Watcher
- Mesaje scrise: 35
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mai 2012
- Mesaj Privat
Salutare. Personal, am avut dezamagiri constante cu service-ul din bd. Timisoara si doar surprize placute cu cel din Vitan. Probabil conteaza si faptul ca unii dintre baietii din Vitan, cei la care imi repar de regula masina, ma stiau dinainte de a le deveni client in reprezentanta, dar nu toti cei care m-au surprins placut acolo ma stiau.
Cei din bd. Timisoara au o mare problema de atitudine, probabil din cauza vadului pe care il au si a numarului mare de clienti. Oamenii de acolo cu care am interactionat (mai putin tipul de la receptie mecanica) sunt preponderent aroganti, neorientati catre client, trag de timp fara nici o jena si mie nu mi-au lasat impresia ca intr-adevar se pricep la ceea ce fac. Mai degraba au bâjbâit si au mers pe "pipãite" cand am fost la ei cu cate o problema tehnica.
Cei din bd. Timisoara au o mare problema de atitudine, probabil din cauza vadului pe care il au si a numarului mare de clienti. Oamenii de acolo cu care am interactionat (mai putin tipul de la receptie mecanica) sunt preponderent aroganti, neorientati catre client, trag de timp fara nici o jena si mie nu mi-au lasat impresia ca intr-adevar se pricep la ceea ce fac. Mai degraba au bâjbâit si au mers pe "pipãite" cand am fost la ei cu cate o problema tehnica.
- iso
- ****
- 1,347 mesaje
- din 01 Mai 2005
- Insignia 2010
- Galati
iso
- Mesaje scrise: 1,347
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2005
- Mesaj Privat
Cei de la Radacini Galati sint total nepasatori, le'am cerut in octombrie oferta de pret si programare pentru inlocuirea termostatului, mi'au promis telefonic ca'mi trimit oferta pe email dar nu s'a intimplat nici in ziua de azi. Mi'am rezolvat problema la un service vecin cu ei.
Acum trei saptamini m'am inscris la un drivetest cu Insignia facelift, telefonic au promis ca in maximum o saptamina primesc masina si ma invita, desigur acest lucru nu s'a intimplat!
Poate ca cei de la Radacini Galati aplica zicala "cine nu munceste. nu greseste!" si asa daca nu'si servesc clientii nu gresesc fata de ei, nu'i supara, nu'i deranjeaza..., tineti'o tot asa "dragi" radacinosi galateni !
Acum trei saptamini m'am inscris la un drivetest cu Insignia facelift, telefonic au promis ca in maximum o saptamina primesc masina si ma invita, desigur acest lucru nu s'a intimplat!
Poate ca cei de la Radacini Galati aplica zicala "cine nu munceste. nu greseste!" si asa daca nu'si servesc clientii nu gresesc fata de ei, nu'i supara, nu'i deranjeaza..., tineti'o tot asa "dragi" radacinosi galateni !
player7k- Mesaje scrise: 50
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2013
- Mesaj Privat
Salutare! Marti am o programare la reprezentanta Opel Radacini Motors din Vitan pentru o diagnoza si o revizie. Cand am sunat mi sa spus pretul de 130 de lei pnt revizie. Revizia este ca imi manaca prea mult ulei si vreau sa aflu sigur care este problema si ce se poate face! Intrebarea mea este poate sa apara costuri daca fac doare revizia sau poate sa ma puna sa platesc ceva in plus? Multumesc frumos !
player7k- Mesaje scrise: 50
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2013
- Mesaj Privat
Salutare! Marti am o programare la reprezentanta Opel Radacini Motors din Vitan pentru o diagnoza si o revizie. Cand am sunat mi sa spus pretul de 130 de lei pnt revizie. Revizia este ca imi manaca prea mult ulei si vreau sa aflu sigur care este problema si ce se poate face! Intrebarea mea este poate sa apara costuri daca fac doare revizia sau poate sa ma puna sa platesc ceva in plus? Multumesc frumos !
