Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • Dragos1993

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Salutare,

De o saptamana masina a inceput sa se comporte anormal, si anume:

Masina porneste super bine si la rece si la cald, insa, dupa ce merg circa 15-20 de minute, imi taie acceleratia in sensul ca, motorul sta in relanti normal, fara probleme, dar cand apasa acceleratie nu se tureaza deloc deloc. Dupa oprire si repornire, nimic nu se schimba, dar, am observat ca daca o las 10-15 minute oprita, dupa ce o pornesc acceleratia functioneaza, ce-i drept mai greu fata de de normal, adica trebuie sa o calc constant si mai mult ca sa se tureze, si merge parca infranata. Dupa ce o las peste noapte, a doua zi functioneaza normal, pana merg 15-20 de minute cu ea. Trag concluzia ca ceva se intampla dupa ce motorul se incalzeste putin. ieri am pus ODB-ul pe ea (tester) si imi da codurile de eroare:
P0443 SOLENOID VALVE, TANK VENTILATION - vOLTAGE TOO LOW - PERMANENT
P0136 LAMDA SENSOR 2 - VOLTAGE TOO LOW - INTERMITTENT
P0110 IAT - INTAKE AIR TEMPERATURE - VOLTAGE TOO LOW - INTERMITTENT
P1122 ACCELERATION PEDAL POSITION SENSOR - VOLTAGE TOO LOW - INTERMITTENT
P1550 ELECTRONIC THROTTLE CONTROL, LIMP HOME - LIMITED PERFORMANCE - INTERMITTENT

Dupa stergerea erorilor si retestare imi ramane doar codul P0443. Le-am cautat pe toate pe google insa sunt o groaza de alte chestii care se leaga de ele si la un moment dat pierd esenta. A mai avut cineva aceasta problema la masina? Parca nu as da 800 de lei pe o pedala cu senzor noi si sa nu fie de la aia.



MODEL: Astra 2004
MOTOR: z16se
Skip ads

  • Acidutzu

  • Mesaje scrise: 365
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2004 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Nu da banii aiurea pe pedala.
Cred ca este de la valva dintre canistra de vapori de benzina si admisie sau eventual de la circuitul electric al ei ( fir intrerupt).
Masina e pe benzina, nu ?
  • Dragos1993

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2016

  • Mesaj Privat
@acidutzu da, masina este pe benzina + GPL, problema apare pe ambii carburanti. M am gandit si la valva si canistra dar nu reusesc sa fac legatura de ce taie acceleratia de tot, dar ramane rotund la relanti. Nu ar fi trebuit sa moara motorul? Sau macar sa mearga in suturi la relanti
  • Acidutzu

  • Mesaje scrise: 365
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2004 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2015

  • Mesaj Privat
Vezi poate iti face probleme la trecerea de pe benzina pe GPL. La GPL chiar nu ma pricep.
  • Dragos1993

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Problema a aparut in timp ce mergeam pe benzina, nu mai folosisem gpl de o saptamana pentru ca aveam rezervorul full. Trecerea o face normal, merge si pe gpl la fel de normal, insa dupa incalzirea motorului, apare buba.
  • Acidutzu

  • Mesaje scrise: 365
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2004 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2015

  • Mesaj Privat
La Astra clapeta de accelerație este electronicã. Poate ai un contact imperfect undeva. Încearcã sa cureti mufa de la clapeta cu spray pt contacte electrice. Altceva nu stiu momentan, poate te mai ajuta alt coleg mai priceput.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR