scali
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2013 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2008
- Mesaj Privat
Salut,
Cred ca sa rezolvat si la mine problema.
Cel putin de cand am facut asta nu a mai avut acele bruscari desi acum merg mereu cu AC-ul pornit.
Solutia la masina mea a fost reincarcarea cu freon si bagata presiune cat scrie pe masina.
Explicatia a fost ca probabil se blocheaza compresorul avand presiunea mai mica.
Aveam o presiune mai mica deoarece o perioada am avut un ventilator de pe radiator care nu mergea, era arsa rezistenta(senor).
Sper sa nu mai revina problema.
Din pacate a aparut o alta problema, are ceva scursuri de ulei pe la senzorul de la nivelul de ulei. Senzorul este bun, probabil oringul este defect. Cei din service mi-au spus ca trebuie schimbat senzorul. Nu se poate achimba doar oringul?
Mersi!
Cred ca sa rezolvat si la mine problema.
Cel putin de cand am facut asta nu a mai avut acele bruscari desi acum merg mereu cu AC-ul pornit.
Solutia la masina mea a fost reincarcarea cu freon si bagata presiune cat scrie pe masina.
Explicatia a fost ca probabil se blocheaza compresorul avand presiunea mai mica.
Aveam o presiune mai mica deoarece o perioada am avut un ventilator de pe radiator care nu mergea, era arsa rezistenta(senor).
Sper sa nu mai revina problema.
Din pacate a aparut o alta problema, are ceva scursuri de ulei pe la senzorul de la nivelul de ulei. Senzorul este bun, probabil oringul este defect. Cei din service mi-au spus ca trebuie schimbat senzorul. Nu se poate achimba doar oringul?
Mersi!
AHalasz
- Mesaje scrise: 8
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2019
- Mesaj Privat
Salutare
Am o problema cu un mesaj, eroare transmisie atasez poza, precizez ca masina este din 2012, 2.0cdti 160cp, cutie af40, 175k, am primit acest mesaj dupã ce am schimbat uleiul din cutia de viteze, schimb total cu pompa, dupã ce am primit mesajul, cutia a rãmas blocata in treapta 3, am oprit motorul am pornit iar, cutia a functionat normal încã 50 km fãrã probleme, e posibil sa fie o defectiune? Sa ma mai astept la acel mesaj?
Multumesc
Am o problema cu un mesaj, eroare transmisie atasez poza, precizez ca masina este din 2012, 2.0cdti 160cp, cutie af40, 175k, am primit acest mesaj dupã ce am schimbat uleiul din cutia de viteze, schimb total cu pompa, dupã ce am primit mesajul, cutia a rãmas blocata in treapta 3, am oprit motorul am pornit iar, cutia a functionat normal încã 50 km fãrã probleme, e posibil sa fie o defectiune? Sa ma mai astept la acel mesaj?
Multumesc
- bibu16v
- *******
- 6,857 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,857
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
AHalasz
- Mesaje scrise: 8
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2019
- Mesaj Privat
ad29yy
- Mesaje scrise: 68
- Locatie: Calarasi
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2017
- Mesaj Privat
Va salut, o problema aparuta recent Insignia 2.0 160 cp automata....
La schimbarea vitezei de la 3 la 4 se produce un patinaj (daca turatia e mai ridicata peste 2500 rpm patinaju e mai violent...mai lung genu cum ar sta pe liber 2 secunde si se ambaleaza.)
Daca dau pe manual si schimb treapta de viteza pe la 2.000 rpm si iau putin picioru dupa acceleratie nu se mai simte patinaju decat un soc fff mic.
Pareri ceva? A ti mai intampinat problema asta? Ce sa fie?
Specific ca ulei la cutie a fost schimbat la fiecare 15.000 km (3 cu 3 litri)
In rest cutia merge perfect nu smuceste deloc, schimba foarte lin..
La schimbarea vitezei de la 3 la 4 se produce un patinaj (daca turatia e mai ridicata peste 2500 rpm patinaju e mai violent...mai lung genu cum ar sta pe liber 2 secunde si se ambaleaza.)
Daca dau pe manual si schimb treapta de viteza pe la 2.000 rpm si iau putin picioru dupa acceleratie nu se mai simte patinaju decat un soc fff mic.
Pareri ceva? A ti mai intampinat problema asta? Ce sa fie?
Specific ca ulei la cutie a fost schimbat la fiecare 15.000 km (3 cu 3 litri)
In rest cutia merge perfect nu smuceste deloc, schimba foarte lin..
W7351
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Maramures
- Masina: Insignia 2012 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jan 2019
- Mesaj Privat
ad29yy
- Mesaje scrise: 68
- Locatie: Calarasi
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2017
- Mesaj Privat
doruro
- Mesaje scrise: 63
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2010 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2011
- Mesaj Privat
Salut, cum ai rezolvat problema? Am aceleasi simptome numai când trece din 3 în 4 se tureaza mai mult si când cupleazã ii da un soc. La mine au pus din servis mai mult ulei si pe autostradã mi la dat afarã pe la furtunul de aerisire. Am sters eruãrile dar mi-a rãmas handicapul ãsta. As vrea sã incerc sa resetez sau sãi fac apdgrade la cutie AF40 prima datã, apoi sã mã duc sã-i umflu pe prosti cã au zis cã stiu sã schimbe uleiul. Zimi te rog cum ai rezolvat problema. Multumesc.
doruro
- Mesaje scrise: 63
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2010 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2011
- Mesaj Privat
ad29yy a scris:Va salut, o problema aparuta recent Insignia 2.0 160 cp automata....
La schimbarea vitezei de la 3 la 4 se produce un patinaj (daca turatia e mai ridicata peste 2500 rpm patinaju e mai violent...mai lung genu cum ar sta pe liber 2 secunde si se ambaleaza.)
Daca dau pe manual si schimb treapta de viteza pe la 2.000 rpm si iau putin picioru dupa acceleratie nu se mai simte patinaju decat un soc fff mic.
Pareri ceva? A ti mai intampinat problema asta? Ce sa fie?
Specific ca ulei la cutie a fost schimbat la fiecare 15.000 km (3 cu 3 litri)
In rest cutia merge perfect nu smuceste deloc, schimba foarte lin..
La schimbarea vitezei de la 3 la 4 se produce un patinaj (daca turatia e mai ridicata peste 2500 rpm patinaju e mai violent...mai lung genu cum ar sta pe liber 2 secunde si se ambaleaza.)
Daca dau pe manual si schimb treapta de viteza pe la 2.000 rpm si iau putin picioru dupa acceleratie nu se mai simte patinaju decat un soc fff mic.
Pareri ceva? A ti mai intampinat problema asta? Ce sa fie?
Specific ca ulei la cutie a fost schimbat la fiecare 15.000 km (3 cu 3 litri)
In rest cutia merge perfect nu smuceste deloc, schimba foarte lin..
ad29yy
- Mesaje scrise: 68
- Locatie: Calarasi
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2017
- Mesaj Privat
- AIrinei984
- *
- 1 mesaje
- din 22 Mai 2020
AIrinei984
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mai 2020
- Mesaj Privat
ad29yy
- Mesaje scrise: 68
- Locatie: Calarasi
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2017
- Mesaj Privat
Am mai spus cum sa rezolvat patinaju din treapta 3 spre 4 si exact cu aceleasi erori... Service bun, demontat cutia, facuta bucatele.. Si se schimba discurile si pistoanele, filtru de ulei obligatoriu...simering convertizor de cuplu obligatoriu, verificare convertizor si un cost destul de mare.. Intre 5000-8000 de lei depinde de service..
Problema de patinj e din cauza pistoanelor cele marcarcate cu rosu...se ciupește garnitura si pierde presiune, uleiu se supraincalezeste.. De acolo apar si erorile si acele patinaje
Daca faceti un test.. Dati masina pe modu manual in treapta 6 si accelerati mai puternic o sa observati ca patineaza
Problema de patinj e din cauza pistoanelor cele marcarcate cu rosu...se ciupește garnitura si pierde presiune, uleiu se supraincalezeste.. De acolo apar si erorile si acele patinaje
Daca faceti un test.. Dati masina pe modu manual in treapta 6 si accelerati mai puternic o sa observati ca patineaza
- DLenutaAurelia
- *
- 2 mesaje
- din 16 Jul 2020
DLenutaAurelia
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jul 2020
- Mesaj Privat
CDavid508 a scris:Salut . Va rog sa mã ajute și pe mine cineva cu un sfat bun. Am achiziționat un Opel insigna 2012 motor 2.0 130 cai și dupã circa 1100 km am primit în bord mesaj ,,service transmisionist,, iar la tester stare cod produs 0741 adicã convertor de cuplu ambreiaj circuit de performanta blocat off. Oare m-ar ajuta un schimb de ulei sau o resortare. Va mulțumesc și sastept rãspuns.
Ai rezolvat ceva cu aceasta eroare?
Acum am si eu aceasta eroare si sa stiu de unde incep!
WIordache
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Germania
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2020
- Mesaj Privat
salut ! Am un opel insignia 2011,motor 2.0 diesel 160 HP cutie automata! Am cumpãrat masina in urma cu 3 saptamani,menționez ca masina are 99.000 km...toate schimbate la timp mai puțin uleiul în cutie și filtrele! Problema este urmãtoarea,astãzi de dimineata când am pornit masina și am încercat sa o bag în drive sa oprit motorul instant,iar dupã ce am pornito a doua oara și am bagato in drive menționez ca nu a dat sa plece dupã loc decât dupã ce am apãsat eu accelerație același lucru mi a fãcut și în masalier,mentionez ca masina când schimba nu bruscheaza sau altceva,as vrea sa știu dacã sa mai întâlnit cineva cu aceeași problema și daca știți ce ar putea avea și ce este de fãcut! Va mulțumesc frumos!
CristiNCM
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Buzau
- Masina: Insignia 2014 A20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jun 2019
- Mesaj Privat
- AVasile229
- **
- 163 mesaje
- din 03 Oct 2020
- Zafira Tourer 2015 B20DTH
- Bucuresti
AVasile229
- Mesaje scrise: 163
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira Tourer 2015 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2020
- Mesaj Privat
- robertrobert
- *
- 1 mesaje
- din 11 Jul 2021
- Insignia 2015 Lf5
- Bucuresti
robertrobert
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2015 Lf5
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2021
- Mesaj Privat
Salut domnilor! Vin și eu cu o problema ciudata , zic eu!
Am cumpãrat de curând o Insignia 2015 automata, problema este urmãtoarea : dimineața cât timp este rece mașina , pana ajunge apa la 90 de grade, cutia schimba absolut perfect, când treci in drive! E , in momentul când se încãlzește motorul și ajunge la 90 de grade apa, in momentul când o pui in Drive are o smucitura puternica, menționez ca doar când e cald motoru, doar in Drive, in rest schimba perfect! Ce oare sa fie? In R sau N nu face nimic !
Am cumpãrat de curând o Insignia 2015 automata, problema este urmãtoarea : dimineața cât timp este rece mașina , pana ajunge apa la 90 de grade, cutia schimba absolut perfect, când treci in drive! E , in momentul când se încãlzește motorul și ajunge la 90 de grade apa, in momentul când o pui in Drive are o smucitura puternica, menționez ca doar când e cald motoru, doar in Drive, in rest schimba perfect! Ce oare sa fie? In R sau N nu face nimic !
Mirceacf
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Calarasi
- Masina: Insignia 2011 A22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2022
- Mesaj Privat
CDavid508 a scris:Salut . Va rog sa mã ajute și pe mine cineva cu un sfat bun. Am achiziționat un Opel insigna 2012 motor 2.0 130 cai și dupã circa 1100 km am primit în bord mesaj ,,service transmisionist,, iar la tester stare cod produs 0741 adicã convertor de cuplu ambreiaj circuit de performanta blocat off. Oare m-ar ajuta un schimb de ulei sau o resortare. Va mulțumesc și sastept rãspuns.
Ai rezolvat problema? Aceasi eroare îmi apare si mie.
Mirceacf
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Calarasi
- Masina: Insignia 2011 A22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2022
- Mesaj Privat
DLenutaAurelia a scris:
Ai rezolvat ceva cu aceasta eroare?
Acum am si eu aceasta eroare si sa stiu de unde incep!
CDavid508 a scris:Salut . Va rog sa mã ajute și pe mine cineva cu un sfat bun. Am achiziționat un Opel insigna 2012 motor 2.0 130 cai și dupã circa 1100 km am primit în bord mesaj ,,service transmisionist,, iar la tester stare cod produs 0741 adicã convertor de cuplu ambreiaj circuit de performanta blocat off. Oare m-ar ajuta un schimb de ulei sau o resortare. Va mulțumesc și sastept rãspuns.
Ai rezolvat ceva cu aceasta eroare?
Acum am si eu aceasta eroare si sa stiu de unde incep!
Ai rezolvat acesta problema?
- narcis_nic
- *
- 3 mesaje
- din 22 Mai 2013
- Insignia 2009 A20DTH
- Iasi
narcis_nic
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Iasi
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mai 2013
- Mesaj Privat