RNica
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jun 2019
- Mesaj Privat
Salut, Opel insignia 2009 diesel 135 cp, Povestea incepe anul trecut cand intr-o depasire mi-a taiat acceleratia si nu mai trecea de 3000 rpm, am avut furtunul de la intercooler crapat, am maers cam 100km cu el asa pt ca nu am avut unde sa il schimb, eram prins plecat de acasa, dupa inlocuire am avut probleme cu filtrul d eparticule pentru ca s-a incarcat mergand cu furtului crapat, apoi peste un an in prezent ,saptamana trecuta nu mai voia sa se tureze peste 3000 si primeam mesajul service soon, am fost la reprezentanta opel sa fac o diagnoza, mi au gasit o bijie arsa si nu mai putea sa isi faca regenerarea filtrul de particule, pe langa bujii la diagnoza mi a mai iesit electrovalva de admisie si egr-ul, ziceau ca egr ul iasa si de la electrovalva, trebuie schimbata electrovalva ca nu poate fi curatata 660 lei, iar daca continua sa dea erroare pe egr trebuie si el schimbat 1770 lei.
A mai intampinat cineva asta problema cu electrovalva de admisie ? poate fi curatata sau trebuie schimbata? Am atasat pozele cu diagnoza si errorile gasite, printe errori se regaseste si bujia arsa pe care am schimbat-o.
MODEL: Opel Insignia 2009
MOTOR: 2.0 Diesel 135 cp
A mai intampinat cineva asta problema cu electrovalva de admisie ? poate fi curatata sau trebuie schimbata? Am atasat pozele cu diagnoza si errorile gasite, printe errori se regaseste si bujia arsa pe care am schimbat-o.
MODEL: Opel Insignia 2009
MOTOR: 2.0 Diesel 135 cp