mesaje
- din 15 Jun 2017
- Astra 2017 B14NET
- Bucuresti
Tai-Pan
- Mesaje scrise: 2,956
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2017 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2017
- Mesaj Privat
- crrysstynna
- OP
- 10 mesaje
- din 07 Sep 2019
- Astra 2007 Z16XEP
- Bucuresti
crrysstynna
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Sep 2019
- Mesaj Privat
- Tai-Pan
- ****
- 2,956 mesaje
- din 15 Jun 2017
- Astra 2017 B14NET
- Bucuresti
Tai-Pan
- Mesaje scrise: 2,956
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2017 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2017
- Mesaj Privat