FAndreca
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Maramures
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2019
- Mesaj Privat
Multumesc, drumuri bune!
MODEL: Insignia combi 2009
MOTOR: A20DTH
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
FAndreca
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Maramures
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2019
- Mesaj Privat

Suntem cu totii de acord ca in prima imagine nu se vad gaurile de ungere ale manetoanelor 2-3 iar in cea de a 2-a, de mai jos, unde se vad gaurile de ungere ale manetoanelor 2-3 trebuia sa se vada si cea a palierului 3?
De aia am cerut parerea unu om care a tinut piesa in mana si a inspectat-o...
Bine baieti...se pare ca o sa-mi desfac motorul si o sa-mi dau gaura prin electroeroziune dupa ce-mi verific vibrochenul de batai si abateri de profil
FAndreca
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Maramures
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2019
- Mesaj Privat
- yeti
- **
- 405 mesaje
- din 05 Nov 2006
- Mokka 2016 B1.4NET
- Bucuresti
yeti
- Mesaje scrise: 405
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Mokka 2016 B1.4NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2006
- Mesaj Privat
La arborele din poza, manetoanele 1 si 2 au gauri catre palierele 1 si 2, iar manetoanele 3 si 4 au gauri catre palierele 4 si 5.
Palierul 3 nu prezinta nici o gaura deoarece de la el nu mai pleaca ulei la vreun maneton.
Vedeti poza

Exista si arbori cotiti cu ungere incrucisata, la care fiecare maneton primeste ulei de la cele doua paliere alaturate. Atunci palierul 3 (cel din mjloc) are si el gauri.
FAndreca
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Maramures
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2019
- Mesaj Privat