- florinianc
- ****
- 1,593 mesaje
- din 04 Jun 2010
- Astra 2006 Z16xep
- Cluj
florinianc
- Mesaje scrise: 1,593
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 Z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2010
- Mesaj Privat
vacarule
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2014
- Mesaj Privat
AM FOST SI EU PENTRU DIAGNOZA.LA IULIU MANIU.MASINA CONSUMA F MULT.EGR-UL ZIC EI,IN REST NIMIC.DESFAC LA UN SERVICE EGR-UL SI EI CONSTATA CA E BLOCAT.MERG A DOUA ZI LA EI SI FAC DIN NOU DIAGNOZA GRATUIT ZIC EI.SI STUPOARE NU MAI ERA DEFECT NICI EGR-UL ,DECI MASINA CONSUMA 17 LA SUTA DAR NIMIC.AM FOST LA SERVICE DE CARTIER SI AM REZOLVAT.SUNT NISTE INCOMPETENTI SI MA GANDESC SA SCRIU IN GERMANIA LA OPEL SA STIE SI EI CAM CE FAC ROMANII CU FIRMA LOR
- Sailas
- **
- 473 mesaje
- din 02 Oct 2010
- Astra 2004 Z17DTL
- Bucuresti
Sailas
- Mesaje scrise: 473
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Oct 2010
- Mesaj Privat
- deleted-50234
- ***
- 786 mesaje
- din 21 Jun 2010
deleted-50234
- Mesaje scrise: 786
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jun 2010
- Mesaj Privat
Motty14
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2003 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mar 2015
- Mesaj Privat
Andy-Opel
- Mesaje scrise: 43
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2017 XFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Nov 2016
- Mesaj Privat
Andy-Opel
- Mesaje scrise: 43
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2017 XFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Nov 2016
- Mesaj Privat
- IDumitrache
- *
- 49 mesaje
- din 20 Feb 2019
- Corsa 2019 B14XEL
- Bucuresti
IDumitrache
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2019 B14XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Feb 2019
- Mesaj Privat
manmarian
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Calarasi
- Masina: Astra 2014 B16DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Oct 2018
- Mesaj Privat
Sa va spun pãtania mea la radacini in vitan . Astra j 2014, 1.6 cdti, probleme cu regenerere filtru particule, cod eroare : "p244c, catalyst low temperature during regeneration", in bord se aprindea mesajul ca filtru de particule este full, continuati sa mergeti. Ajung la ei, pune tester, vede eroarea respectiva, imi explica ca nu se indeplinesc conditiile pt regenerare, trebuie mers cu ea turata, ok zis si facut, in drum spre casa, pe autostrada, omoar o la 3500 - 3800 sa faca regenerare, nimic, dupa 2, 3 regenerari esuate se aprinde mesajul "service vehicle sun" . Ma intorc din nou la ei, cate un drum de 200 km, dus intors, imi demonteaza filtrul de particule sa nu fie spart, zic ei, dar asta trebuia sa o vada din tester ca facea presiune in el si ne era spart, demontat - montat, platit manopera +tester, lasata masina la ei pt teste 5 zile, ma suna si mi spune ca nu are nimic filtrul, iau masina si dupa arox. 300 km aceeasi problemã. Ma duc iar la ei, pune mecanicul testerul si spune ca nu are nimic masina, recomandarea lui fiind ca nu stiu sa merg eu cu masina in timpul regenerarii,trebuie sa i dai pistoanele afara, nu ca nu stie el meserie, imi venea sa l iau la palme. Plec cu masina, aceeasi problema dupa ceva km, ajung acasa, citesc pe forumuri si descopar "eds auto", mers la ei , ma ia in primire marius, un baiat deosebit si meserias in acelasi timp, dupa cateva probe de drum sa dovedit a fi senzorul nr 2 de pe filtrul de particule defect, inlocuit si merge masina extraordinar. Asa ca va sfatuiesc sa evitati "radacini auto" , cel putin pe partea de tester, le dau nota 1 !
- IDumitrache
- *
- 49 mesaje
- din 20 Feb 2019
- Corsa 2019 B14XEL
- Bucuresti
IDumitrache
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2019 B14XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Feb 2019
- Mesaj Privat
manmarian, foarte urata experienta avuta de dv. Daca imi permiteti o gluma... v-ati incadrat perfect in zicala "si f.... si cu banii luati" Din pacate asta este nivelul la care se lucreaza in multe reprezentante din Romania, nu doar Radacini. Eu am fost pt. o banala revizie pe Iuliu Maniu si au fost ok. Au vorbit frumos cu mine si am putut sa stau langa masina. Nu am avut nimic de reprosat. Insa pentru lucrari serioase nu stiu cum sunt oamenii. Sincer, cred ca as merge undeva unde stiu sigur ca sunt oameni profesionisti, care chiar isi dau interesul si pot sa rezolve problema respectiva. Am auzit lucruri bune despre eds atat pe forum cat si de la cunostinte.
Adrian03
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Dec 2010
- Mesaj Privat
calaul16
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2017
- Mesaj Privat
ow temperature during regeneration", in bord se aprindea mesajul ca filtru de particule este full, continuati sa mergeti. Ajung la ei, pune tester, vede eroarea respectiva, imi explica ca nua fi senzorul nr 2 de pe filtrul de particule defect, inlocuit si merge masina extraordinar. Asa ca va sfatuiesc sa evitati "radacini auto" , cel putin pe partea de tester, le dau nota 1 ![/quote]
Salutare. Am și eu același cod de eroare ca și tine P244C. Dp schimbarea acelui senzor ai mai avut prb sau ai scãpat. Drumuri bune
Salutare. Am și eu același cod de eroare ca și tine P244C. Dp schimbarea acelui senzor ai mai avut prb sau ai scãpat. Drumuri bune
OvidiuGB
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Brasov
- Masina: Vivaro 2018 R9M
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Apr 2022
- Mesaj Privat
Sa va povestesc si eu ce am patit cu cei de la Radacini Brasov pe partea de tinichigerie: Garantie manopera 3 luni vopseaza sare dupa 4 luni.
Pe scurt: S-a inlocuit si s-a vopsit pe asigurare bara fata la un Opel Vivaro aproape nou. Costul lucrarii a fost de peste 3000 lei.
Dupa aproape 4 luni surpriza! Vopseaua a inceput sa se exfolieze, am fost sa le spun si responsabilul cu tinichigeria s-a comportat ca in targ la Vitan. Incerca sa ma convinga ca vopseaua se exfoliaza din cauza pietricelelor si din vina mea ca am spalat masina la spalatorie. II explic ca masina a circulat foarte putin si ca celalalte elemente de caroserie au urme de pietricele si niciunul nu s-a exfoliat cu exceptia celui vopsit de ei. Vad ca nu am cu cine si cer sa vorbesc cu seful. Seful vine ma saluta amabil si imi spune direct "garantie pe manopera este de 3 luni, au trecut 4 de atunci ce doriti de la noi?".
Masina are CASCO iar cei de la asigurare pe buna dreptate nu vor sa deschida dosar de dauna pentru ca nu este vorba de o dauna ci de o lucrare preccedenta facuta prost. Dupa ce am vorbit cu cei de la asigurarea am zis sa sun la Bucuresti poate totusi rezolv amiabil. La telefon mi se spune sa dau mail, la mail imi raspunde un director executiv care imi spune ca se vede din poze ca s-a produs "sablare din cauza pietricelelor". Nici vorba de asa ceva, asa este textura barei care a fost schimbata tot de ei deci ar trebuii sa stie.
Sa mai zic si cat m-au purtat pe drumuri?
Sun sa le zic ca am o bara de vopsit pe asigurare, imi spune sa vin sa vada despre ce e vorba si sa imi faca o programare. Vin se uita ma programeaza. Fac drumul 2 sa las masina la vopsit sunt sunat sa imi spuna ca bara are o fisura si trebuie sa fie inlocuita si nu stiu in cat timp o sa ajunga. Fac drumul 3 sa imi iau masina, dumul 4 sa o aduc din nou la vopsit, drumul 5 sa o iau dupa vopsit si surpriza: bara nu se mai imbina cu restul caroseriei. Mi-au dat ca hotii sa semnez inainte sa imi arate masina. apoi am mai facut 2-3 drumuri si i-am batut la cap sa faca ceva ca puteai sa bagi un deget la imbinarea dintre aripa si bara.
Ce sa mai zic decat ca am ramas cu o greata profunda dupa aceasta experienta cu cei de la Radacini Brasov partea de tinichigerie.
Pe scurt: S-a inlocuit si s-a vopsit pe asigurare bara fata la un Opel Vivaro aproape nou. Costul lucrarii a fost de peste 3000 lei.
Dupa aproape 4 luni surpriza! Vopseaua a inceput sa se exfolieze, am fost sa le spun si responsabilul cu tinichigeria s-a comportat ca in targ la Vitan. Incerca sa ma convinga ca vopseaua se exfoliaza din cauza pietricelelor si din vina mea ca am spalat masina la spalatorie. II explic ca masina a circulat foarte putin si ca celalalte elemente de caroserie au urme de pietricele si niciunul nu s-a exfoliat cu exceptia celui vopsit de ei. Vad ca nu am cu cine si cer sa vorbesc cu seful. Seful vine ma saluta amabil si imi spune direct "garantie pe manopera este de 3 luni, au trecut 4 de atunci ce doriti de la noi?".
Masina are CASCO iar cei de la asigurare pe buna dreptate nu vor sa deschida dosar de dauna pentru ca nu este vorba de o dauna ci de o lucrare preccedenta facuta prost. Dupa ce am vorbit cu cei de la asigurarea am zis sa sun la Bucuresti poate totusi rezolv amiabil. La telefon mi se spune sa dau mail, la mail imi raspunde un director executiv care imi spune ca se vede din poze ca s-a produs "sablare din cauza pietricelelor". Nici vorba de asa ceva, asa este textura barei care a fost schimbata tot de ei deci ar trebuii sa stie.
Sa mai zic si cat m-au purtat pe drumuri?
Sun sa le zic ca am o bara de vopsit pe asigurare, imi spune sa vin sa vada despre ce e vorba si sa imi faca o programare. Vin se uita ma programeaza. Fac drumul 2 sa las masina la vopsit sunt sunat sa imi spuna ca bara are o fisura si trebuie sa fie inlocuita si nu stiu in cat timp o sa ajunga. Fac drumul 3 sa imi iau masina, dumul 4 sa o aduc din nou la vopsit, drumul 5 sa o iau dupa vopsit si surpriza: bara nu se mai imbina cu restul caroseriei. Mi-au dat ca hotii sa semnez inainte sa imi arate masina. apoi am mai facut 2-3 drumuri si i-am batut la cap sa faca ceva ca puteai sa bagi un deget la imbinarea dintre aripa si bara.
Ce sa mai zic decat ca am ramas cu o greata profunda dupa aceasta experienta cu cei de la Radacini Brasov partea de tinichigerie.