cosmincol
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jan 2015
- Mesaj Privat
Va salut dragi Opelisti ! Sunt pe acest forum de ceva timp, dar nu am avut probleme ca sa postez pana acum. In timp ce mergeam cu 60 km/h dintr-o data a inceput sa nu mai traga deloc, cand o accelerez se aude un sunet ciudat ( parca ar fi toba sparta sau aspirator ), iar cand trec de 3000-3500 de turatii se aude parca ar fi fier pe fier, se aprinde cheita in bord si scade turatia pana la 2500-3000 ( asta cu piciorul la maxim pe acceleratie ).
Precizez ca au vazut-o 3 mecanici si pana acum nu a inteles nimeni ce se intampla. Eu am banuit initial catalizatorul, dar sunetul ascutit de Fier pe Fier se aude undeva in spatele motorului.
Am scos mufa la EGR si la fel face. Am pus Op Com-ul pe ea si nu imi da nicio eroare ( Imi da eroare de la EGR pe care l-am scos, daca sterg eroarea nu mai apare si o eroare total aiurea legata de un senzor la roata stanga).
S-a mai intamplat la cineva ? Cand dau sa o accelerez , parca tuseste.
Prima eroare care mi-a dat-o la masina a fost " RATEU INSUFICIENTA COMBUSTIBIL" cand eu aveam peste 15 litri in rezervor.
Face asa si pe GPL si pe benzina.
Precizez ca au vazut-o 3 mecanici si pana acum nu a inteles nimeni ce se intampla. Eu am banuit initial catalizatorul, dar sunetul ascutit de Fier pe Fier se aude undeva in spatele motorului.
Am scos mufa la EGR si la fel face. Am pus Op Com-ul pe ea si nu imi da nicio eroare ( Imi da eroare de la EGR pe care l-am scos, daca sterg eroarea nu mai apare si o eroare total aiurea legata de un senzor la roata stanga).
S-a mai intamplat la cineva ? Cand dau sa o accelerez , parca tuseste.
Prima eroare care mi-a dat-o la masina a fost " RATEU INSUFICIENTA COMBUSTIBIL" cand eu aveam peste 15 litri in rezervor.
Face asa si pe GPL si pe benzina.
Silisuan
- Mesaje scrise: 10
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2019
- Mesaj Privat
Salut. Am si eu un astra gcc2002 1.6 16v din 2002 si Anca nu am pãtit asa ceva dar pot sã-ti dau un sfat prietenesc. Uite am avut probleme mari cu consumul si am decis sa fac ceva investigatii si din soft an soft am ajuns sa o pun la test pe delphi si am vãzut cu ochii mei ca nu orice tester e bun. Dupã câteva încercati cu diferite softuri... grup vag si altele am decis sa caut pe cineva care are delphi si acolo mia zis tot ce aveam (sonda lambda 1 Mall funcion, sonda lambda 2 la fel sau cam asa ceva, senzor presiune are mergea cu intermitenta samd). Deci prin urmare poate sa fie senzorul de ulei sã-ti arate ca ai dar de fapt sa fii sub limita sau sa ai prea mult ulei si la turatii sã-ti ducã uleiul în rampa si fiind prea mult sau gãurile pe unde se scurge în baie sa fie opturate sa nu mai ajungã suficient ca pompa sa al distribuie unde trebuie si dacã nu ajunge pe la cuzineti o sa ai un sunet ceva de genul tãcãnit amestecat cu troncanit metalic si clar calculatorul de bord o sa activeze protectia pentru ca sã nu distrugi motorul. Acum poste nu e asta dar cauta un tester delphi original si ala o sã-ti spunã dacã e ceva grav. Cam asa ceva am pãtit cu o duba Fiat iveco, moau furat filtrul de aer si miau bãgat haine si când o acceleram se ducea cam pina la 2000 apoi perca se frânã si la fel se auzea ca si cum ai tãiam alimentarea cu motorina si sunetul asta era amestecat oarecum cu un trancanit metalic,dar asta era la dizel. Sigur nu stiu dat pone pe masinã tester delphi si apoi mai vorbim. Un salut.