Sorinsen
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Valcea
- Masina: Zafira 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2011
- Mesaj Privat
Zafira B din anul 2007, cu motor diesel de 1900, pornește foarte greu ( oscileaza - odata la a doua cheie, odata la a 7-a cheie ) indiferent de anotimp. Am verificat sistemul de preâncalzire ( bujii, releu, trasee ), compresia ( FB ), am schimbat si un injector care dãdea mult pe retur, tot degeaba. Ce ar mai putea fi? M-am gândit la regulatorul de presiune de pe pompã, la senzorul de presiune din rampã, la schimbarea tuturor injectoarelor, la senzorul de pe evacuare. Ideea e ca nu poti sa le schimbi pe toate ca ar inseamna o grãmadã de bani, iar meseriași sincer nu prea sunt care sã-ti spunã ce e defect. Pe tester nu-mi dã nimic, la bord nu se aprinde nimic, iar când pornește scoate o grãmadã de fum cenușiu. Aștept pãreri și pãțanii ale altora. Mulțumesc.
- nicunicu
- ****
- 2,596 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Zafira 2002 z16xe
- Bucuresti
nicunicu
- Mesaje scrise: 2,596
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat
Sorinsen
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Valcea
- Masina: Zafira 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2011
- Mesaj Privat
Sorinsen
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Valcea
- Masina: Zafira 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2011
- Mesaj Privat
- romeo dragan
- *
- 23 mesaje
- din 30 Jan 2018
- Zafira 2006 Z19DTH
- Galati
romeo dragan
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Galati
- Masina: Zafira 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jan 2018
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,675 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,675
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
- romeo dragan
- *
- 23 mesaje
- din 30 Jan 2018
- Zafira 2006 Z19DTH
- Galati
romeo dragan
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Galati
- Masina: Zafira 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jan 2018
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
- romeo dragan
- *
- 23 mesaje
- din 30 Jan 2018
- Zafira 2006 Z19DTH
- Galati
romeo dragan
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Galati
- Masina: Zafira 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jan 2018
- Mesaj Privat
Mi-a facut un coleg un test la bujii dar atentie nu cu aparat de masura ci cu o lampa de control. 3 din ele s-au aprins 1 nu. Deci clar una e dusa. Astazi a pornit la a 3 a cheie. Ma duc azi sa le verific pe toate. Pentru cunoscatori sa fie oare motivul asta? Cel ce a masurat-o a zis:"trebuie sa mearga si asa in 3" Imaginati-va ce nasol sa iei masina ( intr-adevar vina mea ca nu am pus-o pe tester, dar nu mi-am dat seama de pornire deoarece de fiecare data cand ne-am intalnit motorul era cald si pornirea era ok. Cum sta cateva ore ( si mai ales frigul de peste noapte) gata!. Va multumesc!
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
doar cu o bujie arsa nu ar trebui sa fie probleme la pornire daca motorul este ok cu compresie buna...
legat de masurarea cu becul este una destul de neconcludenta intrucat poate sa lumineze becul dar rezistenta interna a bujiei sa fie mare si sa nu mai incalzeasca doar varful ci si corpul ceea ce duce la consum mare de curent respectiv incalzire deficitara. Cel mai concludent este cu bujia scoasa si pusa pe direct la baterie (atentie doar cele de 12V) si vazut in cat timp si cum se incalzeste.
recomandare: schimba toate cele 4 bujii chiar daca numai 1 este arsa si pui toate 4 acelasi model si fabricatie. grija sa nu le rupi la scos
legat de masurarea cu becul este una destul de neconcludenta intrucat poate sa lumineze becul dar rezistenta interna a bujiei sa fie mare si sa nu mai incalzeasca doar varful ci si corpul ceea ce duce la consum mare de curent respectiv incalzire deficitara. Cel mai concludent este cu bujia scoasa si pusa pe direct la baterie (atentie doar cele de 12V) si vazut in cat timp si cum se incalzeste.
recomandare: schimba toate cele 4 bujii chiar daca numai 1 este arsa si pui toate 4 acelasi model si fabricatie. grija sa nu le rupi la scos
- romeo dragan
- *
- 23 mesaje
- din 30 Jan 2018
- Zafira 2006 Z19DTH
- Galati
romeo dragan
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Galati
- Masina: Zafira 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jan 2018
- Mesaj Privat
Sorinsen
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Valcea
- Masina: Zafira 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2011
- Mesaj Privat
romeo dragan a scris:Salutare. Pana la urma ai gasit rezolvare? Vreau sa adaug ca mi-am cumparat si eu o zafira B 1,9 si vad ca pornitea e greoaie! As vrea sa stiu ce ai facut?
Din pompa de injecție, ridica presiunea în rampã la 250 Bar dupã vreo 15-20 de secunde când de fapt în 3-4 secunde trebuie sã o ridice la 300 de Bar. Nu am reparat pompa fiindcã am vândut mașina. E un tester special care se pune dimineața la prima pornire și aratã cât și cum crește presiunea în rampã.
AToni
- Mesaje scrise: 35
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2017
- Mesaj Privat
aceeasi problema o am si eu.iarna pornea doar daca puneam de 3 ori contactul..a venit vara pornea normal,dar acum de vreo saptamana porneste numai cand are chef. daca stie cineva ce ar putea fi? nu am erori in bord,nu arata nimic pe tester.am fost la 4 serviceuri in tm si nimeni nu stie ce are masina
AToni
- Mesaje scrise: 35
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2017
- Mesaj Privat
romeo dragan a scris:Mi-a facut un coleg un test la bujii dar atentie nu cu aparat de masura ci cu o lampa de control. 3 din ele s-au aprins 1 nu. Deci clar una e dusa. Astazi a pornit la a 3 a cheie. Ma duc azi sa le verific pe toate. Pentru cunoscatori sa fie oare motivul asta? Cel ce a masurat-o a zis:"trebuie sa mearga si asa in 3" Imaginati-va ce nasol sa iei masina ( intr-adevar vina mea ca nu am pus-o pe tester, dar nu mi-am dat seama de pornire deoarece de fiecare data cand ne-am intalnit motorul era cald si pornirea era ok. Cum sta cateva ore ( si mai ales frigul de peste noapte) gata!. Va multumesc!
la mine s-a rezolvat cu schimbare fulie ax cu came si senzorul de la axul cu came..pornire la sfert
AToni
- Mesaje scrise: 35
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2017
- Mesaj Privat