Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • florinctvn

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie:
  • Masina: Tigra 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Va rog mult sa ma ajtati in aceata problema suvenita intr-un moment critic
La un service mi-am schimat distributia si pompa de apa la o tigra din 1995, 1.6 benzina.Cand am luat masina motoul mergea foarte rau (batea si nu megea in toate pistoanele).Cei de la service au spus k pana ajung aksa isi revine pt k motorul e rece insa SURPRIZA NEPLACUTA...pe drum a inceput sa mearga mai rau, mi s-a aprins martorul portocaliu cu probleme la motor iar dupa ce am ajuns aksa nici nu a mai pornit.Peste o ora am incercat din nou a pornit foarte greu si abia am reusit sa o parchez in curte.
In speranta unui raspuns cat mai urgent kre sa imi rezolva problema va multumesc anticipat tuturor!
Skip ads

  • gabonne

  • Mesaje scrise: 1,293
  • Locatie: braila
  • Masina: Vectra 1993 1.7TD
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
posibil sa nu iti fi pus corect distributia, sa fie avansata sau devansata cu un dinte; dar este o problema care se rezolva in service......

PS : daca mergea prost de ce ai luat-o din service
ai factura si garantie la lucrare? daca da, dale cu ea in cap Evil or Very Mad
  • florinctvn

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie:
  • Masina: Tigra 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2007

  • Mesaj Privat
gabonne a scris:posibil sa nu iti fi pus corect distributia, sa fie avansata sau devansata cu un dinte; dar este o problema care se rezolva in service......

PS : daca mergea prost de ce ai luat-o din service
ai factura si garantie la lucrare? daca da, dale cu ea in cap Evil or Very Mad



multumesc gabone pt sfat

service-ul e neautorizat
  • cozmino

  • Mesaje scrise: 992
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Salutare !

Daca ti s-a aprins martorul portocaliu(check engine) inseamna ca ti-a stocat un cod de eroare.
Pentru a citi codul/codurile de eroare foloseste metoda "agrafa" .

Vezi in stanga volanului unde se afla sigurantele, in stanga ai o mufa . Ia o agrafa de birou sau o bucata de sarma si bagi capetele in locasul pinului 5 respectiv 6. Cum te uiti la mufa, aceasta are 2 coloane . Cum te uiti, la coloana din stanga, numara din jos in sus ca sa-i localizezi(nr.5 si nr.6) .

Dupa ce ai conectat prin agrafa/sarma cei doi pini, pui contactul . Martorul portocaliu(check engine) va incepe sa clipeasca .
La inceput va clipi o data, pauza, de 2 ori consecutiv, ceva de genul 1_2 . Acest 1_2 se va repeta de 3 ori si inseamna inceperea diagnosticarii, de asemenea la sfarsitul fiecarui cod de eroare acesta sesiune de 1_2 * 3 se va repeta.

Dupa ce a inceput diagnosticarea(adica 1_2*3) va incepe sa clipaceasca . Tu trebuie sa numeri clipacelile si sa le notezi pe ceva, fiecare sesiune de clipaceli o va repeta de 3 ori. De exemplu: clipeste de 2 ori , pauza, clipeste de 4 ori si toata aceasta sesiune se repeta de 3 ori, reiese codul 24 .

Dupa ce citesti codul/codurile de eroare , posteaza-le aici ca sa stim care e situatia .


Nu stiu cat de explicit am fost, mai multe detalii gasesti la https://www.clubopel.com/vie...;highlight=agrafa . Daca ai nelamuriri cu privire la testul cu "agrafa" intreaba .

Succes !


Ultima modificare făcută de cozmino la Mar 27 Nov, 2007 10:01 pm
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,097
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Este clar ca nu stiu sa puna la punct motorul la schimbarea distributiei. Nu conteaza, ameninta-i cu OPC-ul. Daca sunt neautorizati si mai rau, du-te cu politia pe ei. Ori iti fac treaba, ori iti dau banii inapoi, ca nu stiu sa faca.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
1. nu e pusa la punct
2. nu a fost pusa la punct , au lovit pistoanele in valve si pe urma au pus-o la punct
3. este pusa la punct dar au avut nevoie de ceva piese de la a ta

Mergi la ei cu un avocat si Evil or Very Mad
  • pattila

  • Mesaje scrise: 215
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Zafira 2001 z22se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2005

  • Mesaj Privat
Mai este o posibilitate de defect.
De mule ori pana de la pininonul vibrochen se deformeaza si din aceasta cauza se muta distributia cu 1/4 1/2 dinti.
Trebuie verificat si acesta
  • florinctvn

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie:
  • Masina: Tigra 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2007

  • Mesaj Privat
AM REZOLVAT PROBLEMA ERA UN DINTE DEVANSAT LA DISTRIBUTIE

MULTUMESC TUTUROR PENTRU SPRIJIN!
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Deci am avut dreptate :
1. nu e pusa la punct

Ai uitat de partea cu avocatul Shocked , te duci la unul te ajuta el cu hirtii, OPC si faci o expertiza la masina dupa care maimutoii care au lucrat sau service iti cumpara si motor nou ! Nu lasa asa ! Singe si muci !
  • razvu77

  • Mesaje scrise: 201
  • Locatie:
  • Masina: Astra 1995 C20XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2005

  • Mesaj Privat
un mecanic cu experienta si care se respecta nu te ar fi lasat sa pleci fara sa verifice de 10 ori daca e cazul; asta se intampla cand lasi tot felul de agarici sa ti umble la masina
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR