Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum
  • APetrutCristea

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2018

  • Mesaj Privat
Salutare,
Am si eu o problema mai neconventionala cu masina.
Mai exact, uneori, etrierul dreapta fata se blocheaza.
De ce spun uneori? pentru ca, de exemplu, daca plec acum cu ea de acasa, e posibil sa mi se blocheze in 10 kilometri, e posibil sa mearga un drum de cateva sute de km fara probleme.
Am schimbat etrier, l am curatat, am schimbat furtun de la etrier.
Sincer, nu stiu ce sa mai schimb.
M-am uitat pe forum, folosind functia de cautare, n am gasit nimic similar.
Rulmentul nu pare sa aibe probleme, discul nu e ovalizat.


MODEL: Opel Vectra C
MOTOR: 1.9 CDTi 150 cp
Skip ads

  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,844
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Pare o problemã din pompa centralã, mai degrabã...dacã face aceeași problemã cu 2 etrieri...
  • teo1985

  • Mesaje scrise: 277
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Sau poate fi de la placute.....Ceva asemanator am patit si eu, cu etrierul din spate. Ramanea blocata placuta de pe exterior, cea de pe interior lucra ok. Curatat etrierul (garniturile erau ok), schimbat placutele si deocamdata totul este ok.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
posibil din ghidajul placutelor (desfa, curata si pune o vaselina speciala pentru asa ceva) daca nu se rezolva atunci este din pompa centrala sau ABS. succes
  • Cseke Attila

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Targu-Mures
  • Masina: Vectra 2005 1,9 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2021

  • Mesaj Privat
Aceasi ptoblema am si eu exact la aceasi roata si mar interesa cum ai rezolvat problema. Mersi.
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,844
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Verificã pistonul cum circulã, sã revinã în etrier fãrã un efort considerabil, verificã garnitura antipraf sã nu fie ciupitã, eventual dã-o jos și verificã cu pistonul scos cãtre maximul cursei(acționeazã frâna cu grijã mare și fin sã nu scoți pistonul de tot!) și vezi, pe exteriorul lui, dacã nu sunt urme de mizerie/impuritãți/coroziune/uzurã, caz în care trebuie sã faci o reparație pe etrier cu un kit de reparație...dacã nu se rezolvã simplu, prin curãțare.
Verificã culisanții sã fie curați și aplicã-le ceva vaselinã siliconicã(existã specialã, dar nu neapãrat), curãțã cu alcool tehnic bucșele culisanților și vezi sã nu aibã joc culisantul în bucșã.
Verificã cum culiseazã plãcuțele în locașele etrierului(trebuie sã fie lejer, fãrã agãțãri), eventual curãțã-le bine de ruginã/depuneri/etc, dacã plãcuțele nu sunt noi, verificã sã nu aibã grad. Spre deosebire de alții, nu-ți recomand vaselinã de niciun fel, nici magicã!), în aceastã regiune...unii știu de ce.
Dacã nimic nu dã rezultate, atunci cred cã e timpul ptr un alt etrier...nu întotdeauna se reușește reparația.
Suspiciunea cu pompa o cam elimin, ptr cã dacã ar fi ea, ar trebui sã blocheze și roata spate din diagonalã.
LE
Verificã și furtunul etrierului, cu temeinicie, au fost cazuri când, din cauza îmbãtrânirii materialului interior, circuitul normal al lichidului, mai ales pe retur, era alterat/împiedicat.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR