- truck_mihai
- **
- 121 mesaje
- din 19 Jan 2013
- Ampera 2013 X30f
- Spania
truck_mihai
- Mesaje scrise: 121
- Locatie: Spania
- Masina: Ampera 2013 X30f
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2013
- Mesaj Privat
MarcaZizou a scris:
mikyboy a scris:
verifica/curata senzorul de presiune de pe galeria de admisie Wink si verifica parametrii la debitmetru
Salut,
Si eu am aceeasi problema:
Acum 2 saptamani, parca turbina a inceput sa mearga in hopuri cateodata (imi dadea in nas). Acum, mi-a aparut check-enginge-ul in bord, motorul a devenit excesiv de galagios si nu se mai la primul deal mi-a fost aproape imposibil sa-l urc. La plecarea de la semafor, a trebuit sa accelerez excesiv si sa las usor pedala de ambreiaj, altfel imi murea motorul. Dupa ce am lasat-o parcata si am pornit-o a doua zi, nu mai face asa insa mi-e teama sa mai plec cu ea.
Simptome:
- nu mai intra turbo
- dupa 1600-1800 rpm nu mai creste turometrul
- dintr-odata se aude motorul ca un tractor
- a aparut odata cu galagia si problema accelerarii, si cheia galbena in bord
- mi-a crescut temperatura apei de la motor cu aproximativ 20 grade in 15 minute, fiind nevoit s-o opresc.
Cod(uri) eroare:
P0340-FA Senzor pt. pozitia axei cu came - circuit defect
P0335-FB Semnal senzor axa cu came - domeniu sau performanta
P0335-FD Semnal senzor axa cu came - domeniu sau performanta
P0380-0B Circuit sistem preincalzire - tensiune prea mica
P0195-07 <cod necunoscut>
----
Model: Vectra
An fabricatie: 2002
Cod motor: Y20DTH
Distributie pe lant
Ma poti ajuta cu un sfat? Unde sa merg in Bucuresti sau ce anume sa schimb?
Am opcom-ul (cu el am obtinut erorile).
Noroc !
Poti te rog sa mi spui ce a fost defect daca ai rezolvat ca vad ca nu a mai zis nimeni nimic si am si eu aceleasi erori:
Noroc tuturor !
A venit senzorul !
Deci masina vectra c 2003 y 22 dtr cand se incalzea incepea sa tremure sa nu mai traga deloc, deci bagam 1a si cand incercam sa plec de pe loc murea motorul, asa ca am trecut la schimbare senzor, apropo, senzorul e bosch, dar fabficat in romania, eram un pic in dubii cand am vazut,, fabricat in romania ‘’
Asa ca am trecut la scimbarea senzorului.
Am ridicat masina pe o bordura cu roata dreapta, vroiam sa schimb si uleiul, am dat scutul mic jos, am deconectat senzorul din mufa, si cu o tubulara de 1/4, de 6 era mica, de 7 era mare, am gasit o tubulara de 1/4 intr o trusa chinezeasca, am desfacut surubul de la senzor l am schimbat si am pornit masina, mentionez ca inainte fiind calda tremura, se balbaia, nu puteam sa accelerez aproape deloc, daca ajungea pe la 2000 dar balbait.
Asa ca am schimbat senzorul, si am pornit motorul, motorul inca fiind cald, nu mai facea figuri deloc, puteam sa accelerez deci mergea.
Am bagat un tub de engine flush de la liqui molly, cred ca se scrie asa, am lasat motorul sa mearga vreo 20 de minute, pe tub scria 10 minute, dupa am oprit, am dat jos uleiul vechi, si am pus ulei nou, de la gm 10w40, si am plecat in probe.
Merge cum trebuie acuma cu noul senzor
Deci a fost senzorul de vina la mine, problema rezolvata.
Bine ca nu a fost ecu, cum a zis Iulian1971, ca la motorul asta e incorporat in pompa de injectie, deci cu totul alte cheltuieli, maine sa sterg erorile, deci problema rezolvata prin schimbarea senzorului care m a costat 25 de euro + transport, total 33 de euro.
Am scris asta pentru ca sant multi care intra aici, intreba si nu mai scriu cum au rezolvat !
Sãnãtate si drumuri bune tuturor!
mikyboy a scris:
verifica/curata senzorul de presiune de pe galeria de admisie Wink si verifica parametrii la debitmetru
Salut,
Si eu am aceeasi problema:
Acum 2 saptamani, parca turbina a inceput sa mearga in hopuri cateodata (imi dadea in nas). Acum, mi-a aparut check-enginge-ul in bord, motorul a devenit excesiv de galagios si nu se mai la primul deal mi-a fost aproape imposibil sa-l urc. La plecarea de la semafor, a trebuit sa accelerez excesiv si sa las usor pedala de ambreiaj, altfel imi murea motorul. Dupa ce am lasat-o parcata si am pornit-o a doua zi, nu mai face asa insa mi-e teama sa mai plec cu ea.
Simptome:
- nu mai intra turbo
- dupa 1600-1800 rpm nu mai creste turometrul
- dintr-odata se aude motorul ca un tractor
- a aparut odata cu galagia si problema accelerarii, si cheia galbena in bord
- mi-a crescut temperatura apei de la motor cu aproximativ 20 grade in 15 minute, fiind nevoit s-o opresc.
Cod(uri) eroare:
P0340-FA Senzor pt. pozitia axei cu came - circuit defect
P0335-FB Semnal senzor axa cu came - domeniu sau performanta
P0335-FD Semnal senzor axa cu came - domeniu sau performanta
P0380-0B Circuit sistem preincalzire - tensiune prea mica
P0195-07 <cod necunoscut>
----
Model: Vectra
An fabricatie: 2002
Cod motor: Y20DTH
Distributie pe lant
Ma poti ajuta cu un sfat? Unde sa merg in Bucuresti sau ce anume sa schimb?
Am opcom-ul (cu el am obtinut erorile).
Noroc !
Poti te rog sa mi spui ce a fost defect daca ai rezolvat ca vad ca nu a mai zis nimeni nimic si am si eu aceleasi erori:
Noroc tuturor !
A venit senzorul !
Deci masina vectra c 2003 y 22 dtr cand se incalzea incepea sa tremure sa nu mai traga deloc, deci bagam 1a si cand incercam sa plec de pe loc murea motorul, asa ca am trecut la schimbare senzor, apropo, senzorul e bosch, dar fabficat in romania, eram un pic in dubii cand am vazut,, fabricat in romania ‘’
Asa ca am trecut la scimbarea senzorului.
Am ridicat masina pe o bordura cu roata dreapta, vroiam sa schimb si uleiul, am dat scutul mic jos, am deconectat senzorul din mufa, si cu o tubulara de 1/4, de 6 era mica, de 7 era mare, am gasit o tubulara de 1/4 intr o trusa chinezeasca, am desfacut surubul de la senzor l am schimbat si am pornit masina, mentionez ca inainte fiind calda tremura, se balbaia, nu puteam sa accelerez aproape deloc, daca ajungea pe la 2000 dar balbait.
Asa ca am schimbat senzorul, si am pornit motorul, motorul inca fiind cald, nu mai facea figuri deloc, puteam sa accelerez deci mergea.
Am bagat un tub de engine flush de la liqui molly, cred ca se scrie asa, am lasat motorul sa mearga vreo 20 de minute, pe tub scria 10 minute, dupa am oprit, am dat jos uleiul vechi, si am pus ulei nou, de la gm 10w40, si am plecat in probe.
Merge cum trebuie acuma cu noul senzor
Deci a fost senzorul de vina la mine, problema rezolvata.
Bine ca nu a fost ecu, cum a zis Iulian1971, ca la motorul asta e incorporat in pompa de injectie, deci cu totul alte cheltuieli, maine sa sterg erorile, deci problema rezolvata prin schimbarea senzorului care m a costat 25 de euro + transport, total 33 de euro.
Am scris asta pentru ca sant multi care intra aici, intreba si nu mai scriu cum au rezolvat !
Sãnãtate si drumuri bune tuturor!