- hiperul
- OP
- 308 mesaje
- din 25 Apr 2011
- Vectra 2004 Y22DTR
- Olt
hiperul
- Mesaje scrise: 308
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra 2004 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2011
- Mesaj Privat
salutare...
dupa cum scrie si in titlu...am si eu urmatoarea eroare...(vezi si poza)
masina nu mai trage...daca o turez mai mult se aprinde si martorul masina + cheia...
masina trepideaza foarte tare la oprirea motorului....
zgomot foarte urat de tractor cand o turez...ca si cum turbina ar trage aer fals...sau trage aer insuficient...
CAUZE?
m-am uitat pe forum si unii zic ca e EGR-ul de vina( ceea ce cred si eu si o sa ma apuca maine sa-l curat,desi a mai fost curatat o data...).... altii zic ca e turbo sau debitmetru ( debitmetre am doua...le-am inlocuit intre ele aceeasi problema ). Am scos si mufa de la EGR...sta martorul aprins in bord dar masina tot nu trage...
PS: mi s-a luat sa caut pe tot forumul...daca cineva zice ca mai exista acelasi subiect,rog sa-mi mute postarea....
dupa cum scrie si in titlu...am si eu urmatoarea eroare...(vezi si poza)
masina nu mai trage...daca o turez mai mult se aprinde si martorul masina + cheia...
masina trepideaza foarte tare la oprirea motorului....
zgomot foarte urat de tractor cand o turez...ca si cum turbina ar trage aer fals...sau trage aer insuficient...
CAUZE?
m-am uitat pe forum si unii zic ca e EGR-ul de vina( ceea ce cred si eu si o sa ma apuca maine sa-l curat,desi a mai fost curatat o data...).... altii zic ca e turbo sau debitmetru ( debitmetre am doua...le-am inlocuit intre ele aceeasi problema ). Am scos si mufa de la EGR...sta martorul aprins in bord dar masina tot nu trage...
PS: mi s-a luat sa caut pe tot forumul...daca cineva zice ca mai exista acelasi subiect,rog sa-mi mute postarea....
- insignia
- ***
- 695 mesaje
- din 26 Nov 2009
- Signum 2005 Z19dt
- Prahova
insignia
- Mesaje scrise: 695
- Locatie: Prahova
- Masina: Signum 2005 Z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2009
- Mesaj Privat
- hiperul
- OP
- 308 mesaje
- din 25 Apr 2011
- Vectra 2004 Y22DTR
- Olt
hiperul
- Mesaje scrise: 308
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra 2004 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2011
- Mesaj Privat
- hiperul
- OP
- 308 mesaje
- din 25 Apr 2011
- Vectra 2004 Y22DTR
- Olt
hiperul
- Mesaje scrise: 308
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra 2004 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2011
- Mesaj Privat
- cosmin65397
- **
- 217 mesaje
- din 20 Mar 2012
- Astra 2011
- Bucuresti
cosmin65397
- Mesaje scrise: 217
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2012
- Mesaj Privat
La H este pe partea dreapta deasupra claxonului,daca ai z19dt e posibil sa fie amplasat tot in dreapta pe vectra. probleme cu electrovalva am avut-o si eu pe H-ul vechi poti citi aici rezolvarea: https://www.clubopel.com/vie...ighlight=#1608167
- hiperul
- OP
- 308 mesaje
- din 25 Apr 2011
- Vectra 2004 Y22DTR
- Olt
hiperul
- Mesaje scrise: 308
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra 2004 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2011
- Mesaj Privat
Michangel- Suspendat
- 120 mesaje
- din 13 Mai 2011
- Buzau
Michangel- Mesaje scrise: 120
- Locatie: Buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2011
- Mesaj Privat
hiperul a scris:Cu motorul pornit cand accelerez...TIJA de la turbina trebuie sa se miste ?
Da, trebuie sa se miste. La pornirea motorului tija trebuie sa se traga la maximum si la accelerari se va misca functie de modificarea presiunii.
hiperul a scris:Ce anume controleaza aceasta tija ? acea electrovalva turbo ?
Exact. Cu atat mai mult cu cat Y22DTR are turbo cu geometrie variabila e imperativ necesar sa urmaresti traseul de vacuum. Valva in cauza se afla pozitionata la tine langa baterie, in spatele cutiei acesteia, are 2 iesiri IN si OUT si o mufa. O poti verifica inlocuind-o cu cea de deasupra radiatoarelor (sub tragger), seamana intre ele si fac aproximativ acelasi lucru (sau prin punerea pe direct a furtunelor, moment in care nu vei avea control asupra modului in care va creste turatia masinii).
hiperul a scris:Ce legatura are electrovalva turbo cu trepidatiile motorului la oprire ?
Absolut nicio legatura. Trepidatiile motorului la oprire pot proveni de la un tampon uzat sau de la o volanta pe duca.
- hiperul
- OP
- 308 mesaje
- din 25 Apr 2011
- Vectra 2004 Y22DTR
- Olt
hiperul
- Mesaje scrise: 308
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra 2004 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2011
- Mesaj Privat
- hiperul
- OP
- 308 mesaje
- din 25 Apr 2011
- Vectra 2004 Y22DTR
- Olt
hiperul
- Mesaje scrise: 308
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra 2004 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2011
- Mesaj Privat
cosmin65397 a scris:La H este pe partea dreapta deasupra claxonului,daca ai z19dt e posibil sa fie amplasat tot in dreapta pe vectra. probleme cu electrovalva am avut-o si eu pe H-ul vechi poti citi aici rezolvarea: https://www.clubopel.com/vie...ighlight=#1608167
aveai alt cod de eroare...tu aveai presiune prea mare in turbo(deviatie negativa)...eu am presiune prea mica....
nu stiu daca e una si aceeasi...tu ce ai facut ? sa inteleg ca ai curatat electrovalva aia de la turbo ? si atat?
Michangel- Suspendat
- 120 mesaje
- din 13 Mai 2011
- Buzau
Michangel- Mesaje scrise: 120
- Locatie: Buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2011
- Mesaj Privat
Ce imi place mie la tine este faptul ca, desi habar n-ai unde este pozitionata o amarata de electrovalva sau ce rol are aceasta intr-un sistem, cand ti se da o posibila solutie, daca nu-ti place cum suna, gata dom'le nu e asta ca stiu eu ca nu-i asa... Te joci din gura sau din auzite cu termeni tehnici, presiuni pozitive, negative, dar tu nu esti in stare sa vezi daca masina ta face presiune whatsoever... Doooh !
Cred ca mi-am racit gura degeaba cu tine, in definitiv si daca-ti zice omul sa-i dai masinii cu pipi de fata mare, in eventualitatea in care totusi gasesti fata, n-o sa stii unde sa-i dai, deci what's the point, la dreaq... Fugi la service sa-ti faca constatarea, dar mergi pe burta nu incepe si pe acolo cu de'alde presiuni ca te dau aia afara.
Cred ca mi-am racit gura degeaba cu tine, in definitiv si daca-ti zice omul sa-i dai masinii cu pipi de fata mare, in eventualitatea in care totusi gasesti fata, n-o sa stii unde sa-i dai, deci what's the point, la dreaq... Fugi la service sa-ti faca constatarea, dar mergi pe burta nu incepe si pe acolo cu de'alde presiuni ca te dau aia afara.
- insignia
- ***
- 695 mesaje
- din 26 Nov 2009
- Signum 2005 Z19dt
- Prahova
insignia
- Mesaje scrise: 695
- Locatie: Prahova
- Masina: Signum 2005 Z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2009
- Mesaj Privat
- hiperul
- OP
- 308 mesaje
- din 25 Apr 2011
- Vectra 2004 Y22DTR
- Olt
hiperul
- Mesaje scrise: 308
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra 2004 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2011
- Mesaj Privat
Michangel a scris:Ce imi place mie la tine este faptul ca, desi habar n-ai unde este pozitionata o amarata de electrovalva sau ce rol are aceasta intr-un sistem, cand ti se da o posibila solutie, daca nu-ti place cum suna, gata dom'le nu e asta ca stiu eu ca nu-i asa... Te joci din gura sau din auzite cu termeni tehnici, presiuni pozitive, negative, dar tu nu esti in stare sa vezi daca masina ta face presiune whatsoever... Doooh !
