Flat88
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2016
- Mesaj Privat
Salutare,
Pentru cei care au aceeasi problema la motorul A14NET cu martorul P1101 aprins intermitent si fara alte simptome ( consum marit, sunete dubioase la motor) va recomand sa va curatati clapeta de acceleratie la fel cum au facut si altii pe forum.
Eu am cumparat masina SH din iunie 2016( 60k km) dar galeria de admisie a fost schimbata in garantie in 2012( cel putin asa era scris pe cartea masinii).
La inceput martorul statea aprins cate o zi-doua la fiecare 2-3 saptamani. Consumul era la fel, acceleratie era la fel, nici un zgomot dubios la motor.
Prin septembrie a inceput sa stea martorul mai mereu aprins. Atunci m-am decis sa curat clapeta dupa ce am citit aici si pe alte forum-uri de aceasta problema. De cand am curatat clapeta nu mi-a mai aparut martorul in bord( am mers cam 2000 km cu cu ea de atunci). Tind sa cred ca e o problema comuna la acest tip de motor si senzorul de la clapeta e foarte sensibil.
Pentru cei care au aceeasi problema la motorul A14NET cu martorul P1101 aprins intermitent si fara alte simptome ( consum marit, sunete dubioase la motor) va recomand sa va curatati clapeta de acceleratie la fel cum au facut si altii pe forum.
Eu am cumparat masina SH din iunie 2016( 60k km) dar galeria de admisie a fost schimbata in garantie in 2012( cel putin asa era scris pe cartea masinii).
La inceput martorul statea aprins cate o zi-doua la fiecare 2-3 saptamani. Consumul era la fel, acceleratie era la fel, nici un zgomot dubios la motor.
Prin septembrie a inceput sa stea martorul mai mereu aprins. Atunci m-am decis sa curat clapeta dupa ce am citit aici si pe alte forum-uri de aceasta problema. De cand am curatat clapeta nu mi-a mai aparut martorul in bord( am mers cam 2000 km cu cu ea de atunci). Tind sa cred ca e o problema comuna la acest tip de motor si senzorul de la clapeta e foarte sensibil.
- deleted-116228
- *
- 2 mesaje
- din 13 Feb 2017
deleted-116228
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2017
- Mesaj Privat
- silviuromulus
- **
- 118 mesaje
- din 12 Mai 2016
- Astra 2016 B16XER
- Bucuresti
silviuromulus
- Mesaje scrise: 118
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2016 B16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2016
- Mesaj Privat
- deleted-116228
- *
- 2 mesaje
- din 13 Feb 2017
deleted-116228
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2017
- Mesaj Privat
Eu am motorizare turbo 14 net. Probabil ca noile astra sunt niste pocnitori chinezesti ; am avut astra h 16 xer si timp de 9 ani nu am avut nici o problema.Incep sa regret noua achizitie. Codurile de eroare sunt P1133 si P 2097, sonda 1 de oxigen si modulul de aprindere.La reprezentanta au sters eroarea insa nu am reusit sa aflu ce anume ar fi putut genera respectivele coduri cf. protocolului.Fac apel la membrii forumului sa intervina, poate reusim sa lamurim problema. O zi buna!
andu.frf
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 Dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2007
- Mesaj Privat
Buna seara ! Am si eu o intrebare ,la care nu am gasit /vazut ceva care sa ma lumineze si pe mine . Este vorba de un Opel Astra j , care dupa ce a fost oprit motorul , apare in bord ( partea stanga ecranul rotund) ,O talpa ( picior ) care calca o pedala , si clipeste de culoare galbena ! Multumesc , si sper sa fiu inteles !
andu.frf
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 Dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2007
- Mesaj Privat
- ABogdan817
- *
- 3 mesaje
- din 21 Sep 2017
- Bucuresti
ABogdan817
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2017
- Mesaj Privat
Salutare,
Pana la urma a reusit cineva sa isi dea seama cu exactitate de unde provine aceasta problema cu martorul de check engine ?
Am un Astra J 2010 A14NET recent cumparat cu acest martor care se aprinde si se stinge cand vrea el, masina are galeria de admisie schimbata in 2012, clapeta de acceleratie curatata anul acesta la Radacini si cu toate astea tot se aprinde dar nu influenteaza cu nimic functionarea motorului.
Merci!
Bogdan
Pana la urma a reusit cineva sa isi dea seama cu exactitate de unde provine aceasta problema cu martorul de check engine ?
Am un Astra J 2010 A14NET recent cumparat cu acest martor care se aprinde si se stinge cand vrea el, masina are galeria de admisie schimbata in 2012, clapeta de acceleratie curatata anul acesta la Radacini si cu toate astea tot se aprinde dar nu influenteaza cu nimic functionarea motorului.
Merci!
Bogdan
- mariocb
- ****
- 1,055 mesaje
- din 14 Jun 2016
- Astra 2016 1,4 XFT
- Braila
mariocb
- Mesaje scrise: 1,055
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2016 1,4 XFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2016
- Mesaj Privat
- ABogdan817
- *
- 3 mesaje
- din 21 Sep 2017
- Bucuresti
ABogdan817
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2017
- Mesaj Privat
Am fost la o diagnoza, nu prea stia nici baiatu de acolo ce zice, mergea pe principiu "baga benzina si dai talpa" mi-a sters eroarea dar dupa un drum de 400 km a aparut iar, am vazut codul de eroare P0172 legat de amestec prea bogat, din ce am vazut pe forumurile "de afara" inteleg ca ar putea fi senzorul MAF, oxigen si inca unul care citesc aiurea sau o scapare(benzina/aer) la vreo conducta intre motor si turbina sau ceva de genul ( cineva a rezolvat problema izoland cu nu stiu ce material "gaura" aceea din conducta). Stie cineva un service cu adevarat bun cu mecanici care stiu sa interpreteze/ verifice codurile ? Pentru ca nu as vrea sa mai merg la service-uri care merg doar pe ghicite "hai sa schimbam si asta si asta si asta .. poate ..poate" sau "baga benzina dai talpa". S-a mai confruntat cineva cu eroarea aceasta? Merci ! Stima !
PlugaruT
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Moldova
- Masina: Astra 2010 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Aug 2018
- Mesaj Privat
- MMariusGeorge
- *
- 1 mesaje
- din 15 Jun 2017
MMariusGeorge
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2017
- Mesaj Privat
stean
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2016 B16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2019
- Mesaj Privat
- burtal
- ***
- 904 mesaje
- din 28 Aug 2010
- Astra 2011 A14NET
- Bucuresti
burtal
- Mesaje scrise: 904
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2010
- Mesaj Privat
http://www.youtube.com/watch?v=En4WO7DYsTk
pt codurile P0171 P0106 P1101 P0507 P0299 P2096
http://www.youtube.com/watch?v=DHreBH5UTF0
https://www.cruzetalk.com/fo...t-v2-install.html
pare interesanta modificarea si salvezi ceva bani
pt codurile P0171 P0106 P1101 P0507 P0299 P2096
http://www.youtube.com/watch?v=DHreBH5UTF0
https://www.cruzetalk.com/fo...t-v2-install.html
pare interesanta modificarea si salvezi ceva bani
r.andy
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mar 2011
- Mesaj Privat
Salutare tuturor! Detin un Opel Meriva B cumparat in 2011 motor A1.4NELTurbo.120cp Masina are 54000km, deci nu prea a fost folosita. de cca 1 an mi se aprinde si se stinge periodic martorul check engine fara a influenta performantele motorului. La o verificare cu testerul a aparut cod eroare P1101. Am fost la reprezentanta Opel Radacini de pe B.dul Timisoara au tinut-o o zi acolo pt a pune testerul pe ea si mi-au confirmat ca are acest cod de eroare. Nici ei nu stiu ce sa faca, o iau pe dibuite si bineinteles pe banii clientului.Din ce am citit pe acest forum, aceast cod de eroare apare la motoarele A14NET sau NEL turbo.Am facut o reclamatie la asistenta clienti Opel si dupa cateva zile am fost sunat de reprezentatul Opel pt Romania. I-am explicat situatia, dupa cateva zile m-a sunat din nou si a spus ca nu exista in evidenta Opel ca aceste motoare au astfel de probleme din cauza fabricantului pt ca daca ar fi fost asa ar fi fost o actiune de rechemare in service chiar daca masina este in afara garantiei.
Eu propun sa facem cat mai multi aceasta sesizare pe adresa de e-mail cac@opel.com Poate asa isi vor da seama ca au o problema si o vor rezolva. Atunci cand vor suna de la asistenta clienti Opel numarul este din Spania Madrid (+34917547096)
Eu propun sa facem cat mai multi aceasta sesizare pe adresa de e-mail cac@opel.com Poate asa isi vor da seama ca au o problema si o vor rezolva. Atunci cand vor suna de la asistenta clienti Opel numarul este din Spania Madrid (+34917547096)
- Tai-Pan
- ****
- 2,957 mesaje
- din 15 Jun 2017
- Astra 2017 B14NET
- Bucuresti
Tai-Pan
- Mesaje scrise: 2,957
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2017 B14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2017
- Mesaj Privat
- Shade89
- **
- 129 mesaje
- din 12 Jun 2017
- Astra 2017
- Alta tara
Shade89
- Mesaje scrise: 129
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2017
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jun 2017
- Mesaj Privat
The 1.4L Turbo engine (LUJ/LUV) in the Chevy Cruze/Sonic/Trax and Buick Encore has a check valve in the intake manifold that has a 100% failure rate. Out of warranty, it can cost as much as $350 to replace. There is no redesigned part for this (at the time of this post's writing), and new intake manifolds are still failing regularly after about 30,000-60,000 miles. The Dorman intake reportedly has the same flawed design.
Problema asta s-a remediat la opel-urile noastre? Sau e prezenta doar la cele pana in 2012?
Problema asta s-a remediat la opel-urile noastre? Sau e prezenta doar la cele pana in 2012?
- deleted-97552
- *
- 4 mesaje
- din 29 Nov 2014
deleted-97552
- Mesaje scrise: 4
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Nov 2014
- Mesaj Privat
Salut!
Tocmai ce am incercat sa scap si eu de martorul check engine. Am curatat clapeta de acceleratie, am schimbat supapa epurator de pe capacul culbutori si pe cea de pe galeria de admisie am anulat.o si am pus o alta supapa pe un furtun separat. M.am inspirat din filmuletele de pe forumul cruze. Surpriza....martorul s.a aprins din nou. La diagnoza imi da codul p 0171 iar mecanicul mi.a spus ca ar fi de la turbina.
Marti o da jos si revin cu un post. Sper sa scap de acest martor....sau de masina
Tocmai ce am incercat sa scap si eu de martorul check engine. Am curatat clapeta de acceleratie, am schimbat supapa epurator de pe capacul culbutori si pe cea de pe galeria de admisie am anulat.o si am pus o alta supapa pe un furtun separat. M.am inspirat din filmuletele de pe forumul cruze. Surpriza....martorul s.a aprins din nou. La diagnoza imi da codul p 0171 iar mecanicul mi.a spus ca ar fi de la turbina.
Marti o da jos si revin cu un post. Sper sa scap de acest martor....sau de masina
PlugaruT
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Moldova
- Masina: Astra 2010 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Aug 2018
- Mesaj Privat
- deleted-97552
- *
- 4 mesaje
- din 29 Nov 2014
deleted-97552
- Mesaje scrise: 4
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Nov 2014
- Mesaj Privat
Turbina e ok. A disparut codul de eroare dupa ce am intrerupt electrovalva de la canistra de carbon si in continuarea ei am pus un filtru.
Am intrerupt.o ptr ca imi baga particule de benzina in galeria de admisie si dupa ce opream motorul facea ca motorul sa mai mearga inca vreo 2 secunde.
Acum masina merge bine, nu mai am niciun cod de eroare si sper sa ramana asa.
Am intrerupt.o ptr ca imi baga particule de benzina in galeria de admisie si dupa ce opream motorul facea ca motorul sa mai mearga inca vreo 2 secunde.
Acum masina merge bine, nu mai am niciun cod de eroare si sper sa ramana asa.
danyinfo
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Vrancea
- Masina: Zafira 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Nov 2012
- Mesaj Privat
Salut.
Detin o Zafira Tourer motor 1.4 turbo benzina din 2012 la care apare pe bordul martorul de check engine. Codul de eroare citit de tester este P1101.
In ciuda martorului aprins pe bord, masina functioneaza perfect.
Am observat ca majoritatea detinatorilor de Opel care intampina aceasta problema au recurs la varianta de curatare a clapetei de acceleratie.
Este aceasta o solutie permanenta sau varianta "castigatoare" este cea legata de alimentare cu combustibil 98?
Multumesc,
Dan
Detin o Zafira Tourer motor 1.4 turbo benzina din 2012 la care apare pe bordul martorul de check engine. Codul de eroare citit de tester este P1101.
In ciuda martorului aprins pe bord, masina functioneaza perfect.
Am observat ca majoritatea detinatorilor de Opel care intampina aceasta problema au recurs la varianta de curatare a clapetei de acceleratie.
Este aceasta o solutie permanenta sau varianta "castigatoare" este cea legata de alimentare cu combustibil 98?
Multumesc,
Dan