- urs.ar
- **
- 158 mesaje
- din 19 Nov 2015
- Insignia 2012
- Arad
urs.ar
- Mesaje scrise: 158
- Locatie: Arad
- Masina: Insignia 2012
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2015
- Mesaj Privat
- urs.ar
- **
- 158 mesaje
- din 19 Nov 2015
- Insignia 2012
- Arad
urs.ar
- Mesaje scrise: 158
- Locatie: Arad
- Masina: Insignia 2012
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2015
- Mesaj Privat
- Mylux
- **
- 104 mesaje
- din 15 Feb 2018
- Insignia 2011 A20DTH
- Maramures
Mylux
- Mesaje scrise: 104
- Locatie: Maramures
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Feb 2018
- Mesaj Privat
- urs.ar
- **
- 158 mesaje
- din 19 Nov 2015
- Insignia 2012
- Arad
urs.ar
- Mesaje scrise: 158
- Locatie: Arad
- Masina: Insignia 2012
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2015
- Mesaj Privat
- urs.ar
- **
- 158 mesaje
- din 19 Nov 2015
- Insignia 2012
- Arad
urs.ar
- Mesaje scrise: 158
- Locatie: Arad
- Masina: Insignia 2012
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2015
- Mesaj Privat
Schimbat electrovalva. Problema cu scaderea in turatii la pornirea de pe loc s-a rezolvat insa in a3a daca accelerez pana in podea de pe la 1500-1700rpm imi intra uneori in limp mode. Cauza? Geometria turbo?
Furtunu de la intercooler l-am schimbat acum vreo 2 ani, nu cred sa fie fisurat, nu se aude niciun fasait.
Furtunu de la intercooler l-am schimbat acum vreo 2 ani, nu cred sa fie fisurat, nu se aude niciun fasait.
- ciobysp
- **
- 220 mesaje
- din 11 Jun 2014
- Insignia 2009 A20DTJ
- Timis
ciobysp
- Mesaje scrise: 220
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jun 2014
- Mesaj Privat
- DCatalin580
- *
- 12 mesaje
- din 05 Aug 2019
DCatalin580
- Mesaje scrise: 12
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Aug 2019
- Mesaj Privat
DDorynetz
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Austria
- Masina: Insignia 2009
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2019
- Mesaj Privat
urs.ar a scris:Schimbat electrovalva. Problema cu scaderea in turatii la pornirea de pe loc s-a rezolvat insa in a3a daca accelerez pana in podea de pe la 1500-1700rpm imi intra uneori in limp mode. Cauza? Geometria turbo?
Furtunu de la intercooler l-am schimbat acum vreo 2 ani, nu cred sa fie fisurat, nu se aude niciun fasait.
Furtunu de la intercooler l-am schimbat acum vreo 2 ani, nu cred sa fie fisurat, nu se aude niciun fasait.
Geometria turbinei tre sa fie cauza; bãnuiesc ca între timp ți-ai rezolvat problema, sau?