angelyos
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jul 2016
- Mesaj Privat
Simptome:
Imi apare check Engine si consum ridicat
Cod(uri) eroare:
P242F-5B
P242F-66
Model: Astra h
An fabricatie: 2009
Cod motor: Z17DTR , ( 1,7 CDTI )
Buna ziua/ seara , dacã cineva a mai întâlnit problema aceasta si a rezolvat-o m-ar ajuta foarte mult un rãspuns , va multumesc anticipat .
Am încercat regenerare filtru de particule si nu a mers , aceasta problema apare aprox când trec de 2000/2500rmp
Dacã sterg codul masina functioneazã perfect , pana la aparitia urmãtoare
Dupã cum vedeți și in poza filtru de prticule este la 41% saturație ..
Imi apare check Engine si consum ridicat
Cod(uri) eroare:
P242F-5B
P242F-66
Model: Astra h
An fabricatie: 2009
Cod motor: Z17DTR , ( 1,7 CDTI )
Buna ziua/ seara , dacã cineva a mai întâlnit problema aceasta si a rezolvat-o m-ar ajuta foarte mult un rãspuns , va multumesc anticipat .
Am încercat regenerare filtru de particule si nu a mers , aceasta problema apare aprox când trec de 2000/2500rmp
Dacã sterg codul masina functioneazã perfect , pana la aparitia urmãtoare
Dupã cum vedeți și in poza filtru de prticule este la 41% saturație ..
- mariusstanciu94
- *
- 6 mesaje
- din 16 Aug 2017
- Astra 2007 Z17DTR
- Arges
mariusstanciu94
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2007 Z17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Aug 2017
- Mesaj Privat
angelyos
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jul 2016
- Mesaj Privat
Salut , din pãcate nu , am vândut mașina urmeazã sa achiziționez astra J de data aceasta in schimb in toatã aceasta perioada m-am interesat mai mult de problema și am aflat ca într-adevãr era filtru de particule de vina sau mai exact un senzor din interior nu am apucat sa-l desfac și sa verific personal aceasta treaba dar dupã o plimbare prin mai multe service-uri mașina rula in parametri normali așa mi-au spus toți , problema am rezolvat-o sa fiu sincer cu o idee de la un tip , o data pe sãptãmâna o plimbare pe autostrada cu turațiile la 4500 in jur de 30/40 de min , și sa merg cu ea mai turata decât in mod normal . Pentru ca este disel și nu ar trebui sa schimbam la 2000 mai ales pentru aceste motoare . Dupã ce am fãcut asta eu personal nu am mai avut probleme cu ea . sper sa te ajute aceste informați . Sau ar mai fi soluția scoaterea filtrului de particule dar cam este un picuț cam ilegal 😂 ) si dacã te gândești la o curãțare de filtru , intereseazate doar de cele thermice !
O zi/seara faina .
O zi/seara faina .