Cred ca mi-am racit gura degeaba cu tine, in definitiv si daca-ti zice omul sa-i dai masinii cu pipi de fata mare, in eventualitatea in care totusi gasesti fata, n-o sa stii unde sa-i dai, deci what's the point, la dreaq... Fugi la service sa-ti faca constatarea, dar mergi pe burta nu incepe si pe acolo cu de'alde presiuni ca te dau aia afara.
Cred ca mi-am racit gura degeaba cu tine, in definitiv si daca-ti zice omul sa-i dai masinii cu pipi de fata mare, in eventualitatea in care totusi gasesti fata, n-o sa stii unde sa-i dai, deci what's the point, la dreaq... Fugi la service sa-ti faca constatarea, dar mergi pe burta nu incepe si pe acolo cu de'alde presiuni ca te dau aia afara.
Michangel...n-am nimic personal cu tine sau cu altcineva de pe forum,merci pentru raspunsul dat mai inainte,dar sa vii sa mi spui ca masina se misca la oprire din cauza volantei...sa stii ca ai fost total pe langa la faza asta daca erai fata in fata cu mine cand ai spus asta , te luam de mana ,bagam masina in cel mai tare service...si ti aratam ca pana la volanta sunt multe alte chestii de constatat si/sau rezolvat... la fel cum e si cu cim-urile....cum apare un martor pe bord,cum hop...toti sariti cu gura ca e cim-ul dus deja ma bufneste rasul numai cand tastez ...)
P.S. e weekend si n am avut timp de service...ca o duceam direct...nu stateam sa ma mai murdaresc pe maini...daca tie iti place sa stai toata ziua cu mana in ea e treaba ta,sa desfaci fiecare piesa sa te uiti la ea in soare sa vezi unde-i cade umbra....si care face umbra mai mult
- hiperul
- OP
- 308 mesaje
- din 25 Apr 2011
- Vectra 2004 Y22DTR
- Olt
hiperul
- Mesaje scrise: 308
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra 2004 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2011
- Mesaj Privat
- cosmin65397
- **
- 217 mesaje
- din 20 Mar 2012
- Astra 2011
- Bucuresti
cosmin65397
- Mesaje scrise: 217
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2012
- Mesaj Privat
hiperul a scris:
aveai alt cod de eroare...tu aveai presiune prea mare in turbo(deviatie negativa)...eu am presiune prea mica....
nu stiu daca e una si aceeasi...tu ce ai facut ? sa inteleg ca ai curatat electrovalva aia de la turbo ? si atat?
cosmin65397 a scris:La H este pe partea dreapta deasupra claxonului,daca ai z19dt e posibil sa fie amplasat tot in dreapta pe vectra. probleme cu electrovalva am avut-o si eu pe H-ul vechi poti citi aici rezolvarea: https://www.clubopel.com/vie...ighlight=#1608167
aveai alt cod de eroare...tu aveai presiune prea mare in turbo(deviatie negativa)...eu am presiune prea mica....
nu stiu daca e una si aceeasi...tu ce ai facut ? sa inteleg ca ai curatat electrovalva aia de la turbo ? si atat?
Era acelasi cod cu varianta B intr-adevar ,dar problema a fost de la electrovalva turbo pe care am schimbat-o cu una noua Pierburg, nu am curatat nimic la electrovalva,ci blind la egr si doar schimbat electrovalva, citeste si topicul pe care ti l-am dat gasesti informatii si acolo.
poate te ajuta si asta : https://mega.co.nz/#!TFUgnApR!TbOEzFfhVVc-v3DJsWloOR3HyvQ1ijF7XbRFTIf91xs
Copiezi tot linkul si downloadezi,e un pdf.
