Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • Sorinsen

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Zafira 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Zafira B din anul 2007, cu motor diesel de 1900, pornește foarte greu ( oscileaza - odata la a doua cheie, odata la a 7-a cheie ) indiferent de anotimp. Am verificat sistemul de preâncalzire ( bujii, releu, trasee ), compresia ( FB ), am schimbat si un injector care dãdea mult pe retur, tot degeaba. Ce ar mai putea fi? M-am gândit la regulatorul de presiune de pe pompã, la senzorul de presiune din rampã, la schimbarea tuturor injectoarelor, la senzorul de pe evacuare. Ideea e ca nu poti sa le schimbi pe toate ca ar inseamna o grãmadã de bani, iar meseriași sincer nu prea sunt care sã-ti spunã ce e defect. Pe tester nu-mi dã nimic, la bord nu se aprinde nimic, iar când pornește scoate o grãmadã de fum cenușiu. Aștept pãreri și pãțanii ale altora. Mulțumesc.
Skip ads

  • nicunicu

  • Mesaje scrise: 2,596
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2012

  • Mesaj Privat
curata galeria de admisie
si pune la profil si ce tip de motor ai
1,9-----de care?
dt--dth---dtl
  • Sorinsen

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Zafira 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru raspuns
  • Sorinsen

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Zafira 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2011

  • Mesaj Privat
motorul e 1,9 DTL
  • romeo dragan

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Galati
  • Masina: Zafira 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jan 2018

  • Mesaj Privat
Salutare. Pana la urma ai gasit rezolvare? Vreau sa adaug ca mi-am cumparat si eu o zafira B 1,9 si vad ca pornitea e greoaie! As vrea sa stiu ce ai facut?
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,675
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Incercati sa scoateti sonda de temperatura motor. Astfel vor intra bujiile incandescente mai mult. Daca porneste mult mai bine, puteti modifica softul sa intre bujiile mai mult.
  • romeo dragan

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Galati
  • Masina: Zafira 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jan 2018

  • Mesaj Privat
Va multumesc f mult doar ca nu as sti sa fac asta singur. Ceea ce mi-ati ziss dvs doar in service cred. O zi faina
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
verificati si electromotorul daca bujiile sunt ok...
cat despre senzorul de temperatura este suficient sa scoateti mufa, dati sa porneasca si daca porneste bine atunci se recomanda modificare de soft sau pacalici Wink
  • romeo dragan

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Galati
  • Masina: Zafira 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jan 2018

  • Mesaj Privat
Mi-a facut un coleg un test la bujii dar atentie nu cu aparat de masura ci cu o lampa de control. 3 din ele s-au aprins 1 nu. Deci clar una e dusa. Astazi a pornit la a 3 a cheie. Ma duc azi sa le verific pe toate. Pentru cunoscatori sa fie oare motivul asta? Cel ce a masurat-o a zis:"trebuie sa mearga si asa in 3" Imaginati-va ce nasol sa iei masina ( intr-adevar vina mea ca nu am pus-o pe tester, dar nu mi-am dat seama de pornire deoarece de fiecare data cand ne-am intalnit motorul era cald si pornirea era ok. Cum sta cateva ore ( si mai ales frigul de peste noapte) gata!. Va multumesc!
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
doar cu o bujie arsa nu ar trebui sa fie probleme la pornire daca motorul este ok cu compresie buna...
legat de masurarea cu becul este una destul de neconcludenta intrucat poate sa lumineze becul dar rezistenta interna a bujiei sa fie mare si sa nu mai incalzeasca doar varful ci si corpul ceea ce duce la consum mare de curent respectiv incalzire deficitara. Cel mai concludent este cu bujia scoasa si pusa pe direct la baterie (atentie doar cele de 12V) si vazut in cat timp si cum se incalzeste.
recomandare: schimba toate cele 4 bujii chiar daca numai 1 este arsa si pui toate 4 acelasi model si fabricatie. grija sa nu le rupi la scos Wink
  • romeo dragan

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Galati
  • Masina: Zafira 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jan 2018

  • Mesaj Privat
Ok. Multumesc. O sa le schimb sa vedem ce se intampla.
  • Sorinsen

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Zafira 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mar 2011

  • Mesaj Privat
romeo dragan a scris:Salutare. Pana la urma ai gasit rezolvare? Vreau sa adaug ca mi-am cumparat si eu o zafira B 1,9 si vad ca pornitea e greoaie! As vrea sa stiu ce ai facut?


Din pompa de injecție, ridica presiunea în rampã la 250 Bar dupã vreo 15-20 de secunde când de fapt în 3-4 secunde trebuie sã o ridice la 300 de Bar. Nu am reparat pompa fiindcã am vândut mașina. E un tester special care se pune dimineața la prima pornire și aratã cât și cum crește presiunea în rampã.
  • AToni

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2017

  • Mesaj Privat
aceeasi problema o am si eu.iarna pornea doar daca puneam de 3 ori contactul..a venit vara pornea normal,dar acum de vreo saptamana porneste numai cand are chef. daca stie cineva ce ar putea fi? nu am erori in bord,nu arata nimic pe tester.am fost la 4 serviceuri in tm si nimeni nu stie ce are masina
  • AToni

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2017

  • Mesaj Privat
romeo dragan a scris:Mi-a facut un coleg un test la bujii dar atentie nu cu aparat de masura ci cu o lampa de control. 3 din ele s-au aprins 1 nu. Deci clar una e dusa. Astazi a pornit la a 3 a cheie. Ma duc azi sa le verific pe toate. Pentru cunoscatori sa fie oare motivul asta? Cel ce a masurat-o a zis:"trebuie sa mearga si asa in 3" Imaginati-va ce nasol sa iei masina ( intr-adevar vina mea ca nu am pus-o pe tester, dar nu mi-am dat seama de pornire deoarece de fiecare data cand ne-am intalnit motorul era cald si pornirea era ok. Cum sta cateva ore ( si mai ales frigul de peste noapte) gata!. Va multumesc!


la mine s-a rezolvat cu schimbare fulie ax cu came si senzorul de la axul cu came..pornire la sfert
  • AToni

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2017

  • Mesaj Privat
am revenit si cu rezolvarea. am schimbat fulia de la axul cu came care era fisurata,si senzorul de la axul cu came.pornire la sfert de cheie.
atentie.de multe ori cureaua de distribuitie poate sari de la loc cu un dinte sau doi si de acolo vin probleme cu pornirea.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR