Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • florin_mihai

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2004 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Oct 2015

  • Mesaj Privat
De ceva timp se aprinde abs _ul cam in felul urmator:
--la pornire cand pun contactul si pornesc, ramane aprins. Opresc motorul si il repornesc martorul se stinge.
--in mers uneori,.... si la fel o opresc si la repornire se stinge normal odata cu ceilalti. In ambele cazuri cand martorul abs este aprins , la calcarea franei nu funcționeazã abs.
Alternatorul incarca bine, mufele le am dat cu spray de contacte,......motorul functioneaza normal.... la tester nu am fost.
O parere?..



MODEL: Astra G 2004
MOTOR: Z16XEP
Skip ads

  • MManuel965

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Danemarca
  • Masina: Vectra 2004 Z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2019

  • Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=24014
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
fie bateria pe duca daca zici ca incarca bine alternatorul (grija ca ti-l poate strica o baterie care este pe duca) fie probleme la senzori ori contacte imperfecte...
  • Popu

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2010

  • Mesaj Privat
florin_mihai a scris:De ceva timp se aprinde abs _ul cam in felul urmator:
--la pornire cand pun contactul si pornesc, ramane aprins. Opresc motorul si il repornesc martorul se stinge.
--in mers uneori,.... si la fel o opresc si la repornire se stinge normal odata cu ceilalti. In ambele cazuri cand martorul abs este aprins , la calcarea franei nu functioneazã abs.
Alternatorul incarca bine, mufele le am dat cu spray de contacte,......motorul functioneaza normal.... la tester nu am fost.
O parere?..



MODEL: Astra G 2004
MOTOR: Z16XEP

Buna Florin,
Am si eu problema asta, Opel Astra G 2006, Z14EXP, am facut rost de un Opcom, nu am nicio eroare la bord. Am pus OpCom-ul pe record mode si mergand cu laptop-ul cu masina mi s-a aprins martorul ABS.
Sunt 71 de senzori monitorizati, dintre astia singurul lucru dubios a fost ca tensiunea pe baterie era raportata ca fiind 13.1-13.2V, in rest, inainte / dupa ce s-a aprins martorul a fost in jur de 14V (13.8-14.2V).

Tu ai rezolvat cumva?
Altcineva, ceva sugestii ...?
Eu o sa-mi pun bateria pe redresor, are vreo 6 ani, sa vad cum se comporta dupa.

Mersi
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,844
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Dacã nu mã înșel, au fost cazuri, semnalate pe aici, când de vinã a fost bateria ptr erorile de ABS...
  • florin_mihai

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2004 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Oct 2015

  • Mesaj Privat
nu am rezolvat nimic inca. Bateria e noua, cam 8 luni de cand am pus-o...
Cand se aprinde, opresc motorul si o repornesc....martorul se stinge.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
eu zic ca este de la regulatorul de tensiune de pe alternator sau carbunii de la alternator.
  • C1599

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2019

  • Mesaj Privat
La fel am patit si eu, dar dupa 1 saptamana si-a revenit si nu se mai aprinde, cred ca era ceva de la baterie pentru ca am avut 1 zi scoase bornele si dupa nu a mai facut
  • Popu

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Intre timp am verificat senzorii, am masurat rezistenta pe ei pe rotile de pe fata e ~1530 ohmi. Cunoaste careva cat ar trebui sa fie rezistenta pe senzori? (cred ca pe youtube am vazut la un moment dat ca intre 1.5-1.6 KOhmi e ok, deci as fi in parametrii). As vrea sa masor rezistenta pe fire pina in pompa ABS dar e mai greu sa ajung la contactele de acolo, tre sa-mi fac timp.

Ma dispera ca nu pot citi niciun cod de eroare, nici agrafa nici OBD2 nu-mi zice ca as avea ceva cod, desi senzorul e aprins (se stinge doar la pornirile la care vrea el). Azi am facut niste teste, cu martorul stins am dat niste ture prin oras, am prins toate semafoarele, am franat / oprit normal. Dupa vreo 15 minute, la o franare usoara / viteza mica, mi-a intrat ABS-ul dupa care martorul s-a aprins.
Se poate sa fie blocat vre-un piston si asta sa dea senzatie ABS-ului ca roata e blocata si trebuie sa intre in action …? Am verificat temperatura pe fata la ambele roti si pare ok, pot sa pun dosul palmei fara sa ma arda tare.

Pina la urma tind sa cred ca nu are legatura cu bateria / alternatorul, din ce am citit ABS-ul incepe sa dea erori cand tensiunea scade sub 10.5V, da no, orice e posibil.
  • Popu

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Codurile de eroare de pe ABS cred ca nu pot fi citite cu agrafa, cel putin la mine pe Opel Astra G / Z14XEP nu am reusit sa citesc erorile de pe ABS, desi erau acolo. Prin agrafa cred ca se pot citi erorile din ECU central, ABS-ul are unitate separata.

Mi-am cumparat un OpCom, asta mi-a dat intr-un final eroarea, C0040 (04) (Front right wheel Sensor open circuit - present). Am facut si o intregistrare de date pentru modulul ABS, pe roata dreapta / fata la o franare, am viteza 0, in timp ce pe celelalte roti este 52 / 51 km/h.

Acu fie e senzorul dus pe roata dreapta / fata fie nu face contact ok la intrarea in unitatea ABS (am curatat contactele pe cele 2 imbinari aflate sub aripa, ar mai ramine sa curat contactul care intra in unitatea ABS, numa e mai greu de ajuns la el).

Are cineva idee cum se poate curata / demonta mai simplu cablajul care intra in ABS?

Multumesc!
  • Popu

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Aseara am schimbat rulmentul, am facut 30 km, martorul nu s-a mai aprins, ramine de vazut daca asta a fost (nu se aprindea tot timpul martorul).
Mufa de plastic care intra in rulment e crapata.

Prin cele 2 fante care exista pe tot ansamblul, cand invart rulmentul se vede ca-i plin de rugina in interior.

Probabil daca as fi lasat partea cu senzorul in ceva solutie sa manince toata rugina as fi putut recupera rulmentul.
Sa vad acum dupa 1000 de km daca se mai aprinde sau nu martorul.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
nu prea cred ca aveai cum sa il mai repari la partea de senzor de turatie ca nu sunt solutii care sa atace doar rugina nu sti componentele electrice/electronice. daca nu ti-a mai aparut atunci sigur a fost din acel senzor.
  • alex_arhire

  • Mesaje scrise: 988
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Fault-ul de ABS este intermitent si nu stocheaza erori.
Cand se aprinde, tb pusa pe tester sa vezi ce buba are. De regula, este vreun rulment (partea electrica), dar poti veea doar pe tester.

Daca e mereu aprins, e posibil sa fie dus calculatorul de ABS.
  • dan costea

  • Mesaje scrise: 383
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2008 x14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2010

  • Mesaj Privat
o cauza frecventa a erorilor pe ABS este si utilizarea unor cauciucuri cu grade de uzura diferite sau de marci diferite.Senzorii detecteaza valori diferite ale vitezei unghiulare,mai ales la viteze superioare de deplasare si se aprinde martorul din bord.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR