Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Nu pune prafuri ca o sa plingi
Vezi o-ring calorifer.
Da CAUTARE
Skip ads

  • bota_ioan82

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 1995 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2007

  • Mesaj Privat
verifica radiatorul de incalzire si uitate pe sub mocheta din fata daca nu e ud pe jos. si eu am patit la fel si era spart radiatorul de incalzire
  • edyionut

  • Mesaje scrise: 293
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2007

  • Mesaj Privat
salut ,

bota_ioan82 ... de vreo 3 ani, de cand am masina, am presul din dreapta umed ( mai mult ULEIOS), asta inseamna ca am radiatorul de incalzire spart?! ....


Ce spuneti domnule dancuciureanu?


daca este spart acest radiator , nu ar trebui sa iti apara ceva martori pe bord?
  • 1.7dti_edition2000

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Mult mai probabil o-ringuri calorifer neetanse,nu am auzit pina acum de calorifer spart;iar pentru cei care nu au ud sub pres,posibil neetansa presetupa pompei de apa in anumite regimuri,la turatii mai mari,si picura pe drum
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Radiatorul interior mai degraba se infunda decit sa se sparga, deci o-ring daca ai pres ud.
Daca nu e asa mai tot timpul este pompa (presetupa) care curge si atunci cumperi o pompa noua.
Martor in bord nu vei avea, decit daca urca temperatura de numa !
  • edyionut

  • Mesaje scrise: 293
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Revin cu informatii complete :

- presul din dreapta este doar pe spate uleios si asta de vreo 3 ani, in rest nu este apa pe nicaieri.
  • bota_ioan82

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 1995 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Asa era si la mine presul pe dedesubt uleios. Era uleios din cauza ca era spart radiatorul de incalzire si a curs antigelul si antigelul era uleios. Dupa ce am schimbat radiatorul de incalzire nu am mai pierdut nici antigel si presul era uscat.
  • bota_ioan82

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 1995 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2007

  • Mesaj Privat
poti sa vezi daca e spart radiatorul de incalzire daca te uiti in cuva radiatorului si vezi antigel scurs acolo
  • edyionut

  • Mesaje scrise: 293
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Culmea este ca la mine nu pierde antigel......si nu este decat presul uleios, mocheta pe sub bord sau la scaun, nu este.
  • bota_ioan82

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 1995 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2007

  • Mesaj Privat
uitate mai bine in cuva radiatorului daca e uscat sau umed acolo
  • edyionut

  • Mesaje scrise: 293
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2007

  • Mesaj Privat
care este cuva radiatorului?....poate par putin "tut", dar pana acum nu am umblat absolut deloc la masina, nu am avut probleme cu ea
  • bota_ioan82

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 1995 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2007

  • Mesaj Privat
radiatorul se afla sub bord in fata schimbatorului de viteze
  • bota_ioan82

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 1995 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2007

  • Mesaj Privat
mai bine zimi clar ce probleme ai cu masina ?
  • edyionut

  • Mesaje scrise: 293
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2007

  • Mesaj Privat
acum cateva zile am pus mana pe radiatorul mare si era putin caldut.Acul la temperatura nu se ridicase, deci termostatul nu deschisese.La ultima revizie am schimbat senzorul de temperatura, se ridica normal in oras si afara, caldura baga, insa vreau sa stiu care sunt furtunele de tur si retur sa le mai verific o data azi, cand plec spre casa.

Daca se poate si o poza ar fi ideal.Iar pentru cuva de la radiator, chiar sunt derutat.Cum ajung la aceasta cuva sa vad daca este umeda?
  • bota_ioan82

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 1995 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2007

  • Mesaj Privat
la cuva e putin mai complicat, e o operatiune de service daca nu ai chei potrivite si timp, iar furtunurile de tur si retur trebe sa te uiti si ai sa vezi 2 furtunuri un pic mai groase ca degetul care intra cam pe mijloc in , cum sa spun, spre bordul masini.
  • ocevi

  • Mesaje scrise: 65
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Astra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Astra Caravan 1.7 DTi din 2003

Salutare! VA multumesc pentru raspunsuri si va mai cer o parere. Dimineata am fost la mecanic si s-a uitat peste tot unde as putea sa pierd antigel. Din pacate pentru mine nu a gasit nici o pata in masina si nici pe radiator sau in alta parte.

Diagnostic: chiulasa! ar avea un por si antigelul este bagat in piston.....si da afara pe teava de esapament sub forma de abur dupa ce se incalzeste bine motorul.
Solutie: Trebuie schimbata chiulasa care costa la SH 700 Euro, sau sa marit masina. Eu mai vin cu o intrebare: daca as lua un praf pentru pori la radiator, cat de cat nu as rezolva problema? Va rog sa imi dati un sfat cum as putea iesi din situatia asta, pentru ca sunt inebunit si nu vreau sa imi vand masina. O iubesc prea mult!
  • 1.7dti_edition2000

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Putine sanse sa fie cum zice mecanicul;mult mai probabil pe la vreun furtun sau presetupa zic eu;daca vreti neaparat era o metoda mai babeasca,se baga albastru de rufe (sau un alt colorant) in lichidul antigel si daca are probleme garnitura de chiulasa se va colora la esapament
  • ocevi

  • Mesaje scrise: 65
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Astra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Nu e vorba de garnitura....ci de chiulasa in sine. In momentul de fata sunt foarte suparat. Dar ma gandesc altfel. Imi aduc aminte in ziua cand am schimbat distributia si uleiul si toate alea, ca mia zis nea mecanicu ca pus 4 litri de antigel concentrat si 1 litru de apa distilata pentru ca nu incapeau 2. Din cate stiu in radiatorul de Y17 DT intra 7,1 litri de lichid. Eu am mai completat pana acum cu 3 litri si vad ca nu mai scade. Abia astept sa mai fac un drum lung sa vad care e treaba. Sa dea D-zeu sa nu mai fie nevoie, si fac o cinste mare.
  • ocevi

  • Mesaje scrise: 65
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Astra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Stiti careva cum as putea rezolva problema cu consumul asta de antigel? De ce pierd antigel desi nu vad nici o pata nicaieri?... Astept si eu un raspuns pls
  • adi_skoda

  • Mesaje scrise: 44
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2007

  • Mesaj Privat
si eu am aceeasi problema dar merg linistit ,este termoflotu cand o sa am bani il skimb dar nu se intampla nimic
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR