Sunt nou pe forum si vreau sa va intreb in special pe cei care stiu si care au mai intampinat probleme la pornirea motorului dupa ce au umblat(curatat) la partea electronica a egr si au curatat furtunul ce vine de la galeria de admisie (acela prins in 3 suruburi) , le-as spune pe nume sau le-as spune unde duc dar acu stau in pat ca e noapte si nu imi mai aduc aminte unde ducea furtunul plus ca nici nu ma pricep la mecanica... In fine .. multe cuvinte scrise dar nu am pus nici o intrebare 😊) .
Este vorba de un opel corsa c 1.3 cdti din 2004 motor z13dt . Am scos partea electronica de la egr pentru ca imi scazuse puterea in mers , mergea ca o "baba fara baston" si am curatat oleaca acolo ca avea oleaca de funigine . Dupa am scos furtunul de la galeria de admisie (cel ce are 3 suruburi) , furtunul l-am curatat ca nu era curat si cred ca greseala ce am facut-o e ca am luat o sarma si am scos oleaca din galeria de admisie (de la gaura unde vine furtinul) oleaca de murdarie ca era infundat. Dupa am scos senzorul de presiune aer de la galeria de admisie l-am curatat si pe ala si am curatat si debitmetru ca am zis sa nu faca figuri si de la ala ... Dupa ce s-au uscat toate le-am montat la loc, am pus contactul de cateva ori (5-6) sa isi traga motorina ca am fost nevoit sa scot si carcasa cu filtru de motorina . Dupa aia i-am dat cheie si dau si dau ... Electromotorul se invartea dar nu vroia sa dea semne ca ar porni... Dupa vro cateva incercari de vro cateva minute de dat la cheie o pornit si masina dar cu balbaiala . Am accelerat-o si am tinut-o turata vro cateva minute dupa care am zis sa o las pornita sa dau drumu la poarta si sa o scot la plimbare ca sa se incarce si bateria si ca sa nu o turez pe loc ca sa se curete ci sa o bag in sarcina... Iau piciorul de pe acceleratie si nici ca apuc sa ma dau jos din masina si se opreste cu martorul masinuta si cheita . Am tot insistat dupa dar nu a mai vrut sa porneasca ... De cateva zile tot ma chinui sa imi dau seama de la ce poate sa fie ca inainte sa umblu pe acolo o mers masina dar am desfacut-o de nevoie ca incepea sa faca figuri .
Eu am vrut sa scot toata galeria de admisie dar am reusit sa scot doar 4 sau 5 suruburi..insa celelalte de mai jos nu am reusit din cauza spatiului stramt sau din cauza neexperientei. 😊 .
Am verificat bujiile, bujiile sunt toate bune, sigurantele le-am verificat, m-am uitat pe la toate releele le-am inversat intre ele pe alea ce erau asemanatoare, am verificat daca mai am compustibil in rezervor si daca mai ajunge pompa din rezervor ca sa traga motorina ca se dusese acu pe rosu dar era din cauza ca masina statea in rampa 😊), am verificat daca chear baga pompa din rezervor motorina prin a scoate furtunasul de la filtru si l-am pus intr-o sticla si era ok. Dupa m-am uitat la injectoare, am scos furtunul de retur si am pus cateva furtunase ca sa vad daca ajunge compustibil la injectoare si doar trei injectoare imi bagau motorina pe furtunase, unul posibil ca era infundat dar nu cred ca asta ar fi o problema ca ar trebui sa mearga si in 3 parca asa stiam ... Dupa care a venit cineva la mine si mi-a pornit masina cu spray de pornire motor... Masina a pornit doar cu ajutorul acelui spray si mergea doar cu ajutorul lui...daca nu mai baga spray se oprea si nici nu mergea accelerata din pedala .. ( martorul cu masinuta si cheita tot aparea )..
Zilele astea trebuie sa vina un nene cu un tester sa vad ce zice dar vreau sa stiu si de la voi cei ce a-ti intampinat problema asta, cam ce rezolvare a-ti avut si cam cat v-a costat pentru ca sincer eu nu as baga multi bani in ia ca nu e o masina ce merita tinuta pe palme 😊
Sper ca a-ti inteles ce am vrut sa zic ..si da, stiu povestesc mult si prost 😊) .
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
MODEL: Corsa 2004
MOTOR: Z13DT