- ahappyuser
- *******
- 6,757 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,757
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Inca odata : cand a taiat si sudat segmentul de reparatie, acesta era galvanizat ? Sau in cazul tau inca nu s-a taiat si inlocuit cu segment de reparatie si poza este de la alta masina? Asta era intrebarea (ce viza segmentul de reparatie din poza).
- deleted-106636
- **
- 110 mesaje
- din 14 Dec 2015
deleted-106636
- Mesaje scrise: 110
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2015
- Mesaj Privat
- aquagen
- **
- 497 mesaje
- din 25 Feb 2008
- Insignia 2014
- Timis
aquagen
- Mesaje scrise: 497
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2008
- Mesaj Privat
Inca odata : cand a taiat si sudat segmentul de reparatie, acesta era galvanizat ? Sau in cazul tau inca nu s-a taiat si inlocuit cu segment de reparatie si poza este de la alta masina? Asta era intrebarea (ce viza segmentul de reparatie din poza).
Am inteles......despre ce spui. Dar imaginile acelea erau doar exemple, pentru cine nu stie sau nu a vazut cum se procedeaza.
Am avut facut asa si nu a tinut, a ruginit din interior, a ajuns apa la chit si sa umflat vopseaua.
Poza aceea presupun ca e de la VW sau alta marca, dar procedeul il gasesti pe youtube, la reconditionare masini clasice.
In cazul tau, cred ca tot asa trebuie facut.
http://www.youtube.com/watch?v=RW6ZehpVEGk
- ahappyuser
- *******
- 6,757 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,757
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Da, cam asa trebuie facut la mine ca in link, si sunt in dubiu... daca sa pun segment de reparatie sau sa tai doar acolo unde a dat rugina si pe bucatile respective (la o prima vedere doar cateva bucati de taiat, de cativa cm) sa-mi bage fibra ?
- aquagen
- **
- 497 mesaje
- din 25 Feb 2008
- Insignia 2014
- Timis
aquagen
- Mesaje scrise: 497
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2008
- Mesaj Privat
Am vazut pe youtube filmare cu unu care a reconditionat un sfert de prag cu fibra si a iesit bine.
http://www.youtube.com/watch?v=g_FDYbWs5eY
Asa am facut si eu. Intre bacata buna de aripa si bucata sudata s-a format rugina, acolo am curatat-taiat cam 3 cm si am reconstruit cu poxymetal. Am mai lucrat ceva la masina acum 8 ani cu poxymetal si e inca in stare perfecta. Din cauza batranetii nu ar fi trebuit sa am probleme, dar masina am luat-o reparata pe ambele parti din spate si nu prea cred ca a fost bine tratata lucrarea.
O masina nelovita nu ar trebui sa aiba probleme.
- andreiviciu
- **
- 203 mesaje
- din 15 Jun 2009
- Astra 2000 X16XEL
- Brasov
andreiviciu
- Mesaje scrise: 203
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2000 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2009
- Mesaj Privat
- aquagen
- **
- 497 mesaje
- din 25 Feb 2008
- Insignia 2014
- Timis
aquagen
- Mesaje scrise: 497
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2008
- Mesaj Privat
Ce am gasit si mi-am pus eu pentru a acoperi aripa reparata, sunt aparatori de aripi din tabla zincata vopsita, de buna calitate si arata asa.
Dar daca nu ai probleme cu aripile, adica sa fie ruginite si reparate, atunci nu iti pune.
alexxV
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 1999 X16SZR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Nov 2008
- Mesaj Privat
- Marian 127
- *
- 5 mesaje
- din 31 Dec 2015
- Astra 2002 Z16SE
- Bucuresti
Marian 127
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Dec 2015
- Mesaj Privat
Inca odata : cand a taiat si sudat segmentul de reparatie, acesta era galvanizat ? Sau in cazul tau inca nu s-a taiat si inlocuit cu segment de reparatie si poza este de la alta masina? Asta era intrebarea (ce viza segmentul de reparatie din poza).
Am inteles......despre ce spui. Dar imaginile acelea erau doar exemple, pentru cine nu stie sau nu a vazut cum se procedeaza.
Am avut facut asa si nu a tinut, a ruginit din interior, a ajuns apa la chit si sa umflat vopseaua.
Poza aceea presupun ca e de la VW sau alta marca, dar procedeul il gasesti pe youtube, la reconditionare masini clasice.
In cazul tau, cred ca tot asa trebuie facut.
http://www.youtube.com/watch?v=RW6ZehpVEGk
Salut dar tu de unde ai facut rost de astfel de protectii aripi ?
- Marian 127
- *
- 5 mesaje
- din 31 Dec 2015
- Astra 2002 Z16SE
- Bucuresti
Marian 127
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Dec 2015
- Mesaj Privat
Am reusit sa montez doar una dintre aripi, pentru ca nu prea am avut putere sa fac mai mult.
Prinderea se face cu niste cleme care arcuiesc aripile si le forteaza pe pozitie, eu am pus pe margine dublu adeziv.
Asa arata.
Astra G cu ornamente de aripa.
salut referitor la acele aripi nu mentin apa ? gen sa ajute rugina sa iasa mai repede ?
Cosmin H
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2002 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Sep 2017
- Mesaj Privat
vls009
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2012
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat