ACuc
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 1997 X25XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2019
- Mesaj Privat
Salut.
Am o problema ciudata cu Vectra mea. De aproximativ 1 luna a inceput sa faca figuri la pornire. Dau cheie nu face nimic, scot cheia, o bag la loc merge perfect. Ieri plec cu masina 50 km, o las in soare vreo 6 ore, cand sa plec nimic. Nu invarte, nu se aude electromotorul. Am zis ca s-a stricat dar am mai insistat. Dupa vreo 10 minute de insistat eaca. Am aju s acasa, opresc, incerca sa o rrpornesc nimic. Am lasat-o asa. Astazi am curatat cheia, fiind murdara rau, ma duc la masina ii dau o data nu pmeaca. Incerc a doua oara, nimic, dar pe cand sa opresc si sa scot cheia aud un zgomot cum ca ar vrea sa plece. Insist si vad ca intr-o anumita pozitie in contact cupleaza si pleaca. Repet de 3 ori si merge.
Bateria e relativ noua, recent am dus masina la o tinichigerie pt rugina pe lonjeroane si mi-au schimbat tot pe dedesubt, lonjeroane, aripi, etc.
Problema a aparut cu cateva zile inainte sa o duc la service-ul respectiv.
Ce ar putea sa fie? Sa fie din butuc cum mi se pare mie? Lipsa masa pe ceva fir la caroserie? Electromotor? Sau altceva. Marti as vrea sa ma ocup de ea. Cand pun contactul se aprinde tot, erori nu sunt, problema e cand dau la automat sa porneasca si nu face nimic, nu se aude cum ca ar cupla electromotorul. Cand am nimerit pozitia la cheie a ecat instant, fara nici un fel de altfel de probleme.
MODEL: Vectra 1997
MOTOR: X25XE
Am o problema ciudata cu Vectra mea. De aproximativ 1 luna a inceput sa faca figuri la pornire. Dau cheie nu face nimic, scot cheia, o bag la loc merge perfect. Ieri plec cu masina 50 km, o las in soare vreo 6 ore, cand sa plec nimic. Nu invarte, nu se aude electromotorul. Am zis ca s-a stricat dar am mai insistat. Dupa vreo 10 minute de insistat eaca. Am aju s acasa, opresc, incerca sa o rrpornesc nimic. Am lasat-o asa. Astazi am curatat cheia, fiind murdara rau, ma duc la masina ii dau o data nu pmeaca. Incerc a doua oara, nimic, dar pe cand sa opresc si sa scot cheia aud un zgomot cum ca ar vrea sa plece. Insist si vad ca intr-o anumita pozitie in contact cupleaza si pleaca. Repet de 3 ori si merge.
Bateria e relativ noua, recent am dus masina la o tinichigerie pt rugina pe lonjeroane si mi-au schimbat tot pe dedesubt, lonjeroane, aripi, etc.
Problema a aparut cu cateva zile inainte sa o duc la service-ul respectiv.
Ce ar putea sa fie? Sa fie din butuc cum mi se pare mie? Lipsa masa pe ceva fir la caroserie? Electromotor? Sau altceva. Marti as vrea sa ma ocup de ea. Cand pun contactul se aprinde tot, erori nu sunt, problema e cand dau la automat sa porneasca si nu face nimic, nu se aude cum ca ar cupla electromotorul. Cand am nimerit pozitia la cheie a ecat instant, fara nici un fel de altfel de probleme.
MODEL: Vectra 1997
MOTOR: X25XE
ACuc
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 1997 X25XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2019
- Mesaj Privat
- gabimilo1
- ****
- 2,268 mesaje
- din 11 Jan 2010
- Zafira 2002 y20dth
- Sibiu
gabimilo1
- Mesaje scrise: 2,268
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2010
- Mesaj Privat
salut,
ar trebui separat defectul - problema la contactul cu cheie sau electromotor defect.
daca te pricepi: verifica daca vine plus pe firul subtire de la electromotor cind dai la automat.
daca nu vine = probleme contact cu cheie sau sau traseu (fire) intrerupt/e.
daca vine = probleme electromotor - de obicei carbuni uzati - daca il dai jos schimba tot ce e de schimbat la el (bucsi sau altceva ce se vede uzat, ca tot e dat jos, eviti alta manopera daca se duce altceva dupa ce schimbi carbunii)
verifica sa ai contacte ferme la firele groase de pe baterie si electromotor.
verifica sa ai masa ferma intre caroserie si motor(electromotorul isi ia masa prin carcasa lui de la motor, deci trebuie sa ai o masa ferma intre motor si caroserie.
daca nu te pricepi sau nu ai scule/timp = electrician (nu mecanic priceput in toate)
ar trebui separat defectul - problema la contactul cu cheie sau electromotor defect.
daca te pricepi: verifica daca vine plus pe firul subtire de la electromotor cind dai la automat.
daca nu vine = probleme contact cu cheie sau sau traseu (fire) intrerupt/e.
daca vine = probleme electromotor - de obicei carbuni uzati - daca il dai jos schimba tot ce e de schimbat la el (bucsi sau altceva ce se vede uzat, ca tot e dat jos, eviti alta manopera daca se duce altceva dupa ce schimbi carbunii)
verifica sa ai contacte ferme la firele groase de pe baterie si electromotor.
verifica sa ai masa ferma intre caroserie si motor(electromotorul isi ia masa prin carcasa lui de la motor, deci trebuie sa ai o masa ferma intre motor si caroserie.
daca nu te pricepi sau nu ai scule/timp = electrician (nu mecanic priceput in toate)