- andrita559
- OP
- 5 mesaje
- din 22 Jun 2014
- Corsa 2001 973
- Gorj
andrita559
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Gorj
- Masina: Corsa 2001 973
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jun 2014
- Mesaj Privat
Daca am gresit cu postarea unde nu ii este locul,va rog sa fie directionat unde trebuie, daca doriti.Nu a fost cu intentie.Problema a inceput cu caderea ceasurilor de bord din functionarea motorului si revenirea cand doreau.Restul luminilor si motorului functionau.Dar daca opream motorul nu mai pornea. Dupa consultari pe forumuri si tot felul de raspunsuri,am inceput sa caut defectul,deoarece eroarea nu imi aparea in bord. Dupa zile de cautari, de contacte oxidate, toate contactele de masa refacute,bord desfacut,am ajuns la pompa de benzina care era dus rotorul si imi punea in scurt,cand si cand.Acum dupa ce am rezolvat problema prin inlocuirea pompei,a aparut o problemala la ceasurile din bord . Fiinca anterior am desfacut acele indicatoare ale ceasurilor, nu stiu daca am reusit sa le mai pun eczact la fel,doarece acum ceasul de la benzina, cu plinul facut nu mai trece de jumatate,iar cand se aprinde rosu, este la jumatatea intre primelor doua indicatoare.Turometrul este putin mai jos decat ar fi normal si mai ocileaza cateodata.Sper ca nu am gresit ceva montarea ceasurilor,dar daca este nevoie il voi desface din nou.Pe forumuri nu am gasit ca cineva sa se fi intalnit cu asa ceva.Sper ca postarea mea sa fie pe forum unde trebuie si sa gasesc pe cinevva cu o parere.Voi lua de bun ori ce raspuns Multumesc pt. intelegere.
MODEL: Corsa 2001
MOTOR: 973
CODURI EROARE: Lipsa cod eroare.
MODEL: Corsa 2001
MOTOR: 973
CODURI EROARE: Lipsa cod eroare.
- dan costea
- **
- 383 mesaje
- din 25 Nov 2010
- Astra 2008 x14xep
- Galati
dan costea
- Mesaje scrise: 383
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2008 x14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2010
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,464 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,464
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Scoti acele, scoti mufa de la rezervor. Acum pui contact, motorasele de turometru si vitezometru se calibreaza singure pe zero, benzina se duce la minim, temperatura motor daca e destul de rece la fel se duce la minim sau daca motorul este cald scoti mufa senzor temperatura ca sa vada -40grdC.
Acum pui la loc acele usooor ca sa poti scoate usor cu degetele si sa mai poti corecta pozitia la fix, dupa ce esti multumit le infingi pe toate dar nu sa frece.
Eventuala eroare P0115 de senzor temperatura motor o scoti prin decuplare baterie una ora dupa care recalibrare clapeta acceleratie, este scris cum si este banal, trebui doar sa cauti cum.
Daca pornesc ventilatoarele ca ai scos mufa temp motor sa nu te sperii, merg cateva minute si dupa ce scoti cheia. Proiectantii au preferat ca in cazul senzorului temp defect sa raceasca motorul decat sa fiarba.
Acum pui la loc acele usooor ca sa poti scoate usor cu degetele si sa mai poti corecta pozitia la fix, dupa ce esti multumit le infingi pe toate dar nu sa frece.
Eventuala eroare P0115 de senzor temperatura motor o scoti prin decuplare baterie una ora dupa care recalibrare clapeta acceleratie, este scris cum si este banal, trebui doar sa cauti cum.
Daca pornesc ventilatoarele ca ai scos mufa temp motor sa nu te sperii, merg cateva minute si dupa ce scoti cheia. Proiectantii au preferat ca in cazul senzorului temp defect sa raceasca motorul decat sa fiarba.
- andrita559
- OP
- 5 mesaje
- din 22 Jun 2014
- Corsa 2001 973
- Gorj
andrita559
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Gorj
- Masina: Corsa 2001 973
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jun 2014
- Mesaj Privat