- hiperul
- OP
- 308 mesaje
- din 25 Apr 2011
- Vectra 2004 Y22DTR
- Olt
hiperul
- Mesaje scrise: 308
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra 2004 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2011
- Mesaj Privat
am verifiat celebra electrovalva turbo de care vorbeste toata lumea...pare perfect funtionala... mi-a zis cineva ca cica de vina ar fi supapa turbo actuator...cea care comanda tija de la turbo...altii zic ca e egr-ul de vina si d'aia nu mi merge turbo cum trebuie(DAR daca era egr-ul e vina nu trebuia sa apara pe tester ) ?
- hiperul
- OP
- 308 mesaje
- din 25 Apr 2011
- Vectra 2004 Y22DTR
- Olt
hiperul
- Mesaje scrise: 308
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra 2004 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2011
- Mesaj Privat
cosmin65397 a scris:
Era acelasi cod cu varianta B intr-adevar ,dar problema a fost de la electrovalva turbo pe care am schimbat-o cu una noua Pierburg, nu am curatat nimic la electrovalva,ci blind la egr si doar schimbat electrovalva, citeste si topicul pe care ti l-am dat gasesti informatii si acolo.
poate te ajuta si asta : https://mega.co.nz/#!TFUgnApR!TbOEzFfhVVc-v3DJsWloOR3HyvQ1ijF7XbRFTIf91xs
Copiezi tot linkul si downloadezi,e un pdf.
hiperul a scris:
aveai alt cod de eroare...tu aveai presiune prea mare in turbo(deviatie negativa)...eu am presiune prea mica....
nu stiu daca e una si aceeasi...tu ce ai facut ? sa inteleg ca ai curatat electrovalva aia de la turbo ? si atat?
cosmin65397 a scris:La H este pe partea dreapta deasupra claxonului,daca ai z19dt e posibil sa fie amplasat tot in dreapta pe vectra. probleme cu electrovalva am avut-o si eu pe H-ul vechi poti citi aici rezolvarea: https://www.clubopel.com/vie...ighlight=#1608167
aveai alt cod de eroare...tu aveai presiune prea mare in turbo(deviatie negativa)...eu am presiune prea mica....
nu stiu daca e una si aceeasi...tu ce ai facut ? sa inteleg ca ai curatat electrovalva aia de la turbo ? si atat?
Era acelasi cod cu varianta B intr-adevar ,dar problema a fost de la electrovalva turbo pe care am schimbat-o cu una noua Pierburg, nu am curatat nimic la electrovalva,ci blind la egr si doar schimbat electrovalva, citeste si topicul pe care ti l-am dat gasesti informatii si acolo.
poate te ajuta si asta : https://mega.co.nz/#!TFUgnApR!TbOEzFfhVVc-v3DJsWloOR3HyvQ1ijF7XbRFTIf91xs
Copiezi tot linkul si downloadezi,e un pdf.
merci pt link...am dat jos electrovalva....dar nu inteleg cum o curat ? bun o scot din locasul ei..si apoi ii dau cu spray pe cele 2 canale...si apoi ? nu inteleg spaniola...daca era in engleza ma ajuta mai mult....
Cat costa una noua?
- hiperul
- OP
- 308 mesaje
- din 25 Apr 2011
- Vectra 2004 Y22DTR
- Olt
hiperul
- Mesaje scrise: 308
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra 2004 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2011
- Mesaj Privat
- nanutza
- **
- 341 mesaje
- din 01 Jul 2012
- Astra 2005 z17dth
- Prahova
nanutza
- Mesaje scrise: 341
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jul 2012
- Mesaj Privat
- ionut signum 1704
- *
- 8 mesaje
- din 12 Nov 2015
- Signum 2.2dti
- Constanta
ionut signum 1704
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Constanta
- Masina: Signum 2.2dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Nov 2015
- Mesaj Privat
- ionel prahuza
- *
- 19 mesaje
- din 14 Oct 2009
- Mokka X 2017 W0L0AHM758G0729
- Bihor
ionel prahuza
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Bihor
- Masina: Mokka X 2017 W0L0AHM758G0729
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2009
- Mesaj